بازی

بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل

امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب یعنی قسمت بازی و سرگرمی قصد داریم تا با این مقاله بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل به دوستانی که عاتقه زیادی به بازی بیلیارد دارند و ما اینحا هستیم تا در این مقاله 10 تا از بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل را معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

بیلیارد سبک جدیدی از بازی نیست و سال‌هاست که مردم این بازی محبوب را تجربه می‌کنند. بااین‌حال، بیلیاردهای دیجیتال عمر کمتری دارند. در ابتدا بازی‌های بیلیارد فلش کار خود را آغاز کردند، اما اکنون بیلیارد به یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بین بازی‌های موبایل تبدیل شده است. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب بهترین بازی بیلیارد اندروید را معرفی کنیم.

بازی بیلیارد Eight Ball Pool

بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل
بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل

Eight Ball Pool – هشت توپ بیلیارد بهترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی بیلیارد از استودیوی بازی سازی Miniclip.com برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین بازیهای موجود به شمار می رود و به شما این امکان را می دهد به صورت آنلاین و دو نفره با دوست خود به رقابت بپردازید و یا با دیگر کاربران سراسر جهان مسابقه دهید و با برنده شدن در مسابقات بیلیارد به جمع اوری سکه بپردازید! در این بازی شما ابتدا می توانید به صورت تمرینی بازی کنید تا حرفه ای شوید ؛ تمرین هایی را انجام دهید تا قلق بازی دستتان بیاید و پس از آن شروع به رقابت با دیگر کاربران جهانی نمایید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی بیلیارد را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. با جمع آوری سکه های بازی شما می توانید در مراحل بالاتر چوب های بیلیارد حرفه ای را بخرید و یا با کمک آن ها قدرت خودتان را چند برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی بیلیارد . اسنوکر هستید و به دنبال یکی از بهترین های این سبک میگردید، پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه بازی Eight Ball Pool را از دست ندهید!

  • امکان سفارشی سازی میز و یا چوب بیلیارد خود
  • بازی به صورت دو نفره در مقابل دوستان و کاربران دیگر
  • امکان خرید آیتم های فوق العاده موجود در فروشگاه
  • امکان ورود به بازی با اکانت فیسبوک و یا مینی کلیپ

بازی بیلیارد Billiards City

Billiards City یکی دیگر از بازی‌های محبوب بیلیارد است که از نظر مکانیک، ظاهر و احساس کاملاً یادآور بازی‌های فلش قدیمی است. همچنین یکی از معدود بازی‌های بیلیارد لیست است که با حالت تک‌نفره مناسبی طراحی شده است.

بازی از یک سیستم سطح‌بندی استفاده می‌کند که هرچه جلوتر می‌روید، سخت‌تر می‌شود. از دیگر نکات جذاب آن می‌توان به کاملاً رایگان بودن اشاره کرد؛ البته اگر با تبلیغات مشکلی ندارید. درمجموع Billiards City یکی از بهترین بازی های بیلیارد موبایل است که می‌توانید تجربه کنید.

بازی بیلیارد Billiards Club

Billiards Club یکی از آسان‌ترین و ساده‌ترین بازی‌های لیست بهترین بازی بیلیارد اندرود است که نسبت به یک تجربه رقابتی، تجربه آرامش‌بخش‌تری دارد. بازی از قوانین 8-ball استفاده می‌کند و در آن فقط باید توپ‌های رنگی را به داخل بیندازید.

از دیگری ویژگی‌های بازی Billiards Club می‌توان به فیزیک کاملاً مناسب برای توپ و سبک دوبعدی از بالا و پایین اشاره کرد. این بازی همچنین از حالت آفلاین پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تقریباً در هر مکانی آن را تجربه کنید.

به‌طور کلی هرچیزی که از یک بازی بیلیارد انتظار دارید را می‌توانید در Billiards Club پیدا کنید و برای سرگرم‌کردن شما گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بازی بیلیارد Online 8 Ball

بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل
بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل

Kings of Pool – Online 8 Ball از زیباترین، خوش ساخت ترین و محبوب ترین بازیهای ورزشی “بیلیارد” از استودیوی Uken Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است! همانطور که شما نیز می دانید بیلیارد از قدیم به عنوان ورزش مرفهین مطرح بوده و چند سالی است که این ورزش در ایران به صورت همگانی درآمده و بسیاری از افراد وقت خود را صرف بازی بیلیارد می کنند و از محبوب ترین بازیها به شمار می رود، در این میان ممکن است شما به دلیل مسائل کاری و یا وقت کم نتوانید این بازی زیبا را در طول روز یا هفته تجربه کنید، اینجاست که فارسروید بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت Kings of Pool – Online 8 Ball را به شما پیشنهاد می دهد ؛ یکی از بهترین بازی های بیلیارد آنلاین، جهت و شدت ضربه به توپ را مشخص کنید، به توپ ضربه بزنید و توپ ها را یکی یکی داخل سبدهای میز بیلیارد بیاندازید! سطح خود را بالا ببرید، قفل توپ های سفید خاص را باز کنید و با بردهای بیشتر رده تان را در بین کاربران دیگر بازی بالا ببرید! با دوستان تان بازی کنید یا کاربران دیگری را از سراسر دنیا به چالش بکشید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! طراحی عالی بازی در کنار صداگذاری و گیم پلی رقابتی و اعتیاداور همگی باعث شده اند تا Kings of Pool – Online 8 Ball یکی از بهترین بازیهای بیلیارد باشد!

  • طراحی عالی با توجه زیاد به جزئیات
  • امکان بازی به صورت آنلاین کاربران جهان
  • بازی در حالت تمرین بدون نیاز به اینترنت
  • چت جهانی برای برقراری ارتباط با کاربران
  • بخش آمار برای مشاهده امتیاز دیگران
  • کنترلرهای کم نظیر و فوق العاده
  • گیم پلی اعتیاداور با صداگذاری هیجان انگیز

بازی بیلیارد Billiards Pro

A 8 Ball Pooling – Billiards Pro – بیلیارد 8 بال حرفه ای یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی (Sports) از استودیوی Tap Lab هنگ کنگی سازنده بازی هایی همچون Magic Piano Tiles است و به شکل رایگان برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. فارسروید این بار هم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی آن را تهیه و برای شما عزیزان تدارک دیده تا بتوانید با یک کلی آخرین نسخه آن را از سرورهای فارسروید دانلود کنید و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. ما به جز نسخه اصلی، یک نسخه مود شده از این بازی را نیز تدارک دیده ایم تا علاقه مندان بازی های مود شده نیز بتوانند از انجام این بازی لذت ببرند. بازی A 8 Ball Pooling – Billiards Pro تجربه ای کاملاً منحصر به فرد از یک بازی بیلیارد است. نوع بیلیاردی که در این بازی وجود دارد از نوع بازی های 8 بال جهانی است. استودیوی Tap Lab سعی کرده تا با قابلیت هایی خاص و ویژگی هایی منحصر به فرد، این بازی را یک عنوان انحصاری کند. تا به امروز صدها و شاید هزاران بازی با مضمون بیلیارد و 8 بال تولید و منتشر شده اند و برای اینکه بازی A 8 Ball Pooling – Billiards Pro تفاوت قابل قبولی با دیگر بازی ها داشته باشد، سازندگان آن کارهای خاصی در ساخت آن انجام داده اند و رویکردی عجیب و در عین حال جالب را برای آن در نظر گرفته اند. شاید یکی از مهم ترین این تفاوت ها زمین های متفاوت باشد. در حالی که زمین های بازی های معمول بیلیارد به شکل مستطیل است، در این بازی زمین هایی با شکل و شمایل مختلف و متفاوت نیز وجود دارند که تجربه ای کاملاً جدید را از این ورزش برای شما به ارمغان می آورند.

بازی بیلیارد 3D Pool Ball

بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل
بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل

3D Pool Ball – بیلیارد حرفه ای بازی محبوب و اعتیاداور در سبک بازیهای ورزشی بیلیارد از استودیوی بازی سازی CanadaDroid برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم نسخه جدیدش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب 3D Pool Ball برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان ؛ یکی از بهترین بازی های موبایلی بیلیارد با گرافیک سه بعدی فوق العاده که تا به حال شبیه به آن را هم ندیده اید را تجربه خواهید کرد! وقت آن است که ثابت کنید که بهترین بیلیارد باز دنیا هستید و از خود میراثی فراموش نشدنی به جا بگذارید! با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید یا حتی در تورنومنت های بازی شرکت کنید و در برابر حرفه ای ترین بیلیاردبازها برنده شوید! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون گرافیک و پویانمایی عالی ؛ امکان رقابت تک به تک با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین یا شرکت در تورنومنت های 8 نفره آنلاین ؛ دارای دو بازی ایت بایل و ناین بایل ؛ امکان رقابت با هوش مصنوعی بازی به صورت آفلاین ؛ امکان تبدیل شدن به یک بیلیاردباز حرفه ای و بردن جوایزی بزرگ ؛ امکان مشاهده میز بازی هم از نمای دو بعدی و هم سه بعدی اشاره کرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای بیلیارد هستید و مایلید یک بازی جالب و کم حجم در این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه 3D Pool Ball را از دست ندهید.

بازی بیلیارد Pool Tour

Pool Tour از جالب‌ترین بازی‌های بیلیارد است که به‌جای تجربه ساده بیلیارد، انواع مختلفی از پازل‌ها را در قالب این سرگرمی به بازیکنان ارائه می‌کند. از نظر گیم پلی، همه‌چیز در بهترین حالت خود وجود دارد.

همچنین در این بازی می‌توانید به‌مرورزمان آیتم‌های جدیدی برای میزهای بیلیارد و همچنین مواردی دیگر دریافت کنید. وجود چالش‌های مختلف ازجمله نکات قابل‌توجه این عنوان است که باعث می‌شود بازی تازگی خود را داشته باشد. بااین‌حال، تبلیغات یکی از نکات منفی Pool Tour محسوب می‌شود که البته به‌عنوان یک بازی رایگان نمایش و وجود آن‌ها قابل انتظار است.

بازی بیلیارد Real Pool 3D Full

بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل
بهترین بازی‌های بیلیارد برای موبایل

Real Pool 3D Full یکی از بهترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای بیلیارد برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50.000 بار توسط کاربران سراسر جهان خریداری شده و از پرفروش ترینها به شمار می رود! اگر به دنبال بهترین و گرافیکی ترین بازی بیلیارد موجود برای سیستم عامل اندروید هستید قطعا Real Pool 3D از استودیو Eivaa Games برای شما طراحی شده است. این بازی که نسخه ی جدید آن امروز در مارکت اندروید منتشر شده دارای گرافیکی خیره کننده و به صورت سه بعدی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند! Real Pool 3D  قابلیت بازی به صورت دو نفره و یک نفره را دارا می باشد و به سه روش مختلف می توانید به بازی کردن بپردازید و لحظات خوشی را در اسمارت فون خود به ارمغان بیاورید. برای بازی تنها کافی است از میان 10 کاراکتر بازی یکی را به دلخواه انتخاب کنید و به مسابقه با دوستانتان بپردازید. اگر از علاقه مندان به بازیهای بیلیارد اندروید هسید که علی رغم طراحی عالی با حجم کمی عرضه شده باشد و بتواند برای ساعت ها شما رابه گوشی میخکوب کند بدون شک Real Pool 3D بهترین گزینه برای انتخاب است! بازی پیش رو در دو نسخه رایگان و پولی در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و امروز نسخه پولی و خریداری شده ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

بازی بیلیارد Snooker Stars 3D

Snooker Stars 3D – ستاره های اسنوکر نام یکی از برترین بازی های ساخته شده در سبک ورزش بیلیارد به خصوص بازی اسنوکر است که به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و ما تصمیم داریم تا آخرین نسخه عرضه شده آن را تهیه و به همراه نسخه مود شده اش برای شما عزیزان و علاقه مندان به ورزش بیلیارد و به ویژه اسنوکر قرار دهیم. این بازی با نام کامل Snooker Stars – 3D Online Sports Game توسط استودیوی ایرلندی خلاق و خوش نام Giraffe Games Limited تهیه و توسعه داده شده است. دیگر پروژه ها و آثار خلق شده توسط این شرکت بازی سازی نیز در سبک بازی های ورزشی است و مشخص است که این استودیو تمرکز خود را روی ساخت این سبک از بازی ها قرار داده است. بازی ستاره های اسنوکر به واقع یکی از بهترین بازی های ساخته شده نه فقط در سبک بیلیارد و اسنوکر بلکه در بین همه بازی های ورزشی و شاید در بین تمامی بازی های موبایلی است. گرافیک باورنکردنی این بازی شما را در اولین نگاه به وجد خواهد آورد. این گرافیک در کنار طراحی های کاملاً واقع گرایانه بدون شک تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی اسنوکر را برای شما به ارمغان می آورد. از این لحاظ باید نمره کامل را به این بازی تحسین برانگیز داد و گفت که Snooker Stars – 3D Online Sports Game یکی از خوش ساخت ترین عناوین ساخته شده تا به امروز است و در بین ده ها بازی عرضه شده مشابه در این سبک حقیقتاً جزو برترین های آنان است. به جز این مسائل، این بازی از لحاظ ساختاری و داخلی نیز بسیار تکامل یافته و حرفه ای است.

بازی بیلیارد Ball Shooting

Billipool – Ball Shooting بسیار شبیه به Pooking: Billiards City است، با این تفاوت که فقط برای سیستم‌عامل iOS و گوشی‌های آیفون منتشر شده است. اگر تجربه بازی‌های ساده‌تر بیلیارد تک‌نفره را فقط برای سرگرم‌شدن ترجیح می‌دهد، می‌توانید به این بازی کاملاً اعتماد کنید.

مانند سایر بازی‌های موجود در این لیست، در Billipool – Ball Shooting نیز می‌توانید با استفاده از صفحه سمت راست هدف خود را تغییر دهید. همچنین در این عنوان می‌توانید قدرت ضربه خود را نیز از طریق نوار لغزنده بالای صفحه تغییر دهید.

بهترین بازی های بیلیارد برای گوشی؟

حتی تنوع بازی‌های این دسته نیز بسیار زیاد است و می‌توانید انواع مختلفی از بیلیارد، مانند 8-ball، اسنوکر، کارم و موارد دیگر را تجربه کنید. در ادامه با بهترین بازی بیلیارد اندروید آشنا خواهید شد.

دانلود بازی بیلیارد اندروید افلاین؟

ما امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا شما را با معرفی و دانلود بازی بیلیارد اندروید افلاین آشنا کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا