نرم افزار

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه❤️【لیست 10 تایی】✅

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه عنوان مقاله امروز نرم افزار یاب می باشد. عزیزانی که قصد خرید نرم افزار مدیریت پروژه یا قصد آشنایی با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه دارند تا انتهای این مقاله از نرم افزار یاب باشید چون قراره باهم 10 تا از بهترین نرم افزار مدیریت پروژه را بررسی کنیم.

امروزه نرم افزار مدیریت پروژه بعنوان مهم ترین ابزاری ردیابی وضعیت پروژه ها یا جلسات تخصیص منابع، شناسایی گلوگاه‌ها و درنهایت تخصیص و پایش وضعیت‌ کار‌ها جزء ضروری ترین نرم افزار و نیاز های یک مجموعه می باشد. با داشتن نرم افزار مدیریت پروژه مدیران و کارفرما های مجموعه یا موسسات به کمک نرم افزار های مدیریت پروژه به درک و بینش بالاتری از روند کاری سازمان و نحوه پاسخ مجموعه دست میابند.

امروزه باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی نرم افزار های مثل مدیریت پروژه که یک ابزار بسیار مهم برای هر کسب و کاری است که این نرم افزار در قالب یک نرم افزار مدیریت جلسات و تمام قعالیت های مجموعه که به شما و فرآیند کسب و کار کمک زیادی می کند.نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده‌اند. حالا باید بهترین ابزار ممکن برای کارتان را انتخاب کرده که ما امروز در نرم افزار یاب قصد داریم تا با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه شما را آشنا کنیم تا پول خود را روی بهترین نرم افزار مدیریت پروژه سرمایه گزاری کنید.

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

به زبان ساده بخواهیم بگوییم نرم افزار مدیریت پروژه یک ابزار کامپیوتری است که برای برنامه‌ریزی، پیگیری، اجرا و نظارت بر پروژه‌ها استفاده می‌شود. این نرم‌افزارها به مدیران پروژه کمک می‌کنند تا وظایف مختلف مانند زمان‌بندی، مدیریت منابع، پیشرفت پروژه و ارتباطات تیم را بهبود دهند. از ویژگی‌های معمول این نرم‌افزارها می‌توان به گانت‌چارت، مدیریت وظایف، نمودارهای پرتره گانت، پیشرفت پروژه و گزارش‌گیری اشاره کرد.

ویژگی و مزایای نرم افزار مدیریت پروژه

نرم افزار مدیریت جلسات بهتایمبهترین نرم افزار مدیریت پروژه

بهساد (تولید کننده نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین بهتایم)، یک شرکت نرم‌افزاری – مهندسی صنایع است که سال ۱۳۸۱ به دنیا آمده است و با فلسفه ارائه راه حل‌های مدیریتی برای زندگی بهتر سازمان‌ها فعالیت می‌کند.

رویکرد بهساد در تعامل با مشتریان خود ایجاد ارزش از راه تغییر محسوب می‌شود. ایجاد ارزش در بهساد، به طور مشخص بر مبنای نرم‌افزار و در حوزه فناوری اطلاعات به مشتریان ارائه می‌شود.

بهساد با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار مدیریت پروژه سازمان یار

گروه سازمان یار متشکل از کادری مجرب و کارآزموده در تیم فنی و مشاوران ارشد با سالها تجربه پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیریت مبتنی بر راهکارهای نرم افزاری تحت وب است و به شرکت های زیادی در دستیابی به سامانه های جامع نرم افزاری، یکپارچه سازی اطلاعات و حداکثرسازی بازگشت سرمایه گذاری کمک کرده و سابقه پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی در بیش از ۳۰۰ سازمان مختلف طی ۱۰ سال گذشته داشته است.
سبد محصولات سازمان یار شامل راهکارهای بومی سازی شده مبتنی بر پلتفرم ها و تکنولوژی های .net مایکروسافت شامل توسعه سیستم های اطلاعاتی مدیریت اعم از سیستم های مدیریت پروژه، مدیریت قراردادها، صورت وضعیت ها، جلسات، وظایف، برگه زمانی(تایم شیت)، فرآیندهای PMBOK ، مدیریت طرح و سبد پروژه ها، بودجه‌ریزی و …. می باشد. این شرکت برنامه توسعه سبد محصولات خود و ارائه خدماتی جدید در زمینه های پردازش ابری (Cloud) و اپلیکیشن های موبایل را دارد.
گروه سازمان یار با ارائه خدمات همزمان تحلیل و تدوین نظامنامه مدیریت پروژه (براساس استاندارد PMBOK) در کنار فراهم ساختن بستر نرم افزاری جامع مدیریت پروژه سازمانی (EPM) امکانات و قابلیتهای ارتباطی و اطلاعاتی مورد نیاز سازمان‌ها در فعالیت و برنامه های پروژه محور را فراهم نموده و از طریق ارائه راه حل بهینه نرم افزاری منطبق بر فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه کارا و اثربخشی را از نظر زمان، هزینه و کیفیت برای آنها امکان‌پذیر می سازد.

نرم افزار مدیریت پروژه همتیکبهترین نرم افزار مدیریت پروژه

مورد بعدی نرم افزار مدیریت پروژه هماتیک می باشد که نرم افزاری بر بستر ارتباطات تیمی است و به شما کمک می کند تا اعضای سازمان خود را در خطی واحد به سمت اهداف هدایت کنید و کارکنان نیز در محیطی تیم‌گرا و خلاق، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

همتیک تشکیل شده از تیم متخصص حرفه ای می باشد که یک نرم افزار مدیریت پروژه طراحی و رونده بازار کرده است که به شما عزیزان این امکان را می دهد تا پروژه های خود را با تقسیم بندی به بخش های کوچک تر مدیریت بهتری داشته باشند و به راحتی بتوانید وضعیت پیشرفت پروژه ها را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهید.

یکی از ویژگی و قابلیت های ویژه همتیک این است که این شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر زمانی و مکانی بتوانید از طریق گفتگوی داخل سیستم چت کنید بر روی هر پروژه و مدیریت کنید، و با تیم خود ارتباط برقرار کنید و از چگونگی پیشبرد پروژه ها مطلع شوید.

نرم افزار مدیریت پروزه همتیک امکان ذخیره سازی فایل ها و در دسترس بودن همیشگی را دارا است و همچنین با تعیین سطح دسترسی برای کاربران در پروژه های مختلف، امکان حفظ محرمانگی فعالیت‌ها را در واحدهای مختلف فراهم می‌آورد.

  • برنامه‌ریزی و مدیریت کارها
  • ارائه‌ی گزارشات جامع و کاربردی
  • ارزیابی عملکرد
  •  ثبت کاربرگ زمان یا تایم شیت
  • مدیریت زمان
  • مدیریت هزینه‌ها
  • مدیریت ارتباطات نیروهای انسانی
  • ثبت رویدادهای پروژه
  • مدیریت فایل‌ها و مستندات

شما می‌توانید نرم‌افزار همتیک را به دو روش اشتراک ابری و نصب روی سرور شخصی تهیه کنید. با مراجعه به سایت همتیک و ثبت درخواست دمو می‌توانید با نرم‌افزار و کاربردهای آن در زمینه کاری خودتان آشنا شوید.

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو (Trello)

مورد بعدی که قرار است در لیست 10 تایی بهترین نرم افزار مدیریت پروژه نرم افزار ترلو را قرار خواهیم داد که این نرم افزار از سال 2011 توسط شرکت فاگ کریک ساخته شده است که بخش های اصلی خدمات و امکانات آن به جز بخش Trello Business Class رایگان می باشد.

نرم افزار ترلو یک نرم افزار تحت وب است که به دلیل پشتیبانی کامل زبان فارسی، محیط کاربری ساده و قابل فهم، توانسته یک نرم افزار مدییریت پروژه رایگان و محوب و پرکاربرد بین نرم افزار دیگر برای شما عزیزان باشد که از آن در سطح وسیعی، برای اجرایی نمودن پروژه های مختلف استفاده می شود.

نرم افزار ترلو در حالت اپلیکیشن موبایل و تبلت برای تمامی سیستم عامل ها طراحی شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار بخش علاوه بر امنیت بالا در حفظ نگهداری پروژه ها می توان به دسترسی مدیر پروژه به تمام مراحل اجرایی توسط اعضای تیم پشتیبانی و در اولویت قراردادن مشتریان از طریق دریافت ایمیل، محدود کردن دسترسی اعضا از طریق ایمیل، و اضافه نمودن اعضا از طریق Google Apps اشاره نمود.

مزایای استفاده از ترلو

با داشتن نرم افزار ترلو که یک نرم افزار منعطف و ساده و همینطور کاربردی است که به شرکت ها فارغ از کوچک یا بزرگ بودنشان در زمینه های مدیریت و برنامه ریزی کمک می کند

با استفاده از ترلو می توانید آماری دقیق و شفاف از کلی ترین تا جزئی ترین بخش های انجام پروژه ها را آماده و بایگانی نمایید.

از دیگر ویژگی های ترلو مدیریت زمان می باشد. هنگامی که انجام پروژه ای را شروع می کنید به صورت خودکار زمان ثبت شده، مدت زمان سپری شده، زمان باقی مانده که برای پایان بخش های مختلف پروژه لازم است را به شما یادآوری می کند.

عضویت در بوردهای ترلو نامحدود است، برای طرح مسائل مهم میان تیم پروژه میتوانید تمام افراد مدنظرتان را به بورد ترلو اضافه کنید و به بحث و تبادل نظر در جهت مدیریت و اجرایی نمودن پروژه بپردازید.

برخی دیگر از مهمترین ویژگی های نرم افزار مدیریت پروژه رایگان ترلو

  • تهیه چک لیست برای پیگیری وظایف اعضای تیم
  • حذف یادداشت های اضافی و ناکارآمد
  • کامنت گذاری برای هماهنگی میان اعضا
  • اضافه نمودن فیلم و عکس
  • دارا بودن نسخه اندروید و IOS
  • امکان لینک شدن به Dropbox و Google Drive در نسخه پولی آن

نرم افزار مدیریت پروژه آسانا (Asana)

نرم افزار مدیریت پروژه asna  نرم افزار بعدی است که قصد داریم به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه و کسب و کار به شما عزیزان معرفی کنیم. این نرم افزار در سال 2008 به بازار آمده و میتوان آن را به عنوان یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزار های مدیریت پروژه برای تمام کسب و کار ها در نظر گرفت.

این شرکت برای برای آشنایی بیشتر شما دوستان نسخه رایگان در سطح پایه و معمولی طراحی کرده است و شما میتوانید از نسخه کلود از طریق اشتراک ماهانه یا سالانه ممکن است.

این نرم افزار بر روی تمامی سیستم عامل های موبایل قابل استفاده است و به پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، آلمانی و اسپانیایی منتشر شده است.هدف آسانا توانمند ساختن کسب وکارها برای پیشبرد اهداف به صورت برنامه ریزی شده در جهت رشد و پیشرفت آنها است.

شما با داشتن نرم افزار آسنا می توانید یک فضاری کاری ایجاد کنید، برای مثال فضاهای کاری شامل پروزه ها شامل وظایف است. در هر فضا، کاربران می توانند یادداشت ها، نظرات، پیوست ها و برچسب ها را اضافه کنند. کاربران می توانند پروژه ها و وظایف را دنبال کنند، و هنگامی که وضعیت یک پروژه یا کار تغییر می کند، به کلیه به روزرسانی ها در مراحل مختلف پروژه دسترسی داشته باشند.

برخی دیگر از مهمترین ویژگی های نرم افزار مدیریت پروژه رایگان آسانا

  • نرم افزار مدیریت پروژه رایگان آسانا به دلیل داشتن بخش پیوست یا Attachment امکان استفاده از ایمیل را برای بارگزاری و ارسال فایل کاهش میدهد.
  • آسانا با داشتن بخش بحث و گفتگو یا Discussions این امکان را برای کاربران فرآهم می آورد تا با هم به پرسش و پاسخ و تبادل نظرات در خصوص مراحل اجرای پروژه بپردازند.
  • دارا بودن بستر CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
  • دارا بودن نسخه اندروید و IOS

نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو (Taskulu)بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

مورد بعدی نرم افزار تسکولو که یکی از محبوب ترین نرم افزار مدیریت پروژه است که برای افزایش بهره وری و پیشرفت در فعالیت های تیمی سازمان خود است.

این نرم افزار یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نرم افزار ها بین چندین نرم افزار مدیریت پروژه می باشد همچنین امن و امکان مدیریت پروژه ها را برای کسب و کار های مختلف فراهم می سازد. این نرم افزار یا ایپیلکیشن به زبان های انگلیسی و اسپانیایی قابل استفاده است.

نرم افزار تسکولو در جدیدترین آپدیت های خود توانسته امکان برگزاری جلسات آنلاین را به صورت تصویریی برای کاربران فراهم سازد.

همچنین شرکت های فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات، تولید بازی (Gamification)، تولید فیلم و موسیقی میتوانند در فضای مخصوص به حوزه کسب وکارشان به راحتی و در شرایط دورکاری به مدیریت و اجرای پروژه ها بپردازند.

در انجام یک پروژه می توانید با استفاده از نرم افزار تسکولو به راحتی فهرست وظایف را ایجاد و مدیریت کنید و سه بخش Todo،Doing ،Done  قرار داد.

وجود این مراحل، پیگیری وضعیت انجام فعالیت ها توسط اعضای تیم را سریع تر و آسان تر کرده و از دوباره کاری در مراحل اجرایی پروژه جلوگیری می نماید.

به طور کلی استفاده از تسکولو به عنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه کارآمد با توانایی ارتباط تیمی گامی مهم برای انجام و مدیریت پروژه های شرکت شما می باشد.

برخی دیگر از مهمترین ویژگی های تسکولو

  • سیستم جستجو برای پیداکردن سریع فایل های هر پروژه
  • درون سازی با نرم افزارهایی مانند Dropbox، Google Drive، Google Calendar
  • برگزاری جلسات آنلاین تصویری و نوشتاری به صورت گروهی
  • گزارش گیری از عملکرد و بهره وری سازمان
  • تقویم شمسی و میلادی
  • ثبت زمان کاری
  • تعیین سطوح دسترسی
  • دارا بودن نسخه اندروید و IOS

نرم افزار مدریت پروژه کلیک آپ (Click UP)بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

در نرم افزار Click Up مدیران پروژه ها میتوانند سطح مشخصی از دستیابی به داده ها را برای اعضا مشخص کنند به این معنا که همه اعضا نمیتوانند به طور خودکار به کلیه ی اطلاعات مرتبط با پروژه دسترسی داشته باشند.

نرم افزار کلیک آپ یکی دیگر از نرم افزار های مدیریت پروژه است که میتوان از آن برای مدیریت پروژه و کسب و کارتان منظم و کارآمد فعالیت های که دارید فعالیت های شخصی وکاری روزانه و یادداشت ها استفاده کرد.

در این نرم افزار شما می توانید باتوجه به بازه زمانی درنظر گرفته شده برای احرایی نمودن پروژه های برنامه ریزی های زمانی را به درستی در نظر بگیرید.

برخی دیگر از مهمترین ویژگی های کلیک آپ

  • دارا بودن بیش از 15 نمای مختلف (مانند نقشه ذهنی، نمای فعالیت ها، نمای تایم لاین و….)
  • فعال بودن تقویم سنتی و مدرن
  • ضبط ویدیویی
  • ارسال ایمیل مستقیم
  • به اشتراک گذاری فایل ها
  • امکان تایید دو مرحله ای
  • ارسال نظرات و کامنت گذاری

نرم افزار مدیریت پروژه مایکروسافت پروجکت (Microsoft MS Project)

نرم افزار MSP یک نرم افزار قدیمی و پرکاربر از مجموعه نرم افزارهای شرکت مایکروسافت است که در حوزه مدیریت و کنترل پروژه ها قابل استفاده می باشد.

نرم افزار بعدی مخفف نرم افزار Microsoft MS Project مایکروسافت پروجکت یا ام اس پروجکت است. که با استفاده از این نرم افزار می توانید زمان اجرا، با استفاده از این نرم افزار میتوانید زمان اجرا، تکمیل کلیه فعالیت های پروژه را مشخص کنید و مطمئن باشید که یک پروژه براساس برنامه زمانبندی مشخص اجرا و در موعد مقرر تحویل داده می شود.

نرم افزار MSP با ثبت تاریخ واقعی آغاز و پایان فعالیت های انجام شده،کلیه اطلاعات ثبت شده مرتبط با پروژه را به صورت خودکار به روزرسانی می کند.

برخی دیگر از مهمترین ویژگی های نرم افزار مدیریت پروژه رایگان MSP

  • مدیریت کارا و تاثیرگذار
  • زمانبندی قابل اجرا
  • تعیین مراحل اجرای پروژه برای کارفرما و پیمانکار
  • قدرت بکارگیری اطلاعات موجود
  • ایجاد نمودارها و جداول حرفه ای نظارت بر منابع مالی و انسانی
  • دارا بودن نسخه اندروید و IOS

نرم افزار مدیریت پروژه جیرا (JIRA)بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

شما با داشتن یک نرم افزار فوق العاده مدیریت پروژه دز زمانی که پروژه ای برای اجرا تعیین می شود میتوانید به راحتی کنترل کنید، یکی از بهترین نرم افزار ها نرم افزار جیرا است که توسط شرکت AtlasSian طراحی شد و در سازمان های بزرگ دنیا مانند توییتر و اسکایپ در اجرایی نمودن پروژه ها به کارگرفته شد.

لازم به ذکر است این نرم افزار در ابتدا به عنوان ابزاری برای پیدا کردن باگ ها و ردیابی اشکالات تیم های برنامه نویسی در حین اجرای پروژه ها طراحی شد که به مرور زمان توسعه یافت و در زمینه مدیریت پروژه با توجه به حضور رقبایی قدرتمند به یکی از نرم افزارهای پرکاربرد و شناخته شده تبدیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا