نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل +📱【لیست 10 تایی】✔️

ما امروز در این بخش از مقاله نرم افزار یاب قصد داریم تا با مقاله بهترین نرم افزار حسابداری موبایل بپردازیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نرم‌افزارهای حسابداری، امروز به یک ابزار بسیار مهم برای حسابداران شناخته شده است. نرم افزار حسابداری کار را بسیار راحت‌تر و دقیق‌تر کرده است و از هرگونه خطایی جلوگیری می‌کند. از آنجایی که در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت گوشی‌های هوشمند شده‌ایم، شرکت‌های بزرگ تولید نرم افزار را بر آن داشته است که تا اپلیکیشن‌هایی در سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS به عنوان نرم افزار حسابداری برای موبایل راه‌اندازی و به بازار عرضه کنند.

این روزها نگهداری امور مالی برای همه از یک فرد مانند دانشجو، کارمند، کارگر، یک خانم خانه‌دار و حتی کسی که کسب و کار کوچکی را راه اندازی کرده است بسیار مهم است. خیلی از افراد از اهمیت داشتن یک نرم افزار حسابداری آگاه هستند اما شرایط مالی و اقتصادی آنها به گونه‌ای است که نمی‌توانند نسبت به خرید نرم افزار اقدام نمایند

نرم‌افزار حسابداری (انگلیسی: Accounting software) به گونه‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی اطلاق می‌گردد، که داده‌های حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب ماژول‌های تابعی (همچون حساب دریافتنی و …) ذخیره‌سازی و پردازش می‌نماید. نرم‌افزارهای حسابداری نرم‌افزارهایی هستند، که بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی می‌شوند و جهت تسهیل امور، به حسابداران و مدیران مالی و مدیران عامل یاری می‌رسانند.

نرم‌افزار حسابداری یک نوع نرم‌افزار کاربردی را توصیف می‌کند که پردازش‌های حسابداری را درون ماژول‌های کاربردی مانند حساب‌های قابل پرداخت، حساب‌های دریافتنی، سند حسابداری، اسناد عمومی، حقوق و دستمزد و تراز حساب، ثبت و پردازش می‌کند. این سیستم به عنوان یک سیستم اطلاعات حسابداری عمل می‌کند. این ممکن است در داخل سازمان توسط سازمان استفاده شود، یا ممکن است از سوی شخص ثالث خریداری شود یا ممکن است ترکیبی از یک بسته نرم‌افزاری شخص ثالث با تغییرات محلی باشد.

نرم‌افزار حسابداری ممکن است بر اساس نوع، در هر زمان و با هر وسیله ای فعال‌سازی شود، یا بر روی دسکتاپ قابل دسترسی باشد، که معمولاً در هر زمان دیده می‌شوند. این به شدت در میزان پیچیدگی و هزینه آن تفاوت ایجاد می‌کند. بازار تاکنون از اواسط دهه ۷۰ تحت تحول قابل ملاحظه ای قرار گرفته‌است و بسیاری از تأمین کنندگان از تجارت خارج شده یا توسط گروه‌های بزرگتر خریداری شده‌اند.

نرم افزار حسابداری موبایل چه ویژگی دارد؟

اگر این امر را قبول داشته باشیم همه افراد جامعه در امور مالی خود احتیاج به حساب و کتاب دارند.. همه افراد با هر بینش اقتصادی بر این مسئله صحت خواهیم گذاشت که ثبت کلیه امور مالی راهی ست برای اطلاع و آگاهی بیشتر به وضعیت دارایی، هزینه ها و دخل و خرج زندگی. این کار هم با یک حسابداری دقیق و منظم میسر خواهد شد.

استفاده از این نرم افزارها احتیاج به کمی دقت دارد. نهایتا این که با طی یک دوره آموزش چند ساعته بتوان استفاده از آن را آموخت. یکی از این نرم افزارها که امروزه کاربرد زیادی نیز دارد نمونه ایست که بر روی تلفن همراه خود می ‌توانید نصب کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید از وضعیت مالی خود با خبر شوید، بدانید که پولهای تان را کجا و چگونه خرج می کنید حتما نیازمند نصب یکی از این نرم افزارها بر روی گوشی خود هستید.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل کدام است؟

با توجه به موارد ذکر شده توانستیم یک سری اطلاعات مفید را درباره ویژگی های نرم افزار حسابداری موبایل در اختیارتان قرار دهیم. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین نرم افزار حسابداری موبایل کدام است؟ جهت پاسخ به این سوال می توانید معتبرترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری موبایل را شناسایی کنید و امکانات هر یک را مورد بررسی قرار دهید.

نرم افزار حسابداری موبایل هوفر

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر مجهز به اپلیکیشن اندروید است. آنلاین بودن و همیشه در دسترس بودن نرم افزار حسابداری هوفر در کنار اپلیکیشن موبایل آن، مزایای زیادی را برای صاحبین کسب و کار و مدیران مالی و حسابداران ایجاد می کند. در اینجا به معرفی برخی از قابلیتهای این برنامه می پردازیم.

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر یک نرم افزار حسابداری ابریاست که در دو نسخه رایگان و پیشرفته ارایه می شود. شما می توانید در هر ساعتی، در هر جایی از دنیا و با هر وسیله ای اعم از موبایل، تبلت یا کامپیوتر و تنها با دسترسی به اینترنت به اطلاعات مالی خود از طریق ماژول های حسابداری، نقدوبانک، انبار، بازرگانی، تولید، حقوق و دستمزد به سرعت و با امنیت بالا دسترسی داشته باشید.

امکانات مهم نرم افزار حسابداری موبایل هوفر

مدیریت حساب های مشتریان

لیست همه مشتریان به همراه مانده حساب آنها در این بخش نمایش داده می شود. شما نیز می توانید مشتریان حقیقی یا حقوقی جدید ایجاد کنید و برای هر مشتری یک رتبه نمایش داده می شود که این اطلاعات از نرم افزار CRM که با نرم افزار حسابداری هوفر یکپارچه شده است، دریافت می شود.

صدور پیش فاکتور

لیست پیش فاکتورهایی که کاربر به آنها دسترسی دارد در اینجا نمایش داده می شود. به سادگی می توانید پیش فاکتور جدید را به صورت ریالی یا ارزی ایجاد کنید.

ثبت وجوه نقد و چک های دریافتی

لیست برگه های دریافت که کاربر به آنها دسترسی دارد در اینجا نمایش داده می شود. 

گزارش تراز آزمایشی

تراز آزمایشی یکی از پرکاربردترین گزارشات مدیریتی است که دید جامعی از وضعیت مالی کسب و کار را ارایه می کند. مدیران از این گزارش که در سطح کل، معین و تفصیلی قابل تهیه است، برای اخذ تصمیمات مدیریتی استفاده می کنند.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل
بهترین نرم افزار حسابداری موبایل

نرم افزار حسابداری موبایل هلو

یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مالی و حسابداری موبایل، نرم افزار هلو می باشد که نزد کاربران بسیار محبوب است. این نرم افزار دارای امکانات بی شماری نظیر صدور انواع مختلف فاکتور، مالی و حسابداری، انبار داری، چک و بانک و … می باشد. نرم افزار حسابداری موبایل هلو برای کمک به مکانیزم سازی اصناف و کسب و کارهای مختلف بسته های شغلی خاص و پرکاربرد را طراحی و تولید کرده است. این نرم افزار حسابداری موبایل از روی محصولات تخصصی ویژه مشاغل طراحی و توزیع شده است.

نرم افزار حسابداری هلو
نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری موبایل قیاس

با برنامه جدید نرم افزار حسابداری قیاس دیگه میتونید مثل یک حسابدار حرفه ای، با یک بودجه بندی حسابی، روی دخل و خرج روزانه و ماهانتون کنترل داشته باشید. حسابداری شخصی قیاس با داشتن طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله داشبورد، تعریف انواع حساب ها، دریافت صورتحساب، دریافت و پرداخت، یادآوری، تعریف انواع وام و همچنین امکان مغایرت گیری، نیازهای روزمرتون رو برطرف میکند.

جالبه که بدونید تمام ویژگی های مورد نیاز برای حسابداری روزانه برای اشخاص در حسابداری شخصی قیاس کاملاً رایگان است. بدون هیچ خریدی می توانید برنامه را از گوگل پلی و کافه بازار از طریق لینک زیر دریافت و از استفاده آن لذت ببرید.

برخی از ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداری قیاس

  • تعریف نامحدود انواع حساب، بانک، هزینه، درآمد و اشخاص
  • طراحی با استفاده از جدیدترین متد طراحی گوگل(Google Material Design)
  • مدیریت نسخه های پشتیبان با DropBox
  • ثبت تراکنش توسط SMS بانکی
  • قابلیت ثبت وام به همراه مشخص نمودن نوع وام دریافتی، حساب بانکی دریافت کننده، مبلغ کل اقساط، مبلغ هر قسط، تعداد اقساط، تعیین دوره بازپرداخت و…
  • گزارشات متنوع از گردش و مانده حسابها و نمودارهای عملیات مالی روزانه، هفتگی و ماهانه در نرم افزار
  • امکان گرفتن فایل خروجی Excel و یا PDF از گزارشات و اشتراک گذاری آنها
  • ثبت دریافت و پرداخت های روزانه
  • نمایش نموداری حسابهای بانکی، جیب، صندوق و…
  • امکان ثبت، یادآوری و پیش‌بینی طلب، بدهی، هزینه و درآمد
  • نمایش مجموع هزینه و درآمد
  • داشبورد مدیریتی با نمودارهای پیشرفته
  • افزودن شرح اسناد در جزئیات لیست تراکنش ها
  • انتخاب هزینه و درآمدها از بین انتخاب های اخیر هنگام ثبت تراکنش

نرم افزار حسابداری موبایل کسبه

نرم افزار حسابداری جیبی کسبه نرم افزاری تحت سیستم عامل اندروید میباشد که جهت مدیریت امور مالی و حسابداری از طریق گوشی های موبایل طراحی شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری اندروید کسبه براحتی و بدون نیاز به حسابدار میتوانید امور مالی فروشگاه خود را مدیریت نمایید. یکی از ویژگیهای این نرم افزار امکان تبادل اطلاعات با نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت ویندوز کسبه میباشد. از دیگر قابلیت های بسیار مفید برنامه حسابداری موبایل کسبه میتوان به چاپ و اشتراک گذاری فاکتور، صورتحساب اشخاص و گزارشات اشاره نمود.

  • وارد کردن مشخصات کامل طرف حسابها (طلبکاران و بدهکاران)
  • صدور فاکتور خرید، فروش و برگشتی
  • انبارداری: تغییر خودکار موجودی انبار پس از ثبت فاکتور
  • دریافت و پرداخت از اشخاص: نقدی، چک، حواله/کارت
  • ثبت کردن تخفیف: تخفیف گرفتن یا تخفیف دادن
  • ارسال SMS به بدهکاران جهت یادآوری مانده
  • برقراری تماس با بدهکاران
  • ارسال صورتحساب اشخاص به ایشان با استفاده از WhatsApp, Telegram, Email و …
  • خروجی PDF, HTML, Excel و پیامک
  • ثبت کردن هزینه ها و درآمدها
  • یادآوری سررسید چک ها در نوار Notification موبایل
  • پشتیبان گیری از اطلاعات برروی SDCard
  • ارسال پشتیبان اطلاعات به فضاهای ابری: دراپباکس، گوگل درایو، ایمیل، تلگرام و …
  • گزارش سود و زیان
  • تهیه گزارشات و نمودارهای متنوع از اطلاعات
  • مناسب جهت بازاریاب ها

نرم افزار حسابداری موبایل پارمیس

خیلی از افراد از اهمیت داشتن یک نرم افزار حسابداری آگاه هستند اما شرایط مالی و اقتصادی آنها به گونه‌ای است که نمی‌توانند نسبت به خرید نرم افزار اقدام نمایند. پارمیس، همواره سعی نموده است با توجه به رسالت خود با تولید انواع نرم افزارهای مالی، نیازهای طیف‌های مختلف جامعه را برآورده نماید و در این راستا و همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تولید نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نموده است.

شما در برنامه حسابداری رایگان پارمیس همراه قادر هستید کلیه دریافت و پرداخت‌های خود بصورت نقدی و حتی چکی را مدیریت نمایید. چک‌های خود را مدیریت نموده و به صورت لحظه‌ای مانده بانک‌ها و صندوق‌های خود را مدیریت کنید. علاوه بر این در این نرم افزار، می‌توانید انواع پروژه، رویدادها و حتی افراد خانواده را تعریف نموده و هزینه‌ها و درآمدهای خود را به تفکیک آنها ثبت و نگهداری نمایید.

اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه، اپلیکیشنی است برای حسابداری شخصی هر فردی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. هر شخصی می‌تواند دریافتی‌ها، پرداختی‌ها، درآمدها و هزینه‌ها، بدهی‌ها، طلبکاری‌ها را به‌راحتی کنترل کند. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی و نرم افزار حسابداری رایگان شخصی در نسخه اندرویدی این است که قابلیت ارسال پیام بانکی در آن وجود دارد. از این طریق همه پیام بانکی‌ها ثبت می‌شود و هیچ پیام بانکی از دید کاربر پنهان نمی‌ماند. از این طریق به سادگی هر شخصی می‌تواند مدیریت مالی شخصی خود را برعهده بگیرد و بتواند برای آینده برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد. قابلیت دیگر اپلیکیشن پارمیس همراه؛ در نظر گرفتن یک بودجه مشخص برای هر ماه است.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل
بهترین نرم افزار حسابداری موبایل

نرم افزار حسابداری موبایل محک

نرم افزار حسابداری محک یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای حسابداری موبایل می باشد که به عنوان یک حسابداری شخصی در قالب نسخه اندروید iOS و تبلت برای گوشی های موبایل تولید شده است. در طراحی این نرم افزار حسابداری تلاش شده است تا با ارائه امکاناتی کامل افراد را از به نوشتن مخارج بر روی کاغذ و یا سپردن آن ها به افراد دیگر بی نیاز کند. با استفاده از نرم افزار حسابداری محک هر یک از کاربران می توانند یک حسابدار اختصاصی داشته باشند و به مدیریت گردش های مالی خود بپردازند.

نرم افزار حسابداری موبایل موج

یکی از جنبه‌های مهم حسابداری ثبت فاکتور خرید، فروش و پیش‌فاکتور است. به اصطلاح فاکتور زدن یکی از نیازهای اولیه کسب‌وکارهای بزرگ و حتی کوچک است. خیلی از کسب‌وکارهایی در بستر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می‌کنند نیز نیاز دارند برای مشتریان خود فاکتور صادر کنند. اینجاست که اپلیکیشن حسابداری مانند موج به کار می‌آید. این برنامه به راحتی و در سریع‌ترین زمان برای شما فاکتور صادر می‌کند

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل
بهترین نرم افزار حسابداری موبایل

نرم افزار حسابداری موبایل نیو

لیست iOS خودمان را با یکی از بهترین‌های این دسته‌بندی برای آیفون شروع می‌کنیم. اپلیکیشن حسابداری شخصی نیو یک راه‌حل ساده برای مدیریت شخصی امور مالی روی آیفون شماست. اگر می‌خواید حساب‌های مالی خودتان را یکجا و در کنار هم مدیریت کنید، می‌خواهید از سررسید اقساط و وام‌های خود آگاه شوید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است.

نرم افزار حسابداری موبایل فروشا

لیست اندرویدی ما شامل چند برنامه کاربردی برای ثبت و چاپ فاکتور بود. برای همین لیست iOS ما نیز از حضور این برنامه‌ها بی‌بهره نیست. برنامه حسابداری فروشا برای مدیریت کسب‌وکار و مشتریان طراحی شده است. با این برنامه می‌توانید فاکتور فروش صادر کنید و آن را برای مشتریان خودتان ارسال کنید. مزیت عمده این برنامه رابط کاربری ساده و استفاده آسان از آن است. البته این تنها ویژگی این برنامه کاربردی نیست:

  • ثبت فاکتور
  • قابلیت اضافه کردن مهر، لوگو و امضا به فاکتورها
  • امکان چاپ فاکتورها با پرینتر و چاپگرهای حرارتی
  • محاسبه مالیات و تخفیف

نرم افزار حسابداری موبایل آنالیزا

یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری موبایل، نرم افزار حسابداری آنالیزا می باشد که هدف اصلی از طراحی این نرم افزار حسابداری، شخصی سازی نمی باشد، بلکه می خواهد به افراد یک آزادی مالی بدهد به این صورت که زمان کمتری را برای هزینه های خود بگذارید و این نیز آن ها در گروه بندی های مختلف برای شما تقسیم می کند و در آخر شما متوجه این موضوع می شوید که در کدام قسمت از زندگی خود بیشترین هزینه ها را می کنید و می توانید آن را به درستی مدیریت کنید.

کلام آخر

ما امروز با این مقاله بهترین نرم افزار حسابداری موبایل در قالب یک راهنما قصد داشتیم تا 10 از بهترین نرم افزار های مخصوص موبایل را به عزیزانی که به دنبال یک نرم افزار حسابداری قدرمتند هستند معرفی کنیم تا کسب و کار خود را به سوی موفقیت هدایت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا