بازی

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

امروز در این قسمت از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون عزیزانی که علاقه خاصی به بازی کردن یا گیم در گوشی را علاقه دارند و نیاز دارند تا با بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون آشنا ش.ند تا انتهای این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

بعضی وقت‌ها نیاز داریم بدون دغدغه داشتن اتصال مداوم به اینترنت در گوشی‌های همراهمان بازی کنیم. ممکن است جایی باشیم که به اینترنت دسترسی نداریم و نتوانیم بازی‌هایی که برای ذخیره روند بازی یا لود کردن مراحل نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارند را در آن موقعیت بازی کنیم. در این موارد است که نیاز به بازی‌ آفلاین موبایل پررنگ‌تر حس می‌شود.

بهترین بازی های آفلاین برای اندروید و آیفون

در این مطلب به سراغ بازی‌ های موبایلی آفلاین برای اندروید و آیفون در نرم افزار یاب رفته‌ایم و قصد داریم لیستی هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنیم تا در این تابستان داغ این بازی‌ها را هم برای گذران اوقات فراغت‌تان در نظر داشته باشید.

1-بازی آفلاین Horizon Chase World Tour

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون
بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

Horizon Chase World Tour بازی فوق العاده زیبا، خاطره انگیز و محبوب اتومبیلرانی دهه 80 و 90 میلادی این بار برای اندروید! شاید باور نکنید که هنوز زمان انتشار بازی به ساعت نکشیده بود که بیش از 300 نفر به بازی در گوگل پلی رای دادند و از ان تعریف های بسیاری کردند! Horizon Chase World یک بازی فوق العاده با طراحی منحصر به فرد است که فضای آن شما را به سال های دهه 90 میلادی زمانی که مسابقات اتومبیلرانی خیابانی به صورت وحشتناکی شایع شده بود می‌برد! احتمالا شما، در آن مقطع زمانی، دوران کودکی یا نوجوانی خود را سپری می کردید! در این بازی انواع ماشین های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که باید با ان ها در مسابقات مختلف شرکت کنید و یکی از بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی اندروید را تجربه کنید! همانطور که از اسم بازی نیز مشخص است ؛ ماشین سواری شما در دور دنیا صورت می پذیرد پس با طیف گسترده ای از مکان ها و محیط های متنوع از سراسر جهان روبرو هستید که بی شک یکی از تنوع برانگیزترین بازی ها نیز خواهد بود

  • دارا بودن گرافیک 16 بیتی فوق العاده
  • شروع یک تور جهان برای ماشین سواری!
  • اتومبیلرانی در مکان های بارانی، برفی، آتشفشانی و غیره
  • پخش موزیک ها و موسیقی هایی بسیار مهیج
  • شامل 16 اتومبیل مختلف برای باز کردن توسط بازیکن
  • شامل 8 کاپ، 32 شهر و 73 موزیک هیجان انگیز
  • 7 روش مختلف برای کنترل بازی با امکان انتخاب
  • امکان بروزرسانی و ارتقای ماشین ها توسط شما
  • امکان به چالش کشاندن دوستان خود از سراسر جهان

2-بازی آفلاین Civilization VI – Build A City

Civilization VI – Build A City | Strategy 4X Game بازی محبوب، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای استراتژیک – نوبتی از استودیوی بازیسازی Aspyr Media, Inc است که ابتدا برای سیستم عامل های پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، نینتندو سوییچ و iOS منتشر شده بود و ساعت ها پیش شاهد انتشار نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت آن را حضور شما دوستداران بازیهای استراتژیک معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Civilization VI شاهد تمدن های مختلفی از جمله آمریکا، هند، اسپارتان، فرانسه، ایران و چین و شخصی ‌های تاریخی متعددی از جمله مهاتما گاندی، اسکندر، کوروش، چنگیزخان، چین شی هوانگ و کاترین مدیچی هستیم که هر یک از آن ها نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند ؛ شما به عنوان یک بازیکن وظیفه دارید تمدن خود را در مقاطع مختلف تاریخ رهبری کنید و در زمینه هایی مانند دیپلماسی، علم، مذهب و جنگ زودتر از رقیبان به بالاترین سطوح برسید! بازی تمدن ششم را از همین ابتدای کار می توان یکی از بهترین، گرافیکی ترین و اعتیادآورترین بازیهای سبک استراتژیک – نوبتی اندروید دانست! این بازی یک امپراطوری واقعی را از صفر تا صد برای شما شبیه سازی می کند ؛ به عنوان رهبر این امپراطوری مدیریت همه قسمت های امپراطوری تان از جمله منابع، ارتش، راضی نگه داشتن شهروندان و … را بر عهده بگیرید و از داشتن یک بازی استراتژیک کم نظیر لذت ببرید.

  • ساخت امپراطوری اختصاصی خود
  • ایجاد امپراطوری با ساخت ساختمان ها و سازه های مختلف
  • مدیریت منابع و استفاده از مهارت های فکری خود
  • انجام انتخاب های عاقلانه و ساخت یک آینده فوق العاده!
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز
  • ساخت فوق العاده با جزئیات دقیق و بی نظیر!

3-بازی آفلاین Rush Rally Origins

Rush Rally Origins – راش رالی (نسخه ریمستر) نسخه ای بازسازی شده و تکامل یافته از بازی Rush Rally است که بعد از بازی Rush Rally 3 و به عنوان یک نسخه ریمستر شده ساخته و با قیمت 4.99 دلار عرضه شده و در گوگل پلی در معرض فروش قرار گرفته است. این بازی را استودیوی انگلستانی Brownmonster Limited توسعه داده است. فارسروید همزمان با عرضه نسخه جدید این بازی و برای اولین بار در بین تمام سایت های اندرویدی ایران اقدام به معرفی و عرضه آن برای شما عزیزان کرده و آخرین نسخه اش را به شکل خریداری شده در دو حالت معمولی و مود شده تدارک دیده است تا شما عزیزان بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نسخه پولی این بازی را به شکل رایگان از فارسروید دریافت کنید و یک بازی پرمیوم و خوش ساخت را روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید. اگر با سری بازی های Rush Rally آشنا باشید حتماً می دانید که این فرانچایز بدون شک یکی از قوی ترین سری بازی های ماشینی در سبک مسابقات رالی در موبایل ها و تبلت های اندرویدی است و حالا با عرضه نسخه ریمستر شده این بازی با عنوان Rush Rally Origins استودیوی Brownmonster Limited باری دیگر در مسیر محبوبیت و شهرت خود قدم بزرگی برداشته است. رویکرد بسیار جذاب این بازی در بخش های گوناگون باعث شده تا راش رالی اوریجینز به نوبه خود یکی از خلاقانه ترین و برترین ها در این زمینه باشد.

4-بازی آفلاین Thumper: Pocket Edition

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون
بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

Thumper: Pocket Edition – تامپر عنوان یک بازی جذاب در سبک بازی های اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Drool LLC با قیمت 4.99 دلار برای دستگاه اندروید منتشر شده است. Thumper: Pocket Edition در حقیقت ترکیبی از ریتم و اکشن است. گیم پلی بازی بسیار آسان است و مانند دیگر بازی های این سبک، به محض اینکه آیتم های مختلف ظاهر شدند بازیکنان باید روی صفحه نمایش به آنها ضربه بزنند یا روی آنها سوآیپ کنند. شما کنترل یک سوسک بیگانه فلزی را بر عهده دارید که با سرعت بسیار زیاد در یک مسیر فریبنده حرکت می کند و باید آن را تا انتهای مسیر هدایت کنید و در آخر با رئیس ها مبارزه کنید. وقتی که نور های کوچک را در مسیر مشاهده می کنید باید آماده باشید تا روی آنها ضربه بزنید و امتیاز کسب کنید. اما باید مراقب باشید، تمام رنگ ها، نورهای نئونی، و فلش ها به شکلی طراحی شده اند که شما را فریب دهند. در طول این مسیر با دیوار هایی مواجه می شوید که می توانند شما را نابود کنند و شما باید با سوآیپ کردن به سمت چپ و راست از آنها اجتناب کنید. اگر موفق به انجام اینکار نشوید و بمیرید می توانید از آخرین نقطه توقف که بازی ذخیره شده است مجدداً مرحله را تکرار کنید. همانطور که در بازی پیشروی می‌ کنید با موانع بیشتری مواجه می‌ شوید و مکانیزم های جدیدی به مراحل بازی اضافه می شوند.

5-بازی آفلاین Streets of Rage 4

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون
بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

Streets of Rage 4 – شورش در شهر 4 (خیابان های خشم 4) نام چهارمین بازی رسمی از سری بازی های محبوب و انقلابی Streets of Rage که در ایران آن را با نام شورش در شهر می شناسند است که بعد از 26 سال از انتشار آخرین نسخه این بازی یعنی Streets of Rage 3 طراحی و عرضه شد. همه ما به خصوص بازیکن های سن و سال خورده ای که با کنسول سگا (مگادرایو) آشنا هستند بدون شک با این فرانچایز مثال زدنی آشنا هستند. کمپانی ژاپنی SEGA بخش زیادی از محبوبیت خود را به همین فرانچایز مدیون است و حالا بعد از نزدیک به 3 دهه دوباره شاهد عرضه شده نسخه جدیدتری از این بازی با حال و هوای همیشگی آن هستیم. بازی Streets of Rage 4 به صورت رسمی در آپریل سال 2020 برای کنسول های نسل هشتمی از جمله Xbox One , PS4 , Nintendo Switch و Windows PC عرضه شد. درست دو سال بعد، یعنی در آپریل سال 2022 اولین نسخه آزمایشی بازی توسط استودیوی Playdigious برای سیستم عامل های موبایلی از جمله Android نیز منتشر شد. نسخه انتشاریافته برای سیستم عامل اندروید درست همان نسخه اصلی است که برای کنسول ها عرضه شده بود و از نظر گرافیکی و گیم پلی این نسخه در سطح همان نسخه های اورجینال است. فارسروید به درخواست شما عزیزان اقدام به تهیه و آماده سازی نسخه خریداری شده و کامل این بازی با قیمت 7.99 دلار کرده و آن را به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پس اگر شما هم یکی از عاشقان این مجموعه جذاب و بی نظیر هستید و می خواهید بهترین بازی از این فرانچایز را این بار روی دستگاه اندرویدی تان تجربه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

  • نسخه پورت شده و اصلی بازی بدون هیچ تغییر خاصی
  • گرافیک مثال زدنی و بسیار دیدنی
  • گیم پلی فوق العاده جذاب و خوش ساخت در سبک بازی های آرکید از نوع Beat’em up
  • امکان اجرای بازی با نرخ بالای 60 فریم بر ثانیه و تجربه ای کم نظیر از یک گیم پلی روان
  • داستان حماسی و جذاب با چندین مرحله متنوع
  • وجود مراحل مخفی و مأموریت های فرعی
  • بازگشت شخصیت های محبوب این مجموعه از جمله Axel , Blaze , Adam , Shiva
  • حضور شخصیت های جدید و بیشتر
  • وجود مراحل باس فایت بسیار مهیج و چالش برانگیز
  • دارای بخش های گوناگون مثل Boss Rush و Survival
  • قابلیت انتخاب طرح های مختلف شخصیت ها
  • امکان بازی با شخصیت های سبک رترو (شخصیت های بازی در نسخه SEGA)

6-بازی آفلاین Dadish 3

Dadish 3 – پدر مهربان 3 سومین بازی از سری بازی های آرکید و اکشن Dadish است که مثل قسمت های قبلی در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. سومین بازی از این مجموعه نیز توسط استودیوی Thomas K Young که درواقع توسط یک توسعه دهنده مستقل اداره می شود ساخته شده است. فارسروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و آماده سازی سومین قسمت از سری بازی های Dadish کرده و آخرین نسخه آن را برای شما عزیزان تدارک دیده است. ما همچنین در کنار نسخه اصلی گوگل پلی یک نسخه مود شده هم برای شما در نظر گرفته ایم. ما همچنین در مطالب دیگری از سایت فارسروید قسمت های قبلی یعنی Dadish 1 و Dadish 2 را نیز معرفی و منتشر کرده بودیم و شما با کلیک روی نام آن ها می توانید این بازی ها را نیز دانلود کنید. اگرچه که این بازی ها به ظاهر ماجراجویانه هستند اما روند کلی آن ها طوری است که برای لذت بردن از آن ها نیاز زیادی به درگیر شدن با داستان بازی نیست. به همین خاطر باید گفت که برای تجربه قسمت سوم حتماً نیازی نیست که قسمت های قبلی را انجام داده باشید چرا که ماهیت اصلی بازی رون دگیم پلی چالش برانگیز آن است. با این حال اگر مایل باشید می توانید اول قسمت های 1 و 2 را تجربه کنید و سپس قسمت سوم را دانلود کنید.

7-بازی آفلاین My Friend Pedro

My Friend Pedro – دوستِ من پدرو یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2021 برای سیستم عامل اندروید است که بالاخره بعد از مدت ها انتظار و حواشی متعدد در آگوست 2021 به صورت رسمی برای دستگاه های اندرویدی در قالب یک بازی رایگان اما محدود (با قابلیت خرید درون برنامه ای) در گوگل پلی عرضه شد. این بازی با همکاری استودیوهای DeadToast Entertainment و 22nd Century Toys LLC توسعه یافت و توسط شرکت آمریکایی DevolverDigital منتشر شد. اولین نسخه رسمی این بازی در ژوئن سال 2019 برای کنسول های نسل هشتمی PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch و Microsoft Windows منتشر شد و بعد از دو سال بالاخره DevolverDigital تصمیم گرفت تا این بازی را برای سیستم عامل های iOS و Android پورت کند و به انتظارهای فراوان کاربران پایان دهد. خوشبختانه بعد از این انتظار طولانی شاهد منتشر شدن نسخه کامل، نهایی و بدون مشکل این بازی برای دستگاه های اندرویدی هستیم. 

8-بازی آفلاین Grand Mountain Adventure

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون
بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

Grand Mountain Adventure – ماجراجویی در کوهستان بزرگ یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی از استودیو بازیسازی Toppluva AB برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما در آن می توانید در یک کوهستان بزرگ به ماجراجویی بپردازید. اصلی ترین کار شما اسکی کردن است اما می توانید در بازی از تله کابین هم استفاده کنید و لذت ببرید. مهم ترین بخش بازی که آن را زیبا و واقعی می کند محیط پویایش است. شما در بازی شاهد خرس ها و گوزن ها هستید حتی ممکن است گاهی اوقات زمانی که اسکی می کنید، بهمنی سهمگین شما را تهدید کند که باید از دست ان فرار کنید یا قطاری که حرکت می کند و باید از روی آن عبور کنید و همین طور هلی کوپتر های که از آسمان رد می شوند! همین نشان می دهد که سازندگان چقدر وقت برای طراحی محیط بازی صرف کرده اند. از محیط بازی گفتیم و نمی شود از گرافیک زیبایش حرف نزنیم! طراحی عالی برف ها و درخت ها و رد چوب اسکی که روی برف ها می ماند! همه چیز عالی است و جزئیات تا حد ممکن در بازی قرار دارند! گرافیک بازی مخصوصا نسبت به حجم بازی خوب طراحی شده و در انصافا سازندگان در این بخش تمام تلاششان را کرده اند تا یک محصول درجه یک را تحویل مخاطبین بدهند. شما در بازی می توانید رکوردهایتان در اسکی کردن را ثبت کنید البته نه فقط به صورت آفلاین! می توانید رکورد هایتان را از طریق اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید و از این راه حتی رقابت کنید! مسیر های مخفی در راه اسکی کردنتان وجود دارد که پیدا کردن آن ها می تواند جذاب باشد! پس وقتی دارید در فضای زیبا و آرامش بخش Grand Mountain Adventure اسکی می کنید، حواستان حسابی جمع باشد! شاید بهمنی ناگهان به سویتان یورش بیاورد و شاید هم مسیری مخفی در مقابلتان قرار داشته باشد که باید در لحظه به سمتش بروید و آن را کشف کنید.

9-بازی آفلاین Grimvalor

Grimvalor – گریموالور از خوش ساخت ترین بازیهای اکشن – ماجراجویی است که استودیوی بازیسازی Direlight آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه کرده است و ما تصمیم گرفته ایم نسخه پرداخت شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! در دنیای اندروید، جای بازیهای شمشیری بسیار خالیست و کمتر شاهد عرضه بازیهای شمشیری هستیم ؛ این بار استودیوی خوش ذوق دایرلایت با عرضه بازی شمشیری گریموالور آمده است تا شما را به وجد بیاورد و با عرضه یک بازی خاص با داستانی جالب نظرتان را جلب کند و نامش را در میان کمپانی های مطرح بدرخشاند! پس از اولین اجرای بازی یاد سری بازیهای Souls خواهید افتاد! داستان بازی Grimvalor در یک قلمروی خیالی به نام Vallaris جریان دارد ؛ پادشاه قلمرو ناپدید شده است و مرزهای امپراطوری نیز مملو از موجودات عجیب و خطرناکی می شود که امنیت آن را به خطر انداخته اند! شما به عنوان بازیکن، کنترل یکی از جنگجویان این امپراطوری را در اختیار می گیرید که وظیفه مصاف با موجودات را بر عهده دارد و قرار است سرنوشت پادشاه گم شده را مشخص کند! کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند!

10-بازی آفلاین Battle Chasers: Nightwar

بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون
بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون

Battle Chasers: Nightwar – دنبال کنندگان نبرد: جنگ شب نامی از یک بازی زیبا و گرافیکی در ژانر نقش آفرینی از استودیوی محبوب و خلاق HandyGames کشور آلمان است که به شکل پولی و با قیمت بالای 9.99 دلار تولید و منتشر شده است. این بازی قبل از اینکه برای سیستم عامل اندروید منتشر شود، برای پلتفرم های دیگر مثل PC ، لینوکس، macOS و کنسول های نسل هشتمی مثل Xbox One, PS4 و Nintento Switch عرضه شده بود و در نهایت برای سیستم عامل های Android و iOS نیز ساخته شد. فارسروید با تهیه نسخه خریداری شده این بازی، شما را دعوت به بخش معرفی آن می کند. در بازی Battle Chasers: Nightwar در یک داستان حماسی و قهرمانانه شرکت می کنید. شما در نقش دختری جوان به نام Gully هستید که پدرش (که جزو قهرمانان معروف بود) بعد از دور شدن از خانه ناپدید شده است و باید در نقش این دختر به جستجوی پدرش بروید. این ماجراجویی و سرنخ های پیدا شده مسیر را به سمت یک سیاه چال بزرگ و مخوف می کشانند و جایی که شما باید ماجراجویی خود را آغاز کنید در اعماق این سیاه چاله و همچنین سرزمین های ناشناخته دیگر است. در این مکان های ناشناس دشمنان و هیولاهای بسیاری وجود دارند که هر کدام به نوبه خود در ناپدید شدن پدر Gully نقش دارند! حالا این شما هستید و این هم یک دنیای خشن و اسراسرآمیز که باید در آن دوام بیاورید و با شکست دادن دشمنان مسیر خود را برای پیدا کردن پدرتان دنبال کنید. خوشبختانه در طول مسیر تنها نخواهید بود و 5 قهرمان دیگر نیز در این مسیر به کمک و یاری شما خواهند آمد.

  • طراحی های بسیار عالی با گرافیک HD
  • قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه در دستگاه های پشتیبانی شده
  • گیم پلی بسیار حرفه ای و روان در ژانر نقش آفرینی
  • دارای دو بخش اصلی ماجراجویی و گشت گذار و بخش نبردهای نوبتی
  • سفر به دنیایی اسراسرآمیز و حماسی و تلاش برای پیدا کردن پدر گمشده شخصیت اصلی بازی
  • وجود مکان ها و سرزمین های مختلف
  • ده ها چالش و و تله های مرگبار در طول بازی
  • امکان کرفت کردن و ساخت و ساز آیتم های جدید
  • رویارویی با انواع و اقسام دشمنان و تهدیدات خطرناک
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا