آموزشموبایل و تبلت

آموزش بهترین روش تست سلامت گوشی

تست سلامت گوشی چجوری باید گرفت؟ این مورد شاید برای شما و همه اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید گوشی یا موبایل چه نو باشد یا دست دوم نیاز می دانید تا کیفیت باتری گوشی را تست بگیرید ما در این مقاله بهترین روش برای تست سلامت موبایل را به شما عزیزان خواهیم آموخت پس تا انتهای این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

در گوشی های همراه باتری یکی از مهم ترین تجهیزات موبایل است که برای عملکرد صحیح و بهینه گوشی لازم است. باتری گوشی یک قسمت اساسی است که برای تأمین نیازهای انرژی گوشی شما مسئول است. عمر باتری، ظرفیت آن، و نحوه مدیریت مصرف انرژی تأثیرگذارند. هر گوشی ممکن است مشخصات مختلفی در این زمینه داشته باشد.

امروزه یکی از مهم ترین و واجب ترین کار ها قبل از خرید گوشی تست سلامت گوشی است باید گوشی خود را عیب یابی نمایید و بعد خرید خود را نهایی کنید.

خب برای اینکه از خرید گوشی خود مطمئن شوید باید از سلامت گوشی خود هم مطمئن باشید و در صورت وجود ایراد می توانید از خرید آن صرف نظر کنید. اگر هم که گوشی را خریده‌اید از عیب و نقص گوشی باخبر شده و هر چه زودتر آن را برطرف می‌کنید تا از خطرات احتمالی و خرج هزینه بیشتر جلوگیری نمایید.

امروزه برای تست کردن اطلاعات گوشی از کد استفاده می کنند اگر چه بسیار کاربردی هستند، اما این احتمال وجود دارد که نتوانید با تمامی سرور ها ارتباط داشته باشید و به درستی عمل نکند. ممکن است هر برند موبایل از کد های دیگری برای عیب یابی استفاده کند به طور مثال کد تست گوشی شیائومی با کد تست سلامت گوشی سامسونگ فرق کند برای همین باید از این کد ها اطلاع داشته باشید و به درستی استفاده کنید. در هرحال، با شماره‌گیری کدهایی که در بخش زیر ارائه شده است می‌توانید از سلامت گوشی هوشمند خود اطمینان یافته یا در صورت وجود مشکل حهت برطرف کردن آن اقدام نمایید.

تست سلامت گوشی
تست سلامت گوشی

لیست کدهای تست سلامت گوشی‌های اندرویدی (سامسونگ، شیائومی و …)

خب همانطور که در قسمت بالای این مقاله گفته شد ممکن است کد های تست سلامت موبایل در برند های مختفی فرق کند و سازگاری نداشته باشد، بنابراین کد های مشترک بین برند های اندرویدی مثل سامسونگ، شیائومی، نوکیا، سونی و سایر موارد به شرح زیر است:

کاربرد کد مخفی سلامت گوشی‌های اندرویدی
تست LCD صفحه نمایش *#0*#
عیب یابی موبایل #9090#*
تست سلامت گوشی اندروید #*#0*
اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری *#12580*369#
تست وضعیت باتری گوشی #0228#*
نمایش IMEI گوشی *#06#
تست GPS دستگاه *#*#1472365#*#*
بازگشت تاریخ گوشی به تنظیمات کارخانه *#*#8255#*#*
وضعیت تست دستگاه *#0*#
نمایش میزان آنت دهی گوشی *#0011#
ریست فکتوری دستگاه *#7780#
کنترل اتصال USB *#872564#
تست تاچ گوشی *#*#2664#*#*
تست ویبره گوشی اندروید *#*#0842#*#*
مشاهده اطلاعات قفل گوشی *#7465625#
مشاهده مک آدرس WLAN *#232338#
مشاهده نسخه نرم افزار دستگاه موبایل *#44336#

لیست کد های تست سلامت گوشی آیفون | IOS

مورد بعدی میرسه به گوشی های آیفون که این نسخه از گوشی ها نیز از یک سری کد های مخفی برخوردار است. شما با وارد کردن این سری کد ها اطلاعات و قابلیت‌های خاصی از دستگاه از جمله نحوه عملکرد قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن پی می‌برید. در این بخش از مقاله، فهرستی از کدهای مخفی آیفون را آماده کردیم تا بتوانید در صورت لزوم برای تست سلامت گوشی خود اقدام کنید.

تست سلامت گوشی های آیفون
تست سلامت گوشی های آیفون
کاربرد کد مخفی سلامت گوشی‌های آیفون
نمایش کد IMEI حقیقی دستگاه *#06#
نمایش فیلد تست سلامت گوشی آیفون *3001#12345#*
تست ال سی دی آیفون *#0*#
بهبود کیفیت صدا در آیفون *3370#
بررسی خط تماس در آیفون *#76#
بررسی وضعیت دایورت تماس *#21#
بررسی سیستم هشدار دستگاه *5005*25371#
مخفی کردن شماره تماس  #31# به علاوه شماره تلفن مخاطب
کد انتقال تماس در آیفون *61*0161888888#

نتیجه گیری

در این مقاله تست سلامت بودن گوشی های همراه شما عزیزان با کد های مخفی هر مدل از گوشی ها آشنا شدید، در جریان هستید که برای اطلاع از تست وضعیت باتری، مخفی کردن شماره تماس، بهبود کیفیت صدا… و دیگر اطلاعات و کاربرد ها از چه کد هایی باید استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا