بازی

بهترین بازی فضایی برای گوشی

امروز در این بخش از مقالات نر افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین بازی فضایی برای گوشی به دوستانی که علاقه خاصی در این زمینه بازی های فضایی دارند قصدد داریم تا شما عزیزان را با 7 تا از بهترین بازی فضایی برای گوشی آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

بهترین بازی های فضایی موبایل

این روزها، بازی‌های موبایل نسبت به گذشته پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده‌اند و گاهی اوقات اساساً تجربه متفاوت و منحصر‌به‌فردی نسبت به بازی‌های کنسول یا رایانه‌های شخصی برای بازیکنان ارائه می‌کنند. مطمئناً بازی‌های کنسول‌های مدرن دارای گرافیک و کنترل‌های پیشرفته‌تری هستند، اما به‌طور کلی تجربه بازی‌ها روی موبایل بسیار راحت‌تر است.

تاکنون بازی‌های فضایی بسیار خوبی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شده‌اند که دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله گروهی، شبیه‌سازی و حتی داستانی را شامل می‌شوند. در ادامه بهترین بازی های فضایی را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی Xenowerk

بهترین بازی فضایی برای گوشی
بهترین بازی فضایی برای گوشی

Xenowerk – زنوورک بازی جدید و بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازی های اکشن و شوتر از استودیوی بازیسازی Pixelbite برای دستگاه های اندرویدی است که پس از تست و اطمینان از بدون مشکل بودن آن، قصد معرفی آن را کردیم! بازی با عنوان “آخرین امید این دنیا هستید!” عرضه شده و در آن شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن انواع سلاح های قوی به مبارزه با دشمنان می روید و برای نجات دنیا تلاش می کنید! با در دست گرفتن یک چراغ قوه به آزمایشگاه زیززمینی نفوذ کنید و به نبرد با دشمنان بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری با شلیک های پشت سر هم نابود سازید! 50 ماموریت واقعا چالش برانگیز انتظار شما را می کشند که در ماموریت های بالا تجربه بهترین و چالش برانگیزترین بازی شوتر و تیراندازی را خواهید داشت! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و Shooter هستید تحت هیچ شرایطی بازی Xenowerk را از دست ندهید چرا که نسبت به حجم خود بسیار عالی طراحی شده است و ساعت ها شما را مشغول خواهد نمود.

  • یک بازی اکشن عالی – Top-down action shooter
  • کنترلرهای لمسی عالی – Dual stick touch controls
  • سایه پردازی و نورپردازی خلاقانه – Beautifully rendered lighting and shadows
  • طیف گسترده ای از سلاح ها و چرخ دنده ها برای استفاده
  • سیستم ارتقای سلاح ها برای قوی کردن با آپدیت توسط شما
  • انواع قدرت های مختلف برای بدست آوردن و افزایش هیجان
  • گرافیک اچ دی + ویژگی های مربوط گوگل پلی و لیدربورد

بازی Galaxy on Fire 2™ HD

Galaxy on Fire 2™ HD به فارسی (کهکشان در آتش 2) بازی فوق العاده زیبا، گرافیکی و شگفت انگیز در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگ های فضایی دعوت می کند! در این بازی شما بر سفینه ی خود سوار می شوید و در سیاره هایی پر از شگفتی به جنگ با دشمنان رفته و ماموریت هایی شگفت انگیز و خیره کننده را در محیط هایی واقعی به انجام می رسانید! انواع و اقسام سفینه های مختلف، سلاح های متنوع و قدرتمند و امکانات بی نظیر در اختیار شما قرار میگیرد که سفینه های دیگر را مورد هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرید. این بازی در فضای سه بعدی و واقعی با صحنه ها و نورپردازی های بی نظیر صورت میگیرد و هیجان را به دیوایس شما به ارمغان می آورد.

  •  بیش از 100 سیاره و ایستگاه فضایی واقعی
  •  یش از 50 سفینه ی قابل تنظیم و صدها سیستم های سلاح های مختلف با قدرت یو پی اس های بالا
  •  صداگذاری با کیفیت بالا و حرفه ای
  • گرافیک بالا با کیفیت خیره کننده
  •  پشتیبانی کامل از گوشی ها و تبلت های اندرویدی

بازی Space Shooter : Galaxy Shooting

بهترین بازی فضایی برای گوشی
بهترین بازی فضایی برای گوشی

Space Shooter : Galaxy Shooting – تیرانداز فضایی : تیراندازی کهکشان بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی بازی سازی OneSoft Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای آرکید فضایی معرفی کنیم! داستان بازی از این قرار است که کهکشان زیبا توسط دشمنان مورد حمله قرار گرفته و قصد نابود اش را دارند! آن ها همه ی اسکادران را یکی پس از دیگری نابود کرده اند و تنها قهرمان موجود شمایید! بله … شما آخرین قهرمان کهکشان هستید و با یک حمله فضایی مواجه خواهید شد ؛ هدف شما کاملا چالش برانگیز خواهد بود چرا که شما باید کهکشان را از دشمنان بیگانه نجات دهید! کنترل سفینه فضایی در دستان شماست و باید با شلیک تیر به سمت دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و صدها ماموریت و مرحله چالش آور را پشت سر بگذارید! با پیروزی در ماموریت ها و جمع اوری امتیاز قادرید سفینه خود را ارتقا دهید و قدرتش را چند برابر کنید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای شوتر هوایی هستید بدون شک Space Shooter : Galaxy Shooting با حجم ناچیز نظرتان را به خودش جلب خواهد نمود.

بازی N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy بازی جدید و فوق العاده زیبا از سری بازیهای نوآ از استودیوی بازی سازی مطرح و پرآوازه گیملافت برای دستگاه های اندروید است که امروز به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد تا باز هم کاربران دوستدار بازیهای اکشن، شوتر و تفنگی را به وجد بیاورد! در این بازی شما به شخصیت اصلی یعنی Yelena کمک می کنید با از بین بردن دشمنان و مهاجمان بیگانه از سرنوشت بد پیش روی بشریت محافظت کرده و نگذارید نسل بشریت به نابودی کشیده شود! انواع سلاح های مختلف در اختیار شما قرار داده می شود تا با ان مهاجمان پیش رو را یکی پس از دیگری نابود کنید و ده ها ماموریت فوق العاده زیبا و مهیج را پشت سر بگذارید! بازی همانند نسخه های پیشین با نهایت گرافیکی طراحی شده است و گیملافت برای این بازی تنها یک فایل نصبی 26 مگابایتی عرضه کرده که با نصب آن برروی دستگاه اندرویدی تان و سپس اجرای آن، با وصل بودن اینترنت عملیات استخراج سازی صورت می پذیرد و بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا میشود! اگر از علاقه مندان به بازیهای گیملافت و یا اکشن اندرویدی هستید بدون شک N.O.V.A. Legacy از بهترین بازیهای تیرانداری اندروید است، هر چه باشد N.O.V.A. Legacy دست ساخته کمپانی معروف گیملافت می باشد!

  • حالت داستان : مبارزه با مهاجمان برای کشف حقیقت
  • رویدادهای سایه : نبرد با دشمنان در ماموریت های محدود به زمان
  • عملیات ویژه: راه اندازی یک حمله استراتژیک بر تشکلهای منحصر به فرد بیگانه
  • بازی Deathmatch : حضور در یک گروه 6 نفری برای شرکت در مبارزه ها
  • امکان سفارشی سازی شخصیت بازی با انواع آیتم های مختلف
  • در اختیار قرار دادن انواع سلاح های مختلف با امکان ارتفا توسط شما
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان آور + کنترلرهای لمسی عالی

بازی Space Marshals 3

Space Marshals 3 نسخه سوم از بازی فوق العاده زیبا و پرمخاطب ماجرایی – اکشن – عملی – تخیلی – تیراندازی تحت عنوان “مارشال فضایی 3” از استودیوی Pixelbite برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و جدید اندرویدی معرفی کنیم و با در اختیار قرار دادن نسخه کامل – فول اش شما را به وجد بیاوریم! Space Marshals 3 همانند نسخه اول و دومش، ماجراجویی در غرب وحشی را به عمق فضا و دیگر سیارات می کشد، شما نقش یک مختصص در شکار زندانیان فراری را بر عهده دارید که در ماموریت جدید خود برای شکار عده ای زندانیان فراری رهسپار دیگر سیارات شده اید! در طی مراحل برای مبارزه با دشمنان مختلف به سلاح ها و تجهیزات مختلفی دسترسی خواهید داشت، اما در نظر داشته باشید درگیری همیشه بهترین راه شکست دشمن نیست و در برخی از مواقع نیاز است تا از کنار دشمنان خود پنهانی عبور کنید بدون اینکه آنها متوجه حضور شما شوند! ماجراجویی ها و نبردهای شما در انواع مکان های مختلف صورت می گیرد و اگر به دنبال یک بازی اکشن و متفاوت اندرویدی هستید به هیچ وجه بازی Space Marshals 3 را از دست ندهید! نسخه سوم نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت های چشمگیری داشته و بدون شک تجربه یکی از متفاوت ترین بازیهای اکشن اندرویدی را برای تان به ارمغان خواهد اورد که هم اکنون نسخه کامل  ان در فارسروید حضور شما کاربران همیشگی معرفی گردیده است.

بازی Ticket to Earth

Ticket to Earth بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای نقش آفرینی – استراتژیک از استودیوی بازیسازی Robot Circus برای اندروید است که پس از عرضه برای ای او اس، ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Ticket to Earth در سیاره ای دوردست اتفاق می افتد، سیاره ای که مهاجران در آن در حال نابودی اند و شما به عنوان یکی از این مهاجران به ایفای نقش می پردازید! در طول بازی باید با گرفتن تصمیمات درست و همکاری با دیگران سعی کنید جلوی توطعه های مرگبار را بگیرید، مهاجران را نجات بدهید و دوباره قدرت را به آنها باز گردانید! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش محور هستید، Ticket to Earth را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، با گام هایی سریع و تاکتیک های RPG در میدان نبرد پر جنب و جوش به مبارزه بپردازید! در داستان علمی تخیلی و با موضوع های خیانت و شورش به مبارزات بپیوندید تا بلیط بازگشت به کره زمین و خانه تان را به دست آورید! به طور کلی سبک بازی به صورت تاکتیکی و نقش محور است و مطمئنا نظر شما دوستدار بازیهای این سبک را به خودش جلب میکند!

بازی PinOut

بهترین بازی فضایی برای گوشی
بهترین بازی فضایی برای گوشی

PinOut بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای آرکید – پین بال از استودیوی مطرح Mediocre خالق بازی معروف و کم نظیر Smash Hit برای اندروید است که چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص اندروید معرفی کنیم! این بازی تجربه ای متفاوت از بازیهای پین بال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان می اورد! با توپ بین بال همراه شوید و در انواع مکان های مختلف با طراحی خاص و منحصر به فرد به بازی کردن مشغول شوید! شما باید با پرتاب توپ به سمت جلو تا جایی که می توانید پیش بروید و رکورد بالاترین امتیاز را بزنید! دقیقا همانند بازی که Smash Hit که شما باید با پرتاب توپ به سمت جلو پیش می رفتید، در بازی PinOut باید با کنترل توپ پیش بروید و بالاترین امتیاز را کسب کنید! تا به امروز بازیهای مختلفی در زمینه پینبال برای اندروید معرفی کرده ایم که از نظر بنده PinOut از منحصر به فردترین ان هاست و با دارا بودن حجم ناچیز 89 مگابایتی تجربه ای متفاوت از بازی های Pinball را در تبلت و یا گوشی اندرویدیتان به ارمغان می اورد! PinOut با طراحی منحصر به فرد و موسیقی دل انگیز بدون شک بهترین و متفاوت ترین بازی پینبال اندروید است!

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا