آموزش

چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟

اینستاگرام در مواردی لایک و کامنت را برای برخی از حساب ها به دلایلی غیر فعال میکند. اما چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟

اینستاگرام به خاطر فعالیت های ربات های آنلاین سعی کرده تا محدودیت های در تعداد کامنت و لاک قرار دهد، ممکن است شما به دلیل استفاده بیش از حد و غیر طبیعی پیام بلاک لایک از اینستاگرام دریافت کنید، در واقع هر کاربری که بیش از حد از لایک در اینستاگرام (سوءاستفاده) استفاده کند محدود میشود به همین دلیل بهتر است در صورت بلاک شدن به دنبال این باشیم چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟

شما قبل از اینکه برای رفع بلاک اقدام کنید باید علت آن را پیدا کنید، شما اگر در مدت کوتاهی تعد زیادی از پست ها را لایک کنید از طرف اینستاگرام به طور موقت امکان لایک کردن را نخواهید داشت و محدود میشوید، متاسفانه این مشکل برای همه کاربران پیش میآید و یکی از معضلات  در این پلتفرم به شمار میرود.

دلیل بلاک لایک اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی روزانه میزبان تعداد بسیار بالایی از کاربران میباشد که در تلاش برای تبادل اطلاعات، فروش ، لایک و کامنت کردن هستند، اما لایک و کامنت کردن های بیش از حد نیز میتواند دردسر ساز باشد و به گونه ای حالت فریبکارنه باشد، به همین دلیل اینستاگرام با روش های مختلف سعی کرده تا محدودیت های برای لایک و کامنت قرار دهد.

محدودیت های اینستناگرام فقط شامل لایک و کامن نیست و شما اگر در فالو و آنفالو نیز به صورت غیرطبیعی رفتار کنید ممکن است بلک شوید، رفتار غیر طبیعی و رفتار مانند ربات های آنلاین که وظیفه فالو آنفالو رو دارند توسط اینستاگرام شنماسایی میشوند.

یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است مشکل بلک شدن لایک و کامنت پیدا کنید، جدید بودن حساب کاربری میباشد، انتشار پست در بازه زمانی کوتاه ، لایک کردن بیش از حد ، فالو کردن های زیاد، قرار دادن کامنت های بیش از حد ، همه این عوامل در محدود شدن حساب کاربری شما نقش مهمی دارند.

معمولا زمان محدود شدن شما به خاطر لایک و کامنت طولانی نیست و در زمان کوتاهی رفع میشود، اما توجه داشته باشید تکرار این محدودیت ها ممکن است باعث بلاک دائمی یا حذف حساب کاربری شما شود.

در بیشتر مواقع با توجه به نوع بلاک شما مثلا بخاطر لایک و کامن پیعامی از طرف اینستاگرام دریافت میکنید و در مدت کوتاهی نیز رفع میشود اما ممکن است زمان مشخصی برای رفع محدودیت ها اعلام نکند.

چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟
چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟

چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟

ابتدا بهترین کار این است که پس از محدودیت اعمال شده باید صبور باشید، برداشته شدن محدودیت حساب کاربری معمولا 48 تا 72 ساعته رفع میشود اما اگر در لایک و کامنت باز زیاده روی کنید محدودیت های جدید ممکن است تا دو هفته زمان ببرد. 

اما از بلاک شدن نترسید! این اتفاق برای همه کاربران پیش میآید حتی برای بلاگرها! متاسفانه روش یا راهی برای اینکه چگونه بلاک لایک اینستاگرام را رفع کنیم؟ مشخص نشده است ، اما پیشنهاد میکنیم شما در دو هفته ای که در انتظار رفع محدودیت اعمال شده هستید یکسری نکات را رعایت کنید، در این مدت سعی کنید فعالیتی نداشته باشید و پس از رفع محدودیت ها کم کم شروع به فعالیت کنید تا به یکباره فعالیت شما به چشم نیاید، چون تا یک هفته پس ار رفع محدودیت ها هنوز توسط اینستاگرام رصد میشوید و در صورت تکرار فعالیت های غیر مجاز دوباره بلاک خواهید شد.

شما پس از برداشته شدن محدودیت ها تا مدتی زیر نظر هستید و باید با یک فعالیت عادی به سیستم های امنیتی اینستاگرام اعلام کنید که شما یک کاربر عادی هستید و حساب شما واقعی است، سعی کنید تا سه روز پس از رفع محدودیت ها نهایتا 5 تا 10 پست را لایک کنید و یا کامنت قرار دهید، این کار را تا دو هفته ادامه دهید تا فعالیت شما عادی نشان داده شود، قرار دادن پست نیز میتواند فعالیت شما را عادی نشان دهد.

برای قراردادن پست ، لایک یا کامنت سعی کنید فاصله قرار دهید در واقع تمام فعالیت خود در طول 24 ساعت باید در ساعات مختلف انجام شود،مثلا اگر پستی را لایک کردید پس از چند دقیقه پست بعدی را لایک کنید یا در فاصله چند ساعت کامنت قرار دهید، پست ها نیز در ساعات مختلف قرار دهید.

در کل باید شما پس از آنکه مطلع شدید محدود شده اید ابتدا باید صبور باشید تا محدودیت های رفع شوند، سپس فعالیت خود را تا حد ممکن کم کرده و رفته رفته به حد معمولا فعالیت کنید، روش های مختلفی گفته میشود مانند ( قرار دادن کامنت انگلیسی ، تغییر اطلاعات کاربری ، دی اکتیو کردن ) که هیچ کدام پیشنهاد نمیشود چون الگوریتم اینستاگرام باهوش تر از آن که فکر میکنید میباشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا