آموزش

بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس

در این مقاله شما را با بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس آشنا خواهیم کرد

همه ما در طول روز برای امور شخصی و کار با عکس های مختلف با حجم و سایز های مختلف سروکار داریم، کاهش حجم عکس نیز بسیار مهم میباشد تا بتوان برای سایت ها یا امور دیگر از آنها راحت تر استفاده کرد، در کنار نرم افزار های کاهش حجم شما میتوانید از بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس کمک بگیرید، در ادامه چند مورد از این ابزارها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس

سایت های هستند که این امکان را به شمال میدهند تا بتوانید به کمک ابزار های آنلاین اقدام به کاهش حجم و فشرده سازی آنها کنید، امکان بارگذاری عکس با فرمت های مختلفی مانند png , jpg وجود دارد و شما پس از استفاده از این سایت ها مشاهده خواهید کرد حجم عکس ها در حد قابل قبولی کاهش میابد و کیفیت عکس ها نیز در حد بسیار کمی کاهش میابد.

1. وب سایت JPEG Optimizer

سایت JPEG Optimizer یکی از روش های کم کردن حجم عکس با سایت های آنلاین میباشد، این سایت به صورت تخصصی بیشتر عکس با پسوند jpg تمرکز دارد و کاربران به کمک این سایت میتوانند اقدام به کاهش حجم و فشرده سازی نمایند، در ادامه شما میتوانید طبق مراحل زیر در سایت اقدام به کاهش حجم عکس نمایید.

بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس

2. وب سایت Kraken

سایت Kraken نیز از سایت های آنلاینی میباشد که به شما امکان کاهش و فشرده سازی عکس بدون افت کیفیت را میدهد، توجه داشته باشید در تنظیمات این سایت در حالت (Lossless) کم شدن حجم عکس بدون افت کیفیت میباشد، و در حالت Lossy فشرده کردن عکس با کمی افت کیفیت همراه خواهد بود، این کاهش کیفیت خیلی کم است و به چشم نمی آید، در سایت Kraken شما میتوانید از عکس با فرمت های jpg,png,gif استفاده کنید.

3. وب سایت Optimizilla

سایت Optimizilla نیز از ابزارهای آنلاین برای کم کردن حجم عکس میباشد، تنظیمات این ساده تر بوده و کار کردن با آن آسانتر میباشد، شما میتوانید در این سایت همزمان 20 تا عکس را برای فشرده سازی انجام دهید، پس از فشرده سازی عکس ها مشاهده خواهید کرد حجم عکس کاهش پیدا کرده و کیفیت آن نیز بدون افت کیفیت بوده است.

 

4.فشرده سازی عکس JPG در سایت Resizeimage

سایت Resizeimage نیز یکی از  بهترین سایت ها برای کم کردن حجم عکس میباشد که توانسته نیاز کاربران را رفع کند، در این سایت شما با تنطیمات و گزینه های مختلفی روبرو هستید و مسلما به راحتی تمام نیاز شما را رفع خواهد کردغ تغییر اندازه عکس ، کاهش بالای حجم عکس ، بدون افت کیفیت عکس ، بهینه سازی عکس و … از مزایای استفاده از این سایت میباشد.

5.کاهش حجم عکس JPG و PNG به صورت آنلاین و در سرویس Imageresize

شما در سایت  نیز میتوانید برای کاهش حجم با فرمت انتخاب اقدام کنید، این سایت پس از فشرده سازی عکس ، عکسی بدون افت کیفیت به شما ارائه خواهد داد، طبق عکس زیر میتوانید عکس خود آپلود کرده و اقدام به کاهش حجم عکس نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا