موبایل و تبلتنرم افزار

معرفی 7 هفت اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری

در این مقاله شما را با 7 هفت اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری آشنا خواهیم کرد

پیشرفت تکنولوژی و شلوغی زندگی و بیمارهای مانند کرونا ، باعث شده تا امروزه من ترجیح دهند تا ارتباطات خود را از طریق شبکه های اجتماعی انجام دهند، با کمک اپلیکیش ها و سرویس های انلاین شما میتوانید خیلی از کارها مانند ارتباط آنلاین ، کنفرانس ها را از راه دور انجام دهید، به همین دلیل پیشنهاد میکنم هفت اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری را در سایت نرم افزار یاب بررسی کنید.

خیلی از شما ها دوست دارید اپلیکیش مورد نظر امکان تماس تصویری و برقراری کنفرانس‌های ویدئویی داشته باشد، و از نظر سرعت و کیفیت برقراری ارتباط مناسب باشد.

بهترین اپلیکیشن برای تماس با دوستان (روی دستگاه‌های اپل)

فیس تایم یک برنامه مختص اپل میباشد که امکان برقراری تماس تصویری رایگان را فراهم نموده است، اگر شما و مخاطبین شما از دستگاه های اپل استفاده میکنید این امکان را دارید تا با هم تماس تصویری داشته باشید، اگر سرعت اینترنت مناسب نبود امکان برقراری تماس تصویری خواهید داشت، همچنین امکان بر قراری چت همزان 32 نفره نیز فراهم شده است اما به شرط اینکه تمام این افراد از دستگاه اپل استفاده کنند.

واتساپ هم یکی از هفت اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری میباشد

نرم افزار واتساپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ارتباط آنلاین و تصویری میباشد این اپلیکیشن که مالک آن فیسبوک میباشد توانسته جایگاه ویژه ای در جهان کسب کند، از واتساپ میتوان بر روی گوشی های اندروید و ios استفاده کرد، از مزیت های واتساپ امنیت برقراری ارتباط بین طرفین میباشد و فقط شما و فرد مورد نظر میتوانید پیام ها را مشاهده کنید، امکان برقراری تماس تصویری یا صوتی نیز میباشد.

اپلیکیشن اسکایپ 

این نرم افزار توسط مایکروسافت پشتیبانی میشود و در تمام سیستم عامل ها مانند ویندوز،اندروید،مک،ios  قابلیت نصب و ارتباط را دارد، از مهمترین ویژگی های اسکایپ اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری میباشد، امکان برقراری تماس تصویری همزمان 50 نفر وجود دارد، شما میتوانید تماس های تصویری خود را ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید، امکان اضافه کردن زیرنویس و کپشن های زنده نیز وجود دارد.

برنامه مارکو پولو

اپلیکیشن Marco Polo نیز مانند سایر اپلیکیشن های معرفی شده امکان برقراری ارتباط تصویری را برای شما فراهم نموده است، شما میتوانید با افراد مشخصی در گروه چت کنید، اپلیکیشن مارکوپولو تمام پیام های ویدیویی را ذخیره میکند، شما میتوانید از فیلترهای سرگرم کنند و افکت های صوتی متعدد به ویدیوهای خود اضافه کنید.

مارکوپولو

اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری با اپلیکیشن مسنجرِ فیسبوک

مسنجر فیسبوک در ابتدای شروع به فعالیت خود فقط از ارسال پیام متنی پشتیبانی میکرد اما با پیشرفت آن امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری نیز فراهم شد، امکان دیگر فیسبوک باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد، شما میتوانید مانند نرم افزار های اینستاگرام و برنامه اصلی فیسبوک تصاویری ویدیویی خود را استوری کنید. 

اپلیکیشن زوم ZOOM

نرم افزار زوم هم مانند سایر نرم افزارها این امکان را به شما میدهد تا چت و وبینار بر روی دستگاه خود مانند تلفن و رایانه ارائه دهید، امکان میزبانی حداکثر 100 نفر برای کنفراس فراهم میباشد، شما در صورت نیاز میتوانید از نسخه تجاری آن برای امکانات بیشتر و پشتیبانی استفاده کنید، نرم افزار زوم گزینه مناسب برای برقراری ارتباط با همکاران شما از راه دور میباشد.

گوگل میت

برنامه Hangouts Meet

گوگل میت ابزاری یکپارچه تحت وب میباشد و از طریق لینک داده به شما میتوانید به کمک لپ تاپ یا اپلیکیشن ارتباط با خط موبایل و تلفن خود را داشته باشید، شما برای افرادی که قرار ملاقات یا کنفرانس ، کلاس دارید یک لینک ارسال خواهید کرد و تمام این افراد با آن لینک وارد تماس تصویری خواهند شد،گوگل میت نیز اپلیکیشن رایگان برای تماس تصویری میباشد.

مسلما استفاده هر کدام از این نرم افزارها میتوانید با توجه به شرایط سرعت اینترنت، نسخه نرم افزار ها ، مدل موبایل و سیستم عامل ها متفاوت باشد، اما در کل تمامی اپلیکیشن ها معرفی شده امکانات یکسانی را به شما ارائه میدهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا