آموزش

10 ایده عالی برای تولید محتوا بدون چهره

امروزه اکثرا کسانی که تولید محتوا میکنند، دوست دارند وقتی محتوا تولید می کنند چهره شان در ویدیو مشخص نباشد، این مسئله ممکن است بخاطر داشتن استرس زیاد باشد یا اصلا علاقه ای به جلوی دوربین رفتن نداشته باشد. هر دلیلی که داشته باشید نباید این موضوع نرفتن جلوی دوربین باعث پیشرفت کردن شما شود پس باید یادبگیرید تا با ایده های که قصد داریم تا در این مقاله ایده برای تولید محتوا بدون چهره بتوانید محتوا جذاب و با کیفیت تولید کنید، پس همراه مجله نرم افزار یاب با این مقاله ایده عالی برای تولید محتوا بدون چهره باشید.

آیا میتوانیم بدون چهره تولید محتوا ویدیوی کنیم؟

خب پاسخ این سوال شما از نظر ما و با ایده های ما بله است، اما باید به سخت تر شدن کارتان راضی باشید چرا که باید برای جبران کردن چهره‌تان نیست، برای جذ اب تر شدن ویدیو خود باید از انواع جلوه های ویژه در محتواتون استفاده کنید تا مخاطبین شما ویدیو شما را تا انتها ببینند.

مورد بعدی احتمال اینکه ویدیو شما که بدون چهره است با ویدیو های که چهره وجود دارد یا گروهی می باشد ادیت ویدیو ها زمان بر تر و سخت تر می باشد. اما مشکلی برای شما که قصد تولید محتوا بدون چهره دارید پیش نمیاید ولی باید محتوای ارزنده تولید کنید تا کاربر خود را جذب کنید.

شما میتوانید بدون داشتن دغدغه محتوای ویدیو خود را تولید کنید و زمان مشخص که به شرایط درآمدزادیی رسیدید، نیرو بیشتر جذب کنید تا جلوی دوربین بروند برای تولید محتوا، در ادامه همراه ما باشید.

10 ایده عالی برای تولید محتوا بدون چهره

امروزه، تولیدکنندگان ویدیو با محتوا در انواع شبکه های اجتماعی با وجود آنکه محتوای خود را بدون نمایش چهره خود منتشر می کنند، اما از نظر ما بازدید و ویو کمتری نسبت به ویدیو های که چهره وجود دارد کسب می کند.ما در ادامه به شما 10 ایده بی‌نظیر معرفی می‌کنیم تا با الگوبرداری از آن‌ها بتوانید محتواهای باکیفیت‌تان را در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید و به درآمد برسید.

1- از سفر و مکان های که می روید ولاگ تهیه کنید

خب مورد اول که بسیار مهم هم است تولید محتوا به صورت ولاگ است، اگر شما از اون دسته آدم های هستید که زیادی به سفر می روید و علاقه به ماجراجویی دارید می توانید از بناهای تاریخی و طبیعی، فرهنگی، و آداب و رسوم و غذاهای که به آنجا سفر می کنید ولاگ تولید کنید و با ادیت های حرفه ای و اضافه کردن آهنگ مناسب و پس زمینه و به همراه صدای خود برای کاربر بسیار جذاب کنید.

2- کتاب های که خواندید را خلاصه کنید

موردی بعدی اکثر مردم پر مشغله و یا حتی بدون دردسر و مشغله علاقه به خواندن کتاب های جدید دارند و اما به دلیل نداشتن زمان کافی برای خواندن کتاب نمی توانند زمان بگذارند. اما عده ای از مردم هم هستند وقت کافی و اضافه دارند برای خواندن و تمام کردن کتاب اما تمایل دارند قبل تهیه هر کتابی خلاصه‌ای از آن را بدانند. بنابراین اگر شما بتوانید کتاب های که مدنظر کاربرانتان است را خلاضه کنید و یا نکات مهم را یادداشت کنید و به آنها ارائه دهید می توانید تولید محتوای بسیار خوبی داشته باشید.ایده عالی برای تولید محتوا بدون چهره

3- ویدیوی آموزشی با اسکیرین ریکورد ضبط کنید

امروزه فضاهای آموزشی زیادی آمده است مثل آپارات، نماشا، یوتیوب و…) که سرچ می کنند آموزش فلان یا چطور می توانم…؟ شما می توانید برای بسیاری از این کاربران فضای مانند آپارات بسازید و یادگیری و مهارت های مربوط به خودتان را در آن کانال به نمایش بگذارید. بنابراین اگر مهارت و یا دانش خاصی دارید در این موضوع که فکر می کنید می توانید آنت را نیز به دیگران یعنی کاربران خودتان آموزش و یا انتقال بدهید، این ایده مناسبی می باشد. برای مثال فرض کنید در زمینه آموزش فتوشاپ یا آموزش حسابداری مهارت خاصی دارید در این صورت شما می توانید هنگان انجام پروژه های خود یا صحبت کردن در در مورد برنامه موردنظر از نمایشگر خود با استفاده از موبایل یا  بهترین نرم افزار اسکیرین ریکورد ویدیو ضبط کنید و روی آن صدای خودتان را قرار بدهید.  افراد زیادی  هستند که همیشه به دنبال این سبک ویدیوها هستند.

4- معرفی بازی های رومیزی ویدیویی

مورد بعدی اگر تخصص در زمینه بازی های رویزی مثل روبیک یا پازل یا دیگر بازی های که رو میز انجام میشه و امکان ویدیو گرفتن دارد. این ایده یکی از بهترین ایده ها میتونه برای شما باشه که قصد تومدن جلو دوربین را ندارید، شما میتوانید بازی‌های متفاوت را معرفی کنید و راه‌حل‌هایی برای حل آن‌ها ارائه دهید تا کاربرانی که بدنبال این نوع محتوا می‌گردند شما را پیدا کرده و مشکل‌شان حل شود.

5- آموزش های علمی دهید

امروزه کاربران بسیار زیادی هستند که علاقه زیادی به دیدن آموزش های علمی و هیجان انگیز دارند و یجورایی به وجه می آیند. بنابراین شما اگر بتوانید با رعایت اصول ایمینی یک سری آزمایش ها رو انجام بدهید و ویدیو بگیرید و آن را در کانال های خود قرار بدهید و مطمعنا بازدهی خوبی خواهد داشت.

6- اوریگامی یا کاردستی درست کنید

اگر شخص خلاقی هستید می توانید با خلاقیت خودتان کاردستی های جذابی که برای کاربر جذاب باشد رو درست کنید و تنها دستان شما در ویدیو دیده بشه محتوای عالی میتونه برای شما باشد و این سبک ویدیو کار زیاد سختی نیست و نیاز به داشن خاصی هم ندارد و حتی با وسایل دور ریز هم میتوانید تولید مختوا کنید. شما می‌توانید از مقوا، چوب، کاغذ یا هر وسیله دیگری که یک گوشه افتاده است و نیازی به آن ندارید، برای درست کردن کاردستی‌های خلاقانه استفاده کنید.

7- پادکست تولید کنید

امروزه اکثرا آدم ها وقت زیادی برای دیدن آموزش های دلخواه خود ندارند و این میتونه برای کسانی که تولید محتوا به سبک پادکست باشه عالی باشه شما میتوانید محتوای اصلی را خلاصه و پادکست کنید. بنابراین، تولید پادکست راهی عالی برای کسانی است که می‌خواهند در مورد هر موضوعی که دوست دارند صحبت کنند و تصویر خود را نشان ندهند و به جای آن از تصاویر متحرک یا گرافیکی استفاده کنند. شما حتی میتوانید برای تولید پادکست های حرفه ای از عزیزان دعوت کنید که تکی ضبط نکنید و اینکار محتوا را جذاب تر می کند.

8- انیمیشن بسازید

ساختن انیمیشن یکی از روش های عالی برای انتقال افکار تجربه دانش ایده ای است که میتوانید تولید محتوا کنید، امروزه انیمیشن سر و صدای زیادی کرده است و افراد زیادی هستند که عاشق انیمه یا انیمیشن هستند به خصوص وقتی ایده‌های پیچیده را به صورت سرگرم‌کننده توضیح می‌دهید.. تولید این نوع ویدیوها می‌تواند روشی عالی برای تولید محتوا بدون نیاز به حضور شما مقابل دوربین باشد.

9- آنباکس محصولات و تحلیل

مورد بعدی که بسیار طرفدار دارد و مردم علاقه ای زیادی دارند تولید محتوا آنباکس محصول مثل کفش اسباب بازی یا هر نوع کالای که علاقه دارید یا کاربر علاقه دارد آنباکس کنید و در مورد آن صحبت کنید، می‌توانید انواع مختلف سیستم‌های هوشمند و گجت‌ها را بخرید و نظرات خود را با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید. نکته مهم اینکه همیشه باید نکات خوب یا منفی در مورد آن محصول رو بگویید افراد بسیاری هستند که دوست دارند قبل از خرید، محصول را بررسی کنند، چراکه با دیدن این نوع ویدیوها می‌توانند متوجه شوند که آیا آن محصول ارزش خرید دارد یا خیر.

10- موسیقی بنوازید و صدایش را ضبط کنید

این ایده یکی از بهترین ایده های هست که شما می توانید تولید محتوا کنید شما دستان خود را در حال نواختن گیتار، پیانو، سنتور یا هر ساز دیگری نشان دهید یا حتی می توانید آهنگ که ساخته اید را در پس زمینه ویدیو پخش کنید و از روی جلد آلبوم تصویر استفاده کنید. موردی بعدی اگر تمایل به خواندن دارید می توانید کانالی ایجاد کنید که در آن بدون نیاز به نمایش دادن چهره‌تان آواز می‌خوانید.

کلام آخر

از شما تشکر می کنیم که تا انتهای این مقاله 10 ایده عالی برای تولید محتوا بدون چهره همراه نرم افزار یاب بوده اید اگر جلوی دوربین استرس می‌گیرید یا به هر دلیلی دوست ندارید جلوی دوربین دیده شوید، از 10 ایده‌ای که در این مقاله به آن پرداختیم استفاده کنید. پس منتظر چه چیزی هستید؟ همین امروز، اولین ویدیوی عالی خود را ضبط کنید و مهارت و تجربه خود را بدون حضور مقابل دوربین به کاربران خود نمایش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا