بازی

بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS

سلام بر دنبال کنندگان نرم افزار یاب 😃👋🏻 ما امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS به عزیزانی که علاقه دارند به زمینه تقویت ذهن و این کارو دوست دارند تا با بازی های فکری انجام دهند ما قصد داریم تا شما عزیزان را با 10 تا از بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اپلیکیشن‌های موبایلی طی سالیان اخیر به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌اند و در میان آن‌ها، بازی‌ها در مرکز توجه کاربران قرار دارند. اکنون از هر سبک و ژانری که بخواهید، به وفور بازی موبایلی خواهید یافت. محبوبیت روزافزون آن‌ها موید این حقیقت است که این روزها کاربران حاضرند مرتبا برای بازی‌های موبایلی مورد علاقه خود پول بدهند؛ چیزی که با ظهور اپل آرکید شاهدش بودیم. اما اگر گمان می‌کنید محبوبیت صرفا از آن شوترهای آنلاین است، سخت در اشتباهید. هنوز هم بسیاری از کاربران دلباخته بازی‌های فکری هستند و لحظه‌ای از آن‌ها دست نمی‌کشند.

بازی Peak

بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS
بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS

Peak – Brain Games & Training Full Unlocked اپلیکیشن عالی و محبوب در زمینه ی بهبود حافظه از استودیوی برنامه سازی Peaklabs برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و قصد معرفی نسخه ی پولی و پرداخت شده ان را داریم! این اپلیکیشن عالی با هدف بهبود تمرکز، مهارت سخنوری، سرعت پردازش و موارد دیگر طراحی شده و با استفاده از ان می توانید به آسانی مهارت های مهم شناختی که برای افزایش بهره وری، آوردن قدرت، و اعتماد به نفس نیاز هستند را بهبود ببخشید! ده ها بازی مختلف و منحصر به فرد برای شما نمایش داده می شود که با ان ها می تواند میزان تمرکز، حافظه و … شما را تشخیص داده و پیشنهادهای خود را برایتان به نمایش بگذارد. اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های Brain Training و افزایش تمرکز هستید بدون شک Peak – Brain Games & Training با مجموعه ای از قابلیت های بی نظیر، از بهترین گزینه ها برای انتخاب است، آن را برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان نصب کنید و در مدت زمانی مشخص به بالاترین حد تمرکز برسید!

  • شامل بیش از 15 بازی بهبود مهارت های مختلف تمرکز، پردازش و غیره
  • تمرینات شخصی روزانه شامل انواع مهارت هایی که به ان ها نیاز دارید
  • با پیشرفت های سخت سازگار شوید تا اطمینان داشته باشید که در آینده توانایی تجربه دشوار را خواهید داشت
  • تقویم تمرین برای اینکه شما به سرعت پیش بروید و با انگیزه برنامه ها را دنبال کنید
  • محیط کاربری بسیار ساده بدون هیچگونه دشواری و بدون نیاز به آموزش و مهارت خاصی

بازی Good Sudoku

اگرچه Good Sudoku را نمی‌توان اساسا یک بازی مبتنی بر تمرکز دانست اما حقیقتا حل پازل‌های آن کار فکری می‌طلبد. سودوکو را همه به عنوان یکی از بهترین بازی های تقویت ذهن می‌شناسیم و در میان بازی‌های موبایلی سودوکو، Good Sudoku برترین است؛ دست‌پخت تیم توسعه Zach Gage گیم‌پلی ساده و طراحی کاربری کاملا مناسبی دارد و حافظه شما را در طول شبانه‌روز دائما به خود مشغول می‌سازد.

بازی Blackbox

بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS
بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS

بازی Blackbox یک بازی معمایی و پازل مستقل است که برای آیفون و آیپد طراحی شده است. این بازی به سرعت در حال صعود از نمودار بهترین برنامه‌های فروشگاه App است. این برنامه چالش‌های کوچکی را به شما ارائه می‌دهد که برای حل آن‌ها باید به هر کاری متوسل شوید به جز لمس اسکرین صفحه گوشی. 

هدف بازی بلک باکس این است که به‌صورت متفاوت از دیگر بازی‌های موبایل باشد و شما را به چالش بکشد. هیچ لذتی برای ذهن‌های باهوش مثل شادی پس از حل معماهای یک بازی پازلی خوب و سخت نیست.  

در مراحل اولیه بازی Blackbox هیچ دستورالعمل خاصی ارائه نمی‌شود و شما باید با آزمایش و خطا به نتیجه برسید و مرحله را رد کنید. هر یک از مراحل رنگ مشخصی دارند و هدف این است که رنگ تمام مربع‌ها با رنگ مرحله یکی شوند. 

شما برای پیدا کردن سرنخ‌ها می‌توانید با دیگر کاربران این بازی تعامل کنید یا وقتی که خیلی گیر افتاده‌اید از راهنماهای درون بازی استفاده کنید.  نظر شما چیست؟ آیا این بازی توانست نظر شما را جلب کند؟ ممنون که همراه زینسی هستید.

بازی Vocabulary Builder

Vocabulary Builder برای کاربرانی که قصد دارند دایره لغات خود را با چاشنی سرگرمی گسترش دهند طراحی شده است؛ یکی از بهترین بازی های تقویت ذهن که بر پایه یافتن کلمات مترادف است و با این ایده ساده و البته فلش‌کارت‌های پرشمار و رابط کاربری خوبی که هیچ‌گاه از آن خسته نمی‌شوید، حتی برای متقاضیان آزمون GRE و SAT هم توصیه می‌شود.

بازی Elevate

بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS
بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS

Elevate – Brain Training PRO نرم افزاری عالی در زمینه سلامت و بهداشت و آموزشی (بهبود تمرکز) از استودیوی Elevate Labs برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته شده است و تا به این ساعت بیش از 5 میلیون بار دانلود گردیده و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و نسخه ی اندرویدی و البته آنلاک شده و کامل ان را برای اولین بار معرفی کنیم! این برنامه با هدف بهبود تمرکز، مهارت سخنوری، سرعت پردازش و موارد دیگر طراحی شده و با استفاده از ان می توانید به آسانی مهارت های مهم شناختی که برای افزایش بهره وری، آوردن قدرت، و اعتماد به نفس نیاز هستند را بهبود ببخشید! نرم افزار حرفه ای Elevate – Brain Training با کمک و همکاری کارشناسان علوم اعصاب و یادگیری شناختی و در تحقیقات گسترده علمی طراحی گردیده و الگوریتم های آموزشی Elevate بیشتر با الهام از پژوهش در مطالعات حافظه به منظور توسعه یک برنامه شخصی برای هر کاربر که منجر به افزایش تجربه یادگیری است می باشد که ان را به همه ی کاربران پیشنهاد می دهیم. شما می توانید نسخه کامل این اپ را با یک کلیک دریافت کنید.

  • شامل بیش از 20 بازی بهبود مهارت های مختلف تمرکز، پردازش و غیره
  • تمرینات شخصی روزانه شامل انواع مهارت هایی که به ان ها نیاز دارید
  • با پیشرفت های سخت سازگار شوید تا اطمینان داشته باشید که در آینده توانایی تجربه دشوار را خواهید داشت
  • تقویم تمرین برای اینکه شما به سرعت پیش بروید و با انگیزه برنامه ها را دنبال کنید
  • محیط کاربری بسیار ساده بدون هیچگونه دشواری و بدون نیاز به آموزش و مهارت خاصی

بازی Lumosity

Lumosity اپلیکیشن فوق العاده در زمینه ی بهبود و پرورش ذهن و فکر از Lumos Labs برای دستگاه های اندرویدی است که ان را می توان محبوب ترین، بهترین و کامل ترین برنامه تقویت حافظه معرفی کرد! Lumosity اسم یکی از برترین موسسه‌ های تحقیقاتی است که در زمینه ی یافتن راهکارها به منظور افزایش سطح هوش، ذکاوت و بهبود حافظه ی افراد فعالیت می کند! این موسسه توسط شخصی به نام دکتر مایکل اسکنلون، فارغ التحصیل رشته ی عصب شناسی در مقطع دکتری از دانشگاه استنفورد آمریکا که سال ها در زمینه پرورش ذهن و فکر افراد تحقیقات جامعی نموده، تاسیس شده است! چند سال پیش که گجت‌های هوشمند چنین فراگیر نشده بودند، این موسسه با راه‌اندازی وبسایت خود سعی کرد خدمات خود را در قالب بازی هایی جذاب به مخاطبان ارائه دهد تا همه افراد بتوانند ذهن خود را روز به روز از نظر عملکرد تقویت نمایند! حال با حضور گسترده ی ابزارهای هوشمند، اپلیکیشن Lumosity نیز روانه ی بازار شده است که دقیقا کاری را انجام می دهد که در وب سایت اصلی این برنامه قابل پیگیری است. این اپلیکیشن شامل چندین بازی مختلف فکری است که طبق ادعای موسسه ی سازنده ی آن چنان چه هر فردی چند دقیقه از روز را به انجام یکی از آن ها بپردازد، خواهد توانست باهوش‌تر، زیرک تر و از نظر فکری شاخص تر از دیگران شود! بازی‌ها نیز به صورت طبقه بندی شده عرضه می شوند یعنی از سطوح پایه و ابتدایی آغاز و به سطوح پیشرفته و پیچیده‌تر ختم می‌گردد!

  • محبوب ترین برنامه تقویت حافظه برای اندروید !
  • شامل انواع بازی های مختلف و متنوع برای مشغول شدن
  • سپری کردن بخشی از زمان آزاد برای به چالش کشیدن نورون های مغزی
  • طراحی بازی ها توسط محققین و تاثیر عالی برروی مغز انسان
  • بخش ارزیابی برای مشاهده اطلاعات کاملی از مغز خود
  • لذت بردن از لوموسیتی به عنوان برترین برنامه تقویت حافظه 2014 توسط گوگل!

بازی Monument Valley

Monument Valley – دره یادبود یک بازی جدید با گیم پلی ای فوق العاده در سبک بازی های فکری و پازل از استودیوی بازیسازی London studio Ustwo می باشد که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و از خوش ساخت ترین، زیباترین، متفاوت ترین و یکی از پرفروش ترین بازیهای پازل اندروید به شمار می رود و تصمیم گرفته ایم مثل همیشه آپدیت آن را همزمان با انتشار خدمت شما دوستداران بازی های Puzzle معرفی نماییم! در بازی Monument Valley به طور کلی از معماری های غیر ممکن و حساب نشده استفاده گردیده است و وظیفه ی شما هدایت یک شاهزاده خانم با نام Ida می باشد که با ایده های جالب خود می بایستی شاهزاده را از بناهای تاریخی و راه های پر از رمز و راز و مخفی بگذرانید و هر مرحله را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! خطای دید شگفت انگیز در بازی تعبیه شده است که شما را خیلی با مشکل روبه رو خواهد کرد و برای پیش بردن مراحل بازی بسیار به چالش کشیده خواهید شد! اگر از طرفداران بازی های فکری هستید به هیچ عنوان بازی Monument Valley را از دست ندهید و مطمئن باشید علاوه بر اینکه ارزش دانلود را دارد، تجربه یکی از زیباترین بازیهای پازل را برای همیشه در ذهن تان تثبیت خواهد نمود!

  • طراحی شده به صورت حرفه ای با کاخ ها و معابد موجود در سراسر جهان
  • استفاده از صداها بسیار نزدیک به واقعیت به صورتی که واکنش نشان دهد
  • بازی در انواع مکان ها و محیط های کاملا سه بعدی برای پیش بردن مراحل
  • دارا بودن ویژگی منحصر به فردی برای همگامسازی در تمامی دستگاه ها
  • بهینه شده برای تمامی تبلت ها و اسمارت فون های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Impulse

Impulse به عنوان یکی از بهترین بازی های تقویت ذهن، حائز ویژگی‌های مشترکی با Elevate و Peak است اما بر خلاف آن‌ها، بیشتر بر بهبود حافظه تاکید می‌کند و ضمنا با اینکه نسخه پایه آن رایگان است، اما پازل‌های جذاب بیشتر و ضمنا قابلیت رصد میزان پیشرفت بازیکنان را صرفا در نسخه پریمیوم آن خواهید یافت.

بازی Scrabble GO

در حوزه بازی با کلمات، Scrabble GO یکی از بهترین بازی های تقویت ذهن است. البته اساسا منجر به بهبود حافظه و خلاقیت نمی‌شود اما سر و کله زدن با آن همه واژه بعضا دشوار، به خودی خود تمرین ذهنی مناسبی قلمداد می‌شود. البته نسخه کرک شده آن با محدودیت‌هایی که حذف کرده، تجربه لذت‌بخش‌تری است اما نسخه اوریجینال آن هم بسیار سرگرم‌کننده است.

بازی GEIST

بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS
بهترین بازی های تقویت ذهن اندروید و iOS

وجه تمایز GEIST با سایر بازی‌های فکری موبایلی این است که تمرینات ذهنی را با نوعی مدیتیشن روانی تلفیق می‌کند که ماحصل آن ذهنی تیز، قوی و البته آرام است. بنابراین GEIST را می‌توان راهی برای کاهش استرس نیز دانست. نسخه پایه آن رایگان است و عملکرد و میزان پیشرفت شما را رصد می‌کند اما اگر می‌خواهید از برنامه‌های شخصی‌سازی شده منظم و مستمر آن استفاده کنید، بایستی به دنبال خرید نسخه پولی آن باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا