بازی

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون به عزیزانی که علاقه بسیاری زیادی به زمینه بازی و گیم دارند از نوع زامبی ما امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا در این مقاله 15 تا از بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

یکی از پر مخاطب‌ترین و البته جذاب‌ترین ژانرها در دنیای ویدیو گیم را احتمالا می‌توان سبک ترسناک به شمار آورد. وحشت و تعلیقی که در این بازی‌ها وجود دارد و قرار گرفتن در برابر موجوداتی که برای بقا در مقابل آن‌ها باید با چنگ و دندان جنگید از دلایل اصلی محبوبیت این سبک بین گیمرهاست.

شاید بازیگران اصلی ژانر ترسناک در ویدیو گیم‌ها زامبی‌ها باشند؛ موجوداتی انسان‌نما که بر اثر نوعی ویروس شایع، آزمایش‌های غیر انسانی افراد سودجو و یا جهش ژنتیکی، بعد از مرگ به شکل زامبی به حیات بازگشته و قصد جان انسان‌ها را دارند. در بازی‌های زامبی محور عموما باید با کشتن این موجودات خودتان را از گزند آ‌ن‌ها و تبدیل شدن به زامبی در امان نگه دارید.

بهترین بازی های زامبی برای اندروید و آیفون

علاوه بر پی‌سی و کنسول‌ها، بازی های زامبی محور موبایل هم جای خودشان را به خوبی بین گیمرها باز کرده‌اند و شاهد حضور عناوین پر کششی در اپ استور و گوگل پلی هستیم. در این مقاله تعدادی از بهترین بازی های زامبی اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر هوس زامبی کشی به سرتان زده با گوشی‌هایتان وارد دنیای پر تعلیق این موجودات شوید.

بازی زامبی Survivor.io

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

بازی اکشن و ماجراجویی است،که شما را در شهری می دهد که توسط صدها زامبی وحشتناک در حال نابود شدن است. زامبی های خطرناک به شهر حمله کرده اند و شهر در خطر است. شما باید شهر را نجات دهید. امتیاز به دست اورده این Survivor.io ‏ بازی در  گوگل  پلی4.7 از 5 است.

درباره بازی: زامبی ها در بازی Survivor.io ‏ به کل شهر حمله کردند و شهر در خطر است. شما باید به عنوان یک انسان جنگجو با پتانسیل تا محدود، شما  و سایر بازماندگان سلاح های  قوی خود را بردارید و با این زامبی های شیطانی و خطرناک مبارزه کنید. در  طول این مبارزات و مسیر نابود کردن زامبی ها   شما با چالش ها موانع زیادی روبه رو می شوید.  باید در مواجه با هر بحرانی راهی برای گذر کردن پیدا کنید. شما در بازی ممکن است با بیش از 1000  هیولا و زامبی رو به رو خواهید شد که باید بتوانیدهمه ی ان ها را نابود کنید. باید بسیار مراقب باشید زیرا که هر لغزش و اشتباه شما باعث می شود به  دردسر بی  افتید و اتفاقات وحشتناکی برایتان رخ دهد.

Survivor.io ‏ یک بازی اکشن پی ار جی از بالا به پایین است. که بیش از 1000 زامبی و هیولا را شکست می دهید. باید مهارت ها و استعداد های خود را گسترش دهید. دشمنان را شکست دهید. دنیا را خالی از زامبی های وحشی کنید. استقامتی را که با گذشت زمان بهبود می یابد را مصرف کنید تا مرحله را به چالش بکشید. در میدان جنگ صفحه را بکشید تا شخصیت شما حرکت کند.

بازی زامبی Dead Ahead: Zombie Warfare

Dead Ahead: Zombie Warfare بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن – استراتژیک از استودیوی بازیسازی Mobirate Ltd برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه ان را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Dead Ahead: Zombie Warfare تنها کاری می کنید این است، در برابر حمله زامبی ها مقاومت کنید، برای نجات و آزادی خود بجنگید و تبدیل به قاتل شماره یک زامبی ها شوید! دسته دسته زامبی ها را نابود کنید، منابع مورد نیازتان را به دست آورید، به دنبال بازماندگان دیگر بگردید و از همه مهم تر میراثی فراموش ناشدنی از خود به جای بگذارید! از پایگاه تان با چنگ و دندان محافظت کنید و نگذارید زامبی ها از حصارهایی که دورش کشیده اید عبور کنند! تیمی از مبارزان تشکیل دهید و یکی یکی آن ها را به میدان جنگ با زامبی ها بفرستید! به هر وسیله ممکنی زامبی ها را از سر راه بردارید، فرقی نمی کند با شمشیر به آن ها حمله می کنید و تکه پاره شان می کنید، به آن ها تیراندازی می کنید، آن ها را آتش میزنید یا با نارنجک و کوکتل مولوتوف گروهی از شرشان خلاص می شوید! هر روشی برای از بین بردن زامبی ها جایز است، چه روش های مستقیم و انفجاری و چه روش های پنهانی! در بازی Dead Ahead: Zombie Warfare نشان دهید که مرد میدان هستید و می توانید همه جا را از وجود زامبی ها پاک کنید! خلاقانه عمل کنید و با انتخاب مبارزان مناسب و قرار دادن آن ها در کنار هم پیروز شوید. از تاکتیک های دفاعی و حمله ای به موقع استفاده کنید و البته یادتان باشد در مواقع لازم با حصارکشی مانع پیشروی زامبی ها شوید. یادتان باشد زامبی ها به کسی رحم نمی کنند، پس شما هم به آنها رحم نکنید و با آخرین قدرت آتش تان به آنها حمله ور شوید! اگر از دوستداران بازیهای اکشن باشید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند!

بازی زامبی Doomsday

Doomsday یک بازی ماجراجویی ایزومتریک است که شما را وارد دنیایی می‌کند که توسط مردگان ویران شده است. در این بازی شما کنترل گروهی از افراد با ویژگی‌های متفاوت را در دست خواهید گرفت و برای نجات خود باید از آن‌ها به شیوه‌های مختلفی استفاده کرد.

در طول بازی بارها با زامبی‌ها مواجه خواهید شد و می‌توانید از سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر‌‎به‌فرد هر شخصیت برای مبارزه با آن‌ها استفاده کنید.

بازی زامبی Dysmantle

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

بازی Dysmantle تاکنون با واکنش‌های خوب زیادی در پلی استور مواجه شده است. در این بازی، تجربه حضور در یک دنیای آخرالزمانی با حضور زامبی‌ها را به‌طور کامل تجربه خواهید کرد و تمام جوانب آن، از جمله جستجو برای غذا، آشپزی، شکار و همچنین جمع‌آوری غنایم را همراه با زنده ماندن باید انجام دهید.

نکته موردپسند بازی این است که می‌تواند مواد موردنیاز خود را از تقریبا تمام اشیاء موجود در بازی به دست بیاورید. سپس آن‌ها را می‌توانید به سلاح و لوازمی تبدیل کنید که به شما کمک می‌کنند با زامبی‌ها مبارزه کنید. با این حال، با وجود برچسب قیمت 9.99 دلاری، Dysmantle یک بازی موبایل نسبتاً گران است.

بازی زامبی The Walking Dead No Man’s Land

The Walking Dead No Man’s Land بازی پرطرفدار و بسیار زیبای گرافیکی مردگان متحرک از استودیوی بازیسازی Next Games برای دستگاه های اندرویدی است که بر اساس سریال معروف Walking Dead از شبکه مشهور AMC طراحی شده است و چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه جدید آن در پلی استور بودیم و تصمیم بر این شد تا پس از تست و اطمینان از سالم بودنش اقدام به معرفی و عرضه آن نماییم! این بازی دارای سبک استراتژیک و نقش آفرینی است و در ان تمامی شخصیت های معروف سریال Walking Dead حضور دارند و شما با هدف از بین بردن تمامی زامبی ها پا در دنیایی خارق العاده می گذارید و برای زنده ماندن تلاش می کنید! بازی با نهایت گرافیک طراحی شده است و در آن از فیلم هایی آماده با کیفیت فول اچ دی استفاده شده است که داستان سریال را در بازی به تصویر می کشند و هیجان واقعی را به شما القا می نمایند! اگر از علاقه مندان به سریال معروف Walking Dead هستید و دوست دارید بازی این سریال را نیز برروی دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید تحت هیچ شرایطی The Walking Dead No Man’s Land را از دست ندهید چرا که محو داستان و طراحی منحصر به فرد آن خواهید شد. به طور کلی با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور هیجان انگیز مبتنی بر نوبت را تجربه کنید که در آن اتخاذ تصمیمات تاکتیکی زندگی یا مرگ شما را رقم خواهد زد.

  • مبارزه با طیف گسترده از زامبی ها و وارکرها
  • استفاده از شخصیت های معروف برای کشتن زامبی ها
  • آموزش اعضای گروه و ارتقای سلاح های آنان
  • بازی در مکان های مختلف از جمله ایستگاه نهایی، زندان
  • امکان شرکت در رقابت های مرگبار هفتگی!
  • گیم پلی اعتیاداور و مبتنی بر نوبت
  • مبارزه و بازی در انواع مکان های مختلف
  • پیوستن با کاربران جهانی برای دریافت جایزه
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز

بازی زامبی Infectonator 3: Apocalypse

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

Infectonator 3: Apocalypse نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Armor Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. Infectonator 3: Apocalypse در واقع سومین بازی از مجموعه بازی های محبوب و مگا اعتیاد آور Infectonator است. Infectonator 3: Apocalypse یک بازی با تم زامبی است. اما تنها یک چیز وجود دارد که بیشتر گیمر ها در آن هم عقیده هستند: دیگر به بازی های بیشتری با تم نجات پیدا کردن از دست زامبی ها نیازی نیست. راستش را بخواهید، به اندازه کافی بازی های مختلفی با تم زامبی ساخته شده است و حقیقتاً بازی های زامبی دیگر کلیشه ای شده اند. اما خوشبختانه با وجود اینکه Infectonator 3: Apocalypse یک بازی با تم زامبی است، با این وجود کاملاً یونیک است و برای یک بار هم که شده شما را در سمت آدم خوب های آخرالزمان قرار نمی دهد و برعکس، شما را در نقش آدم بد ها قرار می دهد. چراکه تنها هدف شما در این بازی آلوده کردن تمام جهان به ویروس زامبی است. علاوه بر این، در حالی که تم زامبی قبلاً هم در بازی های بسیاری به کار گرفته شده، در عین حال Infectonator 3: Apocalypse ترکیبی از ژانر های آرکید، اکشن، استراتژیک، و همچنین ماجراجویی است و گیم پلی ای را ارائه کرده که تاکنون مشابه آن وجود نداشته است. با تشکر از بخش آموزشی، یاد گرفتن اصول اولیه بازی کار سختی نیست. هدف هر لول این است که تا جایی که می توانید با زامبی هایتان انسان ها را از بین ببرید. این خیلی ساده به نظر می رسد اما موضوع این است که زامبی هایتان تنها در مدت محدودی زنده می مانند و پس از مدتی ناگهان از بین می روند – منطقی که شاید برای قربانی های فیلم های ترسناک خیلی جالب تر بود.

بازی زامبی Post Brutal

Post Brutal – مقام وحشیانه بازی جدید با طراحی فوق العاده و ساخت کم نظیر در سبک بازیهای اکشن سوم شخص از Hell Tap Entertainment برای اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و خاص اندروید معرفی کنیم! این بازی شما را در فضای آخرالزمانی قرار می دهد، موقعی که همه انسان ها در حال نابودی هستند و شما باید برای نجات جان خود و زنده ماندن تلاش کنید! تحولی ناگهانی و وحشیانه صورت گرفته و نیمی از مردم شهر وحشی شده اند و شما باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! بیش از 28 سلاح مختلف برای بدست اوردن وجود دارد که با در دست گرفتن ان ها می توانید دشمنان پیش رو را از بین ببرید! بازی به صورت سوم شخص صورت می پذیرد و کنترل شخصیت اصلی در دستان شماست، شما باید در شهر به ماجراجویی بپردازید و همه دشمنان پیش روی چشمتان را سرنگون کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن اندروید هستید پیشنهاد می دهیم بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر Post Brutal را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که از کرده ی خود پشیمان می شوید!

  • امکان قرار دادن چهره خود برروی صورت شخصیت اصلی بازی
  • امکان ضبط صدای خود برای ارسال در صفحه چت و گفتگو
  • جمع آوری بیش از 28 سلاح های متنوع و ویران گر
  • سوئیچ آسان بین حالت های مختلف غوغا، حرکت
  • استفاده از حالت خفا برای پنهان و دور شدن از دشمن
  • 8 مهارت مختلف با امکان ارتقا توسط بازیکنان
  • داستانی فوق العاده زیبا با کاوش در خرابه های شهر
  • انواع ماموریت های مختلف برای افزایش پول و پیش بردن داستان
  • بیش از 60 دستاورد مختلف برای جمع آوری توسط شما
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری فوق العاده

بازی زامبی Rebuild 3: Gangs of Deadsville

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

Rebuild 3: Gangs of Deadsville – بازسازی 3: گنگ های سرزمین مردگان عنوانی از یک بازی استراتژیکی و مدیریتی است که چندی پیش توسط استودیوی نه چندان معروف Nortwhay Games کشور کانادا تولید و با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی ارائه شد. Rebuild 3 درواقع سومین نسخه از سری بازی های Rebuild می باشد و به گفته سازندگان، در این قسمت از بخش های جدیدتری رونمایی شده و در مجموع جذابیت بازی بسیار بیشتر شده است. این بازی هم با الگوبرداری از بازی های موفقی که در این زمینه به شهرت رسیده اند ساخته شده است. داستان و کلیت بازی نیز کلیشه ای و تکراری است اما سازندگان بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville تلاش زیادی برای متفاوت تر کردن آن کرده اند. با رعایت انصاف باید گفت این تلاش ها مثمر ثمر بوده است و ما با یک بازی جدید و نوین در عرصه بازی های استراتژیکی این چنینی رو به رو هستیم. طبق ماجرایی که از بازی توسط سازندگان نقل شده، دنیای انسان ها بعد از رخ دادن یک فاجعه تلخ، حالا به گورستانی بزرگ تبدیل شده و تقریباً بیش از 90% جمعیت جهان به موجوداتی خون خوار (زامبی) تبدیل شده اند. تعداد خیلی کمی از انسان ها زنده باقی مانده و به منظور بقا خود را پنهان کرده اند. همین مسئله باعث شده تا بازماندگان این فاجعه از هم دور بوده و نتوانند یکدیگر را پیدا کرده و در بقاء به هم کمک کنند! شما باید به عنوان ناجی بشریت وارد عمل شوید و دوباره شهرها را بازسازی کرده و انسان های بازمانده را گرد هم جمع کنید. در حقیقت بازی Rebuild 3: Gangs of Deadsville یک شبیه ساز زندگی در شرایط سخت و یک بازی کاملاً مدیریتی و استراتژیکی است. شما باید با ساخت مجدد و بازسازی نقاط مختلف شهر، بشریت را به امیدواری سوق دهید! وظایف شما به امور زیادی مربوط می شود. به عنوان مثال باید بازماندگان و انسان های دیگر را پیدا کرده و نجات دهید و یا باید با زراعت کردن، محصولات غذایی ایجاد کنید. همچنین می توانید با راه اندازی ساختمان ها و پایگاه های مختلف، از لحاظ دفاعی و اقتصادی شهر خود را توسعه دهید.

  • بازی استراتژیکی و مدیریتی در مورد شهرسازی و بازسازی بخش های آن
  • امکان توسعه شهرهای مختلف
  • قابلیت گردآوری بازماندگان متفاوت با ویژگی ها و مهارت های مخصوص به خود
  • امکان برخورد با دشمنان و دوستان زیاد در طول بازی
  • وجود صدها آیتم و منابع گوناگون برای توسعه بخشیدن به شهر
  • امکان بهره مندی از بیش از 70 ابزار کاربردی
  • قابلیت اجرای بازی در دو بخش کلی مرحله ای و چند نفره
  • وجود 5 بخش کلی در بازی (رهبری و مدیریت – کشف منابع – دفاع – ساخت و ساز – مهندسی)
  • وجود مأموریت های متعدد مثل کشتن زامبی ها و دشمنان، زراعت، ماهیگیری، مبادله و تجارت و غیره
  • قابلیت اجرا در تنظیمات گرافیکی 60 فریم بر ثانیه

بازی زامبی Last Shelter Survival

Last Shelter Survival – آخرین پناهگاه : بقا بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین و آخرین آپدیت اش برای اولین بار در ایران بدون نیاز به دیتا پیش روی شماست! داستان کلی بازی Last Shelter Survival از این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است ؛ خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع وخیم تر می شود ؛ چه چاره ای می اندیشید!؟ وظیفه ی شما در بازی Last Shelter Survival به عنوان یک فرمانده، محافظت از بازماندگانی است که همه در پناهگاه جمع شده اند! هرطور که می توانید در مقابل زامبی های تشنه به خون دوام بیاورید و از جان بازماندگان محافظت کنید! با انواع تجهیزات مختلف پناهگاه را گسترش دهید، جاده ها را برای وصل کردن شهرها به یکدیگر ایجاد کنید، با مراجعه به نقشه بازماندگان دیگر در سراسر دنیا را بیابید و ان ها را نجات دهید، با کاربران آنلاین سراسر جهان اتحاد تشکیل دهید و با کمک هم انسان ها را نجات دهید 

بازی زامبی Zombie Frontier 4

Zombie Frontier 4 – جبهه نبرد با زامبی ها 4 عنوان چهارمین بازی از مجموعه Zombie Frontier است که بعد از موفقیت قسمت های قبلی یعنی Zombie Frontier 2: Survive و Zombie Frontier 3: Sniper در سال 2021 به صورت رسمی برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسید. استودیوی FT Games هنگ کنگی که نسخه های قبلی را نیز ساخته بود مسئول ساخت و توسعه این بازی بوده است. بازی به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی به انتشار دست پیدا کرده و فارسروید به درخواست شما عزیزان و همزمان با عرضه نسخه جدید این بازی و بعد از تست و بررسی های لازم آن را جهت دانلود رایگان ارائه کرده است. طی سال های اخیر شاهد عرضه شدن بازی های زیادی با محوریت زامبی ها بوده ایم و بدون شک بازی هایی که در سبک اکشن اول شخص در این زمینه منتشر شده اند از دیگر بازی های مشابه بسیار پرمخاطب تر و محبوب تر بوده اند. اگر بخواهیم با یک بررسی ساده بگوئیم که برترین بازی های یک دهه اخیر در این سبک چه بازی هایی هستند، بدون تردید سری بازی های Zombie Frontier جزو این بازی ها خواهند بود. تا پایان سال 2020 چندین و چند بازی مختلف از این مجموعه منتشر شده بود و در سال 2021 استودیوی FT Games یک بار دیگر به این فرانچایز محبوب پرداخت و نسخه ای جدید از آن را تولید کرد که ویژگی های جالب، امکانات متنوع و بخش های جدیدی در آن دیده می شود.

بازی زامبی Pixel Combat: Zombies Strike

Pixel Combat: Zombies Strike بازی جدید، سرگرم کننده و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی GS Games Studio برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی جالب Pixel Combat: Zombies Strike شما خود را داخل خانه زندانی کرده اید و بسیاری از زامبی های تشنه به خون به سمت تان روانه شده اند! باید سعی کنید تا جایی که می توانید در برابر آن ها دوام بیاورید! از انواع و اقسام سلاح ها مثل تبر، چاقو، تپانچه، تیربار و تفنگ شکاری در برابر زامبی ها استفاده کنید و با تخته چوب هایی که به در و پنجره ها میکوبید مانع ورود آن ها به خانه شوید، جالب است نه!؟ زامبی ها انواع مختلفی دارند و بعضی از آنها بسیار قوی هستند، به قدری قوی که می توانند شما را در چشم به هم زدنی مثل ورق کاغذ پاره کنند ؛ پس باید با سرعت عمل بالای خود ان ها را سریعا از بین ببرید تا دست شان به شما نرسد! گیم پلی بازی Pixel Combat: Zombies Strike به صورت اول شخص است و در ان شما به عنوان کاکتر اصلی به ایفای نقش می پردارید! اگر به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Pixel Combat: Zombies Strike نظرتان را جلب میکند.

بازی زامبی Zombeast: Survival Zombie Shooter

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

Zombeast: Survival Zombie Shooter – زامبی های هیولا نام یک اثر شگفت انگیز و بسیار حرفه ای در قالب یک بازی گرافیکی و فوق العاده هیجان انگیز در سبک اول شخص شوتر از دسته بازی های اکشن می باشد که به وسیله شرکت بازی سازی معتبر Ino-Co Plus کشور روسیه تولید و توسط استودیوی استرالیایی AKPublish pty ltd منتشر شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. عناوینی همچون Smashy Drift ، Magic Siege – Defender و Codex of Victory از مهمترین و خوش ساخت ترین بازی های منتشر شده توسط AKPublish می باشند که پیش تر آن ها را در فارسروید معرفی کرده بودیم. این بار نیز تصمیم گرفتیم تا به درخواست شما یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک اکشن را تهیه و به همراه نسخه مود شده آن جهت دانلود به شکل رایگان ارائه کنیم. این بازی که Zombeast: Survival Zombie Shooter نام دارد، بدون تردید یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های موبایلی سبک اکشن به شمار می رود. هرآنچه که از یک بازی نه چندان سنگین در این سبک با تم زامبی نیاز دارید در بازی Zombeast به خوبی طراحی و منعکس شده است. بازی زامبی های هیولا روایت گری کلیشه ای از دنیای پسا آینده تسخیر شده توسط زامبی ها است. شما در نقش یکی از معدود آدم هایی هستید که از یک اشتباه مرگبار و پخش ویروسی کشنده در امان مانده است. این ویروس که معلوم نیست به اشتباه و یا به عمد در دنیا پخش شده، انسان ها را به موجوداتی وحشتناک به نام زامبی ها تبدیل کرده است.

بازی زامبی Into the Dead 2

Into the Dead 2 – به سوی مردگان 2 نسخه دوم از بازی محبوب و فوق العاده Into the Dead از استودیوی بازی سازی مطرح PIKPOK برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران جدیدترین نسخه آن را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و ترسناک اندروید معرفی کنیم و برای یک بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی نسخه اول که با استقبالی عالی روبرو شده را در فارسروید این چنین معرفی کرده بودیم : “قضیه ی Into the Dead از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست!” اما .. در Into the Dead 2 شما سفر آخرالزمانی تان را برای نجات خانواده تان آغاز می کنید، خود را با زرادخانه ای از سلاح ها مجهز می کنید و به نبرد با زامبی ها می روید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا در نهایت به هدف تان که نجات خانواده تان است، برسید!

بازی زامبی DEAD TRIGGER

DEAD TRIGGER یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های سبک زامبی می باشد که پس از موفقیت و استقبال بی نظیر کاربران از نسخه اول آن، کمپانی Madfinger Games نسخه ی دوم آن را عرضه کرد. اگر به بازی های سبک زامبی علاقه مندید، امروز قصد معرفی یک بازی فوق العاده زیبا ، گرافیکی بی نظیر و هیجان انگیز با نام DEAD TRIGGER 2 را داریم که از بهترین بازی های اول شخص تیرانداز زامبی محسوب می شود و با دارا بودن امتیاز 4.5 از 5.0 در مارکت به محبوبیت آن در میان کاربران اندرویدی پی خواهیم برد ! کمپانی مادفینگر که از بهترین کمپانی های ساخت بازی می باشد با تولید و منتشر کردن بازی هایی همچون Shadowgun و Samurai ll توانسته است محبوبیت خود را بالا ببرد. بازی DEAD TRIGGER 2 همانند نسخه ی اول آن به صورت داستانی نمی باشد و به صورت مستقیم با منویی شامل مرحله های مختلف شروع می شود. مراحل بازی فوق را می توان به چهار دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد به گونه ای که در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت، مرحله را به اتمام برسانید. در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید ؛ همچنین در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی ها را نابود کنید و در نهایت مراحل دسته چهارم نیز شامل مراحلی می شوند که در آنها باید از دروازه مقری محافظت نمایید ! انواع سلاح های مختلف با قدرت های بسیار بالا همچون مسلسل و شات گان ها در اختیار شما قرار میگیرد که با آن ها بتوانید زامبی ها را نابود کنید. هر تفنگ قیمت مخصوص به خود را دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و افزایش امتیاز قادر خواهید بود آن ها را خریداری و از آن ها در بازی استفاده کنید.

بازی زامبی Last Day on Earth: Survival

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون
بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز دنیا” بازی مطرح، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با +50 میلیون دانلود از محبوب ترین های دسته بندی Action به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید! به محض ورود به بازی Last Day on Earth: Survival خود را در یک دنیای زامبی زده می بینید و اولین چیزی که به ذهن تان می رسد زنده ماندن است! بله… شما در نبردی برای زندگی حضور یافته اید که با جمع آوری آیتم های اطراف خود باید برای زنده ماندن تان تلاش کنید. داستا ملی بازی به سال 2027 مربوط می شود که ویروسی مهلک در سطح دنیا همه گیر می شود و مبتلایان به این ویروس را به مردگان متحرک تبدیل می سازد!

1.5/5 - (74 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا