موبایل و تبلتنرم افزار

آشنایی با بهترین امکانات اپلیکیشن تلگرام

تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان میباشد که توانسته مخاطبین زیادی را جذب کند، امکانات بسیار زیاد و جذاب آن باعث شد تا رقیب جدی برای سایر پیام رسان ها مانند واتساپ باشد، در ادامه سعی خواهیم کرد تا شما را بیشتر با امکانات جذاب آشنا کنیم اما ابتدا مختصری کوتاه درباره telegramخواهیم گفت.

تلگرام چیست؟

تلگرام یک اپلیکیشن پیام‌ رسان فوری است که امکان ارسال پیام‌ های متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی را به صورت رایگان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی مسکویی Telegram Messenger LLP تأسیس شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های تلگرام امنیت بالا در انتقال اطلاعات است. این امنیت به وسیله رمزنگاری پیشرفته پیام‌ها و فایل‌های ارسالی توسط پروتکل MTProto فراهم می‌شود که توسط خود تیم توسعه دهنده تلگرام طراحی شده است. همچنین تلگرام به کاربران امکاناتی همچون چت گروهی، ایجاد کانال، ارسال پیام‌های خودنمایی (سلفی)، استفاده از برچسب‌ها (Stickers) و اشتراک‌ گذاری مکان فعلی را نیز ارائه می‌دهد.

آشنایی با بهترین امکانات اپلیکیشن تلگرام

1. پیام رسانی ناشناس: تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد به صورت ناشناس و بدون اشتراک شماره تلفن، با دیگران ارتباط برقرار کنند، که این یکی از امکانات محبوب آن است.

2.چت گروهی با کاربران بی‌ نهایت: تلگرام این امکان را فراهم می‌کند که گروه‌ های با تعداد بی‌ نهایتی از افراد را ایجاد و مدیریت کنید، این برای بحث و تبادل اطلاعات در میان گروه‌ های بزرگ بسیار مفید است.

3.پیام‌ های ویدیویی: می‌توانید به جای پیام متنی، پیام‌های ویدیویی را ارسال کنید که برای انتقال اطلاعات و احساسات بهتری بسیار موثر است.

4.پیام‌ های صوتی: امکان ارسال پیام‌های صوتی به کاربران دیگر نیز وجود دارد که برای ارتباط سریع و آسان مفید است.

5.امنیت پیام‌ها با رمزنگاری: تلگرام از رمزنگاری پیام‌ها استفاده می‌کند که اطمینان حاکم می‌کند که ارتباطات شما امن است.

6.فراخوانی شماره: می‌توانید با استفاده از شماره تلفن، افراد را به تلگرام دعوت کنید و به صورت مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

7.پیام‌ های خود تحریری: امکان نوشتن و ارسال پیام‌ های خود تحریری به کاربران دیگر نیز در تلگرام وجود دارد.

8.ارسال فایل‌ های حجیم: می‌توانید فایل‌ های با حجم بالا را به صورت رایگان ارسال کنید و از آن‌ ها به عنوان پشتیبان استفاده کنید.

9.تماس تصویری: به عنوان جایگزین تماس‌ های صوتی، امکان برقراری تماس‌ های تصویری نیز در تلگرام وجود دارد. ( اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری )

10.مشاهده وضعیت آنلاین: می‌توانید وضعیت آنلاین و آفلاین کاربران دیگر را مشاهده کنید و در صورت لزوم با آن‌ها تماس بگیرید.

11.اشتراک‌ گذاری مکان: امکان اشتراک‌ گذاری مکان فعلی خود را با دوستان و خانواده در تلگرام دارید.

12.پیام‌ های خودنمایی (سلفی): می‌توانید عکس‌ های خود را به صورت پیام ارسال کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

13.اشتراک‌ گذاری تصاویر با کیفیت بالا: تلگرام به شما امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالا را می‌دهد که برای به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده مناسب است.

14.استفاده از برچسب‌ها (Stickers): می‌توانید از بر چسب‌ های مختلفی که در تلگرام موجود است برای بیان احساسات و افکار خود استفاده کنید.

15.تبلیغات کسب و کاری: برای کسب‌ و کارها و شرکت‌ ها امکان ایجاد کانال و گروه و همچنین ارسال پیام‌های تبلیغاتی به اعضای تلگرام وجود دارد.

سازندگان تلگرام سعی میکنند تا امکانات بیشتر و جذابی اضافه کنند، به همین دلیل باید منتظر امکانات بیشتر در هر مرحله از آپدیت های تلگرام باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا