نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری ابری +【لیست 10 تایی】☁️

ما امروز در این بخش از مقاله نرم افزار یاب قصد داریم تا با مقاله بهترین نرم افزار حسابداری ابری به نقد و برسی 10 از بهترین نرم افزار های حسابداری آنلاین یا ابری بپردازیم.تجارت خود را با نرم‌افزار حسابداری آنلاین، هوشمندانه و حرفه‌ای اداره کنید.

نرم‌ افزار حسابداری ابری همان کارکرد‌های سیستم‌های حسابداری سنتی با مزایای بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. مزایایی که تنها به وسیله‌ی فناوری‌های آنلاین امکان‌پذیر است.

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

برای سال ها نرم افزارهای حسابداری تحت داس و ویندوز بوده اند. بعدتر هم که برخی نسخه های تحت وب ایجاد شدند باز هم در سرورهای داخل شرکت مشتری نصب می شدند. (بخوانید تفاوت نرم افزار حسابداری تحت وب و ابری) با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت یک نگرش جدید در کل دنیا شکل گرفته است که به جای آنکه مشتری نرم افزارها را خریداری و روی سرور خودش نصب کند و سالیانه هزینه پشتیبانی پرداخت نماید. نرم افزار را به صورت آنلاین و روی سرورهای ابری استفاده کند. به این شکل از ارایه نرم افزار در دنیا SaaS می گویند. در این روش دیگر نیازی به خرید نرم افزار نیست و فقط کافی است بخشی از هزینه پشتیبانی آن پرداخت شود.

در به‌ کارگیری سیستم‌های حسابداری ابری، سازمان‌ها از سرورهایی که از راه دور میزبانی می‌شوند، استفاده می‌کنند. بنابراین استفاده از این نوع نرم‌افزار‌ها، کسب‌و‌کار‌ها را از تجهیز و نگهداری از زیرساخت بی‌نیاز می‌کند.

حسابداری مبتنی بر اینترنت به ویژه به سازمان‌هایی که پراکندگی جغرافیایی یا شعب متفاوت دارند کمک می‌کند که همه کارکنان به یک نسخه یکپارچه از نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. در نتیجه نیازی به دوباره کاری، ثبت اطلاعات در دو جای مختلف یا استفاده از چند سرور برای ارتباط یکپارچه نیست.

مدل‌های پرداخت از دیگر مزایای به‌کارگیری حسابداری ابری برای کسب‌و‌کار‌ها است، در این مدل شرکت‌ها به جای هزینه‌های سنگین اولیه به میزان استفاده، حق اشتراک ماهانه یا یک ساله پرداخت می‌کنند.

علاوه بر این با استفاده از حسابداری ابری (Cloud Accounting)، سازمان‌ها بدون نیاز به هزینه‌ی اضافه یا تخصص فنی، همیشه جدیدترین به روزرسانی‌های نرم ‌افزار حسابداری آنلاین را دریافت می‌کنند

بهترین نرم فزار حسابداری ابری کدام است؟

برای آشنایی و پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری ابری ، باید با کلیات سیستم های حسابداری ابری آشنا شده و به صورت تخصصی به بررسی آن ها بپردازیم. در ادامه این مطلب با بهترین نرم افزار های حسابداری ابری آشنا خواهیم شد.

نرم افزار حسابداری ابری راهکاران ابری همکاران سیستم

یکی از مهم‌ترین چالش‌های سازمان‌ها، ثبت و ضبط حجم بالایی از تراکنش‌های مالی با کارایی بیشتر و با کمترین خطای کاربری است. نرم افزار حسابداری آنلاین راهکاران ابری به شما کمک می‌کند اسناد حسابداری را با سرعت و دقت بیشتر، ثبت و نگهداری کنید و در کنار این موضوع با حفظ یکپارچگی بین تمامی سیستم‌ها در کمترین زمان و به راحتی گزارش‌های قانونی سازمان را تهیه کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های راهکار مالی راهکاران ابری میتوان به بانکداری آنلاین، گزارش‌دهی IFRS و استفاده از امکانات نرم افزار صورت های مالی در اکسل اشاره کرد.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری
بهترین نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری قیاس

در میان بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری،نرم افزار حسابداری بازرگانی قیاس جریان خرید و انبارداری و فروش کالا را با تمام الزامات آن پشتیبانی می ‌کند. یکی از برگترین مزایای نرم افزار های حسابداری بازرگانی قیاس یکپارچگی کامل بین سیتسم ها و صدور اتوماتیک اسناد حسابداری سیستم ها می ‌باشد. به عنوان سایر مزایای این نرم افزار می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای تفصیل شناوری
  • مشاهده و مرورهای قدرتمند
  • صدور اسناد مرجع حسابداری برای تحریر دفاتر قانونی
  • سرعت و امنیت بالا
  • نصب اتوماتیک
  • اولین نرم افزار حسابداری مالی یکپارچه با قابلیت استفاده همزمان در محیط ویندوز
  • دارای قفل نرم افزاری
  • سادگی در استفاده و نیاز به آموزش کمتر

نرم افزار حسابداری ابری چرتکه

بین بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری،اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و قیمت بسیار مناسبی باشد، حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید.

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری چرتکه

  • بدون دغدغه نصب و نگهداری
  • مدیریت ساده کاربران
  • داشبورد سفارشی
  • حسابداری حرفه ای
  • انبارداری
  • مدیریت حساب فروشندگان و مشتریان
  • گزارشات حرفه ای
  • ساده، نامحدود، ارزان
    بهترین نرم افزار حسابداری ابری
    بهترین نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری لیام

شرکت های نرم افزاری بیشماری وجود دارند که نرم افزارهای آنلاین را ارائه می دهند. شما می توانید با بررسی ویژگی هایی که هر نرم افزار دارد با توجه به نوع کسب وکار خود یکی را انتخاب کنید و برای امور حسابداری خود استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری آنلاین لیام نیز یکی از نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار است که در رقابت با سایر نرم افزارها موفق عمل کرده است و مشتریان زیادی را تا کنون با خدمات خود راضی نگه داشته است. ما یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری ابری ایران را به شما عرضه خواهیم کرد. این نرم افزار ابری دارای امکانات بی نظیری است که تمام نیازهای شما را برطرف می کند.

این نرم افزار با داشتن ماژول های مختلف می تواند با توجه به کسب  و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد و اطلاعات شما را با امنیت بالا رمز نگاری و ذخیره کند. برای دریافت دمو رایگان نرم افزار لیام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نرم افزار حسابداری ابری ابرستان

نرم افزار حسابداری ابری ابرستان محصول شرکت دانش بنیان مهندسی مشاور عصر فناوری دانش می باشد دو مبتنی بر تکنولوژی ابری است و بر روی انواع سیستم های عامل و بدون این که نیاز به نصب داشته باشد کار می کند و این سیستم بیش از 8000 هزار کاربر دارد که مناسب برای اصناف و شرکت های متوسط و کوچک است اعم از بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پخش که این قابلیت را دارد که آنلاین فاکتورها را پرداخت کند که برای استفاده از این نرم افزار کافی است که به سایت این نرم افزار مراجعه کرده و 14 روز به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده نمایید.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری
بهترین نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری فرداد

برای راه اندازی و استفاده از نرم افزار حسابداری ابری فرداد محدودیت سخت افزاری وجود ندارد! پس دیگر نگران تامین هزینه بابت تهیه زیرساخت های حرفه ای نصب نرم‌افزار و تهیه سرور قوی برای تهیه فایل های بک آپ از اطلاعات نباشید، زیرا تمام اقدامات مورد نیاز برای افزایش سرعت، بک آپ گیری، نگهداری اطلاعات و هرآنچه که شما از یک نرم‌افزار قدرتمند حسابداری برای مدیریت شرکت یا بزرگ کوچک خود نیاز دارید، به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ابری فرداد شما فراهم می شود.

نرم افزار حسابداری ابری فرداد
نرم افزار حسابداری ابری فرداد

نرم افزار حسابداری ابری هوفر

با استفاده از نرم‌‌افزار حسابداری می‌توانید اسناد و گزارشات مالی را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را تسویه و بایگانی کنید. این نرم‌افزارها عملیات‌هایی مانند گزارش‌گیری، صدور فاکتور و ثبت صورت‌حساب‌ها‌ را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. به این ترتیب تصویر روشنی از وضعیت مالی و سود و زیان آیندۀ شرکت شما ارائه می‌کند. تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی، کنترل سررسید قراردادها و تشکیل پروندۀ معاملات به‌سادگی توسط فرم‌های درون نرم‌افزار انجام می‌گیرد.

حسابداران شرکت شما می‌توانند با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر شخصی بر روند مالی شرکت نظارت کنند. برای کار با نرم افزار حسابداری تحت وب هوفر، فقط یک اتصال اینترنت با سرعت متوسط لازم دارید.

نرم افزار حسابداری ابری هوفر
نرم افزار حسابداری ابری هوفر

نرم افزار حسابداری ابری لاندا

لاندا یکی از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری موجود در کشور میباشد که ویژه مشاغل کوچک، کسب و کارهای خدماتی، بازرگانی و فریلنسرها طراحی و توسعه داده شده است. شما با استفاده از نرم‌افزار حسابداری لاندا میتوانید بدون نیاز به نصب و با استفاده از فقط یک مرورگر سیستم حسابداری خود را داشته باشید. لاندا سامانه ای است که مخصوص مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده و امکانی را برای مدیران و صاحبان این نوع از کسب و کارها فراهم کرده تا بتوانند مدیریت مالی کسب و کار خود را به تنهایی بر عهده بگیرند. از آنجایی که لاندا یک نرم‌افزار حسابداری ابری است شما میتوانید با این سامانه از هر کجا، در هر زمان و با هر دستگاه هوشمندی که به این اینترنت و مرورگر دسترسی داشته باشد، وارد سیستم حسابداری خود شوید و امور مالی خود را انجام دهید.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری لاندا
بهترین نرم افزار حسابداری ابری لاندا

نرم افزار حسابداری ابری حسابفا

حسابفا اولین نرم افزار کامل حسابداری تحت وب است. این نرم افزار بر اساس فناوری رایانش ابری ساخته شده است. یعنی کلیه اطلاعات شما بر روی سرورهای حسابفا قرار می گیرد. ما امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کلیه کاربران را به طور کامل تضمین می کنیم.
برای کار با حسابفا فقط به یک دستگاه متصل به اینترنت نیاز دارید، فرقی نمی کند که این دستگاه تبلت یا موبایل باشد یا اینکه رایانه و لپ تاپ.
نیاز نیست که هیچگونه نرم افزاری را نصب کنید. کافیست در سایت ثبت نام کرده و بلافاصله کسب و کار خود را مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری ابری سرمایه

سرمایه هدفی جز مشتری مداری و توانایی تطبیق دادن با سطح نیازمندی مشتریان ندارد و نرم افزاری کار آمد و مناسب برای مدیریت کردن بهتر عملیات مالی و حسابداری شرکت ها، صنف ها و فروشگاه ها است و سرویس دهی که به کاربر می دهد بر اساس تقاضایی است که آن کاربر دارد و بدون آن که کاربر نیازی به ابزار خاصی برای پردازش داشته باشد یا از مکان این  پردازش آگاهی داشته باشد با امکان رایانش ابری سرمایه این کار را انجام می دهد. این نرم افزار شامل: حسابداری، خزانه داری، فروش، گزارش ساز، انبارداری و … است که با تکنولوژی روز دنیا تحلیل و به به روزترین ابزارها به وسیله ی تیمی که متشکل شده است از تحلیل گران و برنامه نویسان شرکت آریان روش وب گستر پیاده سازی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کلام آخر

و در آخر تشکر ویژه می نمایم از همه ی عزیزانی که تا پایان این مقاله نگاه خود را مهمان این نوشته نمودند امیدوارم که میزبان خوبی برای شما عزیزان بوده باشیم ما این مقاله را به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری ابری برای تمامی عزیزانی که می خواهند از کار کردن با نرم افزارهای سنتی مهاجرت شوند و وارد دنیایی جدید بر پایه ی ابری بودن است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا