نرم افزار

بهترین نرم افزار پخش مویرگی 🚚【لیست 10 تایی】✅

ما امروز قصد داریم تا در این بخش از مقاله نرم افزار یاب به مقاله بهترین نرم افزار پخش مویرگی بپردازیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.طراحی و تولید سیستم توزیع کالا جامع و کاربردی و درنتیجه فروش آن نکته مهم هر کسب‌ و کار و راهبرد های آن است. در این طراحی، اجزا توزیع مناسب محصول به دست فروشنده در زمان و مکان بهینه و مناسب، تعریف می‌ شود. در بین انواع مکانیزم‌ های توزیع محصول، فروش و پخش مویرگی بیشترین طرفدار توزیع برای محصولات و کالاهای مصرفی را دارد.

نرم افزار پخش مویرگی چیست؟

شرکت‌های توزیع کالا مشکلات بزرگی را تجربه می‌کنند. فعالیت در حوزه لجستیک انواع کالا دشوار است. پراکندگی جغرافیایی مشتریان، زمان بندی ارسال کالا، ارائه خدمات پشتیبانی و رصد کردن کالاهای ارسالی تنها بخشی از این مشکلات است. از طرفی برخی از کالاها مانند مواد غذایی و آشامیدنی به سرعت خراب می‌شوند و پخش سریع آن‌ها یک دغدغه مهم برای شرکت‌های توزیع است.

مدیریت کسب‌وکارهای بخش تولید در فرآیندهای کلی زنجیره ارزش، پیچیدگی زیادی دارد. عوامل برون سازمانی مانند تنش‌های بازارهای مالی و سیاست‌گذاری‌های متغیر اقتصادی و همچنین تحریم‌های بانکی و مشکلات ناشی از آن در تامین مواد اولیه و صادرات محصولات، دغدغه زیادی برای مدیران ایجاد می‌کند.

💬 پروموشن های تبلیغاتی با استفاده از این نرم افزار می توان برای فروش از طریق پروموشن های تبلیغاتی، جوایز و همچنین تخفیفات پلکانی سیاست گذاری مختلفی را انجام داد.
💰 سیاست گذاری باز پرداخت سیاست گذاری باز پرداخت مبلغ کالا از طرف خریدار یکی دیگر از مزایای این نرم افزار می باشد.
📋 برنامه ریزی مشخص برنامه ریزی برای فروش مقدار مشخصی از محصولات در زمان مشخص و ثبت زمان بندی یکی دیگر از مزایای برنامه ریزی فروش است.
❤️ پورسانتی توسط این نرم افزار می توان انگیزه برای فروش در هر شاخه ایجاد کرد و میزان پور سانتی که به هر ویزیتور تعلق می گیرد را به طور دقیق محاسبه کرد
✔️ سهمیه بندی کالا سهمیه بندی کالا بین شعب مختلف در میان فروشندگان به طور دقیق و با توجه به ظرفیت توسط این نرم افزار انجام می شود.

این دغدغه‌های گسترده توجه به بهره‌وری را کاهش می‌دهد و بقای کسب‌وکار را به اولویت اول مدیران و صاحبان صنایع تولیدی تبدیل می‌کند. این درحالی است که بهره‌وری تولید و توزیع با ایجاد نقدینگی و حاشیه سود بالاتر، می‌تواند کسب‌وکارها را دربرابر عوامل مخرب بیرون از محیط داخلی سازمانی مانند تنش‌های بازار محافظت کند.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

شرکت‌های تولیدی و یا بازرگانی بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شکل دادن شبکه فروش و مشتریان، به هدف نهایی خود یعنی سوددهی دست پیدا نمی‌کنند. برای ایجاد این شبکه، استفاده از سیستم و یا نرم افزار پخش مویرگی، در بازار چالش برانگیز امروز حیاتی است.

اگر شما نیز مانند خیلی ها به دنبال نرم‌افزاری کامل و جامع می باشید که بتواند کلیه امور مدیریتی کسب و کار پخش مویرگی شما را با دقت فراوانی انجام دهد و هزینه های کسب و کار شما را کاهش داده و بازدهی و سود کسب و کارتان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ما در این مقاله بهترین نرم افزار پخش مویرگی از مجله نرم افزار یاب 10 نمونه از بهترین نرم افزار ها را معرفی خواهیم کرد پس از دست ندهید.

برخی از مزایای داشتن نرم افزار پخش مویرگی

مدیریت تامین‌کنندگان از طریق گزارشات آنلاین تامین‌کننده و قرارداد تامین‌کنندگان

• کنترل تخفیفات و جوایز دریافتی از تامین‌کنندگان

• کنترل مغایرت فاکتورهای خرید و رسیدهای انبار

• بهینه‌ترین سفارش برای تامین‌کننده

• کنترل موجودی‌ها به تفکیک شعب و کنترل سریال ساخت و تاریخ انقضا کالاها

• کنترل ورودی و خروجی (رسید و حواله و مصرف، ضایعات، اشانتیون و برگشتی از شعب …)

• صورت سود و زیان کل شرکت و نیز سود و زیان شعب به تفکیک

• مرور حساب‌ هاو مدیریت ترازهای آزمایشی

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

فرآیند فروش و پخش همراه با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه‌ از جمله چالش‌هایی است که شرکت‌های پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخ‌گویی مناسب و به‌موقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به‌شکل متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. سیستم پخش سپیدار افزون‌بر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش در کنار ماژول‌های انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکارها را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

بسته سفارش گیری و پخش سپیدار با 7 زیرسیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، سفارش گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرآیندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش درب کارخانه و فروش عمده را  را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه حساب پشتیبانی می‌کند.

  • امکان ثبت منطقه و مسیر و برنامه ریزی ویزیت ها بر اساس آن‌ها
  • امکان مشخص کردن سقف فروش برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور
  • امکان مشخص کردن کردن خط فروش برای کالاها
  • امکان تعریف تخفیفات خطی، پلکانی، مبلغی، درصدی، اشانتیون، بسته محصول و در سطح کل فاکتور
  • امکان تعریف مدل‌های مختلف پورسانت
  • امکان ثبت سفارش بر اساس کنترل‌های تعریف شده توسط ویزیتور با استفاده از موبایل و انتقال خودکار به نرم افزار سپیدار
  • امکان تایید سفارش یا درخواست برگشت کالا توسط مدیر یا سرپرست فروش
  • امکان تهیه لیست توزیع سرد بر اساس سفارشات فاکتور شده
  • امکان تهیه لیست توزیع گرم بر اساس کالاهای بارگیری شده در ماشین حمل
  • امکان تهیه لیست وصول فاکتورهای تحویل شده به مشتری بر اساس مدل توافق شده وصول
  • امکان تهیه گزارش به صورت طبقه بندی شده از تمامی اطلاعات ثبت شده مانند کالاهای پرفروش یا مناطق
    بهترین نرم افزار پخش مویرگی
    بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی مبنا

شرکت مبنا در ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری صنعت پخش ۲۲ سال سابقه دارد و براساس این تجربه ارزشمند نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این نرم‌‌افزار با فرآیندهای خاص منظوره صنایع پخش دارویی، صنایع مواد غذایی و صنایع آرایشی بهداشتی و … منطبق شده است. نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی مبنا با دو برند زیر فعالیت می‌کند:

  1. ManbaERP: نرم‌افزار یکپارچه و تخصصی فروش و پخش مویرگی تحت وب (پخش سراسری و هیبریدی)
  2. برنا: نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی (پخش استانی و نمایندگی‌ها)
  • تنوع عملیات فروش شامل پیش‌ویزیت، فروش گرم، امانی و …
  • ساختار سلسله مراتبی فروش شامل شعبه، منطقه سرپرستی، منطقه ویزیتوری، مسیر های فروش، توزیع و تحصیلداری
  • فرمول نویسی در تخفیفات ریالی، تعدادی و جوایز
  • فرمول نویسی داینامیک پورسانت ویزیتور، موزع، تحصیلدار، سرپرست، مدیر‌شعبه
  • هدف گذاری متنوع و گزارشات نیل به هدف
  • کالاهای تاکیدی و هوشمندی پیشنهاد کالا به مشتری بر اساس نیاز
  • پیشنهاد هوشمند برای تامین کالا
  • توزیع هوشمند و کاهش هزینه های توزیع
  • سرویس موبایل برای ویزیتور، تحصیلدار، موزع و سرپرست
  • پشتیبانی از کالاهای چند قیمته و سری ساخت و تاریخ انقضا
  • گزارشگیری از خواب کالا، دوره های وصول و میزان سودآوری انبارداری
  • نقشه با قابلیت گزارش گیری و ردیابی آنلاین ویزیتور، تحصیلدار، موزع و سرپرست

نرم افزار پخش مویرگی زرین

شرکت مهندسی زرین در سال 1378 با هدف طراحی و پیاده سازی سیستم های جامع مالی و حسابداری پخش با مدیریت عاملی دکتر زرینه تاسیس گردید .هدف از طراحی سیستم در ابتدا شرکت های پخش مواد غذایی خود مجموعه بوده و با توسعه امکانات سیستم نرم افزار از قابلیت و کارایی متناسب شرکتهای پخش و فروش مویرگی چابک را برخوردار شد. ارتقای زیر ساخت برنامه نویسی و توانایی ارائه محصول به صورت چند پلاتفرمی قابلیت ارائه محصولات به صورت پخش مویرگی تحت وب,ویندوزی,محصولات ios  وا ندرویدی را داراست راهکار های ابری تحت عنوان نرم افزار جامع پخش مویرگی زرین طراحی شده برای حوزه های صنعت پخش مواد غذایی,صنعت پخش دارویی ,صنعت پخش لوازم یدکی,پخش گرم لبنیات وصنعت پخش دارویی و تجهیزات پزشکی با تمرکز بر نیاز های هر حوزه ی فروش و پخش ارائه می دهد.مهمترین هدف زرین پیمایش و تحلیل کلیه نیازهای پخش مویرگی هست و مجموعه بصورت تخصصی صنعت پخش را مورد هدف قرارداده و امیدوار است با ارائه جدیدترین تکنولوژیهای روز در زمینه پخش تمامی نیازهای این حوزه صنعت را پوشش دهد. اکنون مفتخریم با تجربه بیش از 20 سال در زمینه نرم افزار پخش و فروش مویرگی داخلی و بین المللی بهترین و جامع ترین نرم افزار را به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی
بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی هوشمند

سیستم پخش و فروش مویرگی هوشمند راهکاری جامع برای پاسخ‌گویی به نیاز شرکت‌های فعال در حوزه فروش و پخش مویرگی است. این نرم افزار کلیه عملیات صورت گرفته در این شرکت‌ها از مرحله خرید، انبار‌داری تا سفارش‌گیری، توزیع، تسویه حساب، محاسبه پورسانت بازاریاب، حقوق و دستمزد، گزارشات مالی و مالیاتی و… را پشتیبانی می‌کند. دسترسی لحظه‌ای به موجودی کالا، مانده حساب مشتری، آمار فروش و… از مهمترین مزایای استفاده از نرم افزار پخش مویرگی هوشمند است که منجر به افزایش سرعت فروش و کنترل عملیات پخش و توزیع می‌شود. استفاده از نرم افزار پخش هوشمند، با قدرت به بازارهای رقابتی وارد شده و سهم کسب و کار خود را از این بازار افزایش دهید.

این نسخه از نرم افزار حسابداری هوشمند، ابزاری قدرتمند در پاسخگویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی است. بسته پخش و سفارش گیری هوشمند با فراهم آوردن امکان تعریف نواحی پخش، بازاریاب ها، انواع پورسانت برای هر بازار یاب ( پورسانت ثابت و پلکانی )، عوامل پخش و … امکان مدیریت فرایند پخش را به صورتی کاملا انعطاف پذیر فراهم می‌کند. این نسخه از نرم افزار دارای کلیه امکانات نرم افزار حسابداری بازرگانی می باشد.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

زیر سیستم پخش مویرگی پارمیس با پشتیبانی از دو شیوه پخش مویرگی سرد و گرم و ایجاد بستر لازم برای مدیریت توزیع و فروش کالا، به شما در مدیریت فروش و توزیع محصولات کمک فراوانی می‌کند تا بتوانید برنامه‌های فروش خود را با دقت و سرعت بالا انجام دهید. علاوه بر این، در این نرم افزار امکان تعریف مسیر به صورت ساختار درختی، مسیر مجزا برای هر بازاریاب، تعریف برنامه ویزیت به تعداد نامحدود، امکان ثبت و ارسال سفارش توسط بازاریاب و … تعریف شده است.

در این نرم افزار, علاوه بر خود نرم افزار، امکان صدور و یا همگام سازی فاکتور از طریق ابزارهای اندرویدی، آنلاین و یا از طریق برنامه ویندوزی پارمیس وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید از نرم افزار فروش و حسابداری پارمیس اسمارت برای گوشی‌های هوشمند و پوزهای فروش اندرویدی با قابلیت فروش آنلاین و آفلاین برای فروش از طریق ویزتورها و مدیریت ویزیتورها نیز استفاده کنید. صدور فاکتور، اتصال یکپارچه به سیستم حسابداری، بازرگانی، خزانه، انبار و نرم افزار پخش مویرگی تنها بخشی از امکانات این سیستم مبتنی برای رویکرد ERP است.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی
بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم

سیستم فروش و پخش مویرگی به دلیل تعدد مشتریان، حجم بالای معاملات و نیاز به منابع انسانی جهت نظارت بر روند پخش، نیازمند پاسخگویی به موقع و افزایش کارایی در مدیریت پخش مویرگی است. به همین دلیل استفاده از نرم افزار پخش مویرگی جهت مدیریت مکانیزه عملیات فروش و پخش، ضروری است. زیر سیستم پخش مویرگی آرین سیستم با برنامه‌ریزی دقیق، کنترل و مدیریت عملیات بازاریابی، پخش و تحویل به موقع محصول، سرعت عملیات پخش مویرگی را بهبود داده و فرایند نظارت بر مدیریت پخش مویرگی را آسان تر می کند.

تعریف اطلاعات مالیات و عوارض کالا ها و …
تعریف اطلاعات تخفیفات کالا ها با توجه به نوع فروش و …
تعریف عوامل افزاینده و کاهنده در فروش گرم با توجه به نام انبار و …
تعریف تسویه فاکتور و اقساط فاکتور در فروش گرم با توجه به فروشنده و …
تعریف اشانتیون در فروش گرم با توجه به نحوه پرداخت و …
تعریف اعتبار و بدهی مشتریان در فروش گرم با توجه به بازاریاب و …

بهترین نرم افزار پخش مویرگی
بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی منطق

این نرم افزار توسط موسسه شبیه سازان منطق، تولید کننده نرم افزارهای ERP و CRM و حسابداری و اتوماسیون اداری، طراحی و تولید شده است. این نرم افزار مناسب برای شرکت ها و پخش های بزرگ با امکان یکپارچه کردن با وب و امکان ثبت فاکتور فروش و سفارش فروش توسط بازاریاب ها از طریق موبایل برای آن ها است. نصب سریع و آسان، کاربری زیبا و بسیار ساده، سرعت بالا در انجام عملیات، قیمت مناسب از برترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. از دیگر امکاناتی که موجب شده است.

نرم افزار پخش مویرگی نیکان

وجود تعداد زیاد مشتریان در شرکت های پخش و توزیع و ثبت سفارش در نقاط جغرافیایی مختلف باعث حجم بسیار بالا و دقت زیاد درانجام امور حسابداری می شود نرم افزار پخش مویرگی نیکان با پوشش تمامی فرآیندهای شرکت های پخش و توزیع امکان برنامه ریزی از مرحله سفارشات آنلاین ثبت شده توسط بازاریاب ها تا توزیع و وصول مطالبات را فراهم می سازد. گروه نرم‌افزاری نیکان با سال‌ها تجربه در امر طراحی و تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری همواره پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است. نرم افزار حسابداری نیکان مجموعه‌ای چشمگیر از ابزارهای مالی را در خود جای داده است تا فرایندهای تجاری تا حد امکان برای مدیران ساده‌تر شوند. تیم پشتیبانی نیکان همواره آماده است تا به سوالات شما پاسخ داده و گزینه‌های مناسب را به شما معرفی کنند.

نرم افزار پخش مویرگی میلیونر

نرم افزار پخش مویرگی میلیونر پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به‌شکل متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند.

  • قابلیت مدیریت پرسنل، پورسانت ها و چک ها
  • قابلیت محاسبه پورسانت ویزیتور ها از فروش کالا
  • قابلیت مشاهده موقعیت مکانی ویزیتور و مشتری
  • امکان طبقه بندی کالاها بر اساس معیار های از قبل تعیین شده
    بهترین نرم افزار پخش مویرگی
    بهترین نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی دسیما

شرکت نرم افزاری «دسیما» که در بین برنامه نویس ها با عناوین «دسیما تکنولوژی» یا «دسیما تک» نیز شناخته میشود را گروهی از جوانان نخبه  و کاربلد و در عین جوانی با تجربه تشکیل میدهند که سابقه فعالیت در عرصه های ملی و بین المللی را در کارنامه دارند.

هدف از تشکیل دسیما، بررسی نیازهای اساسی جامعه در عرصه تکنولوژی به طور عام و در عرصه های نرم افزاری به طور خاص و حرکت در جهت رفع این نیازهاست.

از این رو دسیما به طراحی نرم افزارهای تحت وب و ویندوزی، اپلیکیشن های اندروید و آی او اس و حتی بازی های کامپیوتری و موبایلی پرداخت تا بتواند به گوشه ای از این نیازها پاسخ گفته باشد.

دسیما تک علاوه بر ایران، سایر کشورهای دنیا را نیز هدف قرار داده و محصولاتش را در مارکت های بین المللی و به زبان های روز دنیا و مناسب برای فرهنگ ها و علایق گوناگون مردم دنیا طراحی کرده است؛ همین باعث شده تا شرکت دسیماتک در سطح بین الملل نیز شناخته شده باشد.

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا، کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و همچنین شرق قاره کهن بازار هدف فعالیت های دسیما محسوب میشوند و سایر نقاط دنیا نیز به زودی تحت پوشش فعالیت ها و محصولات دسیما قرار خواهند گرفت.

 

کلام آخر

بسیار سپاس گذاریم که مقاله بهترین نرم افزار حسابداری پخش مویرگی را تا انتها مطالعه کردید.ما امروز با این مقاله ببهترین نرم افزار پخش مویرگی در قالب یک راهنما قصد داشتیم تا 10 از بهترین نرم افزار های فروش و پخش مویرگی را به عزیزانی که به دنبال یک نرم افزار قدرمتند هستند معرفی کنیم تا کسب و کار خود را به سوی موفقیت هدایت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا