نرم افزار

بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد

ما امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد قصد داریم تا شما عزیزانی که برای کار روزانه خود نیاز دارید تا پی دی اف را تبدیل به ورد کنید شما را با چند تا از بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد آشنا کنیم. پس تا آخر این مقاله بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد همراه نرم افزار یاب باشید.

PDF یکی از رایج‌ترین فرمت‌های امروزی است که به صورت گسترده برای به اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌های متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند چنین فایل‌هایی را به سایر فرمت‌ها مثل doc یا docx تبدیل کنند تا بتوانند راحت‌تر اقدام به ویرایش آن‌ها نمایند. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد برای اندروید، iOS و ویندوز خواهیم پرداخت.

بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد

تبدیل فرمت PDF به ورد همیشه نیاز به برنامه‌ خاص ندارد و در اغلب اوقات می‌تواند با استفاده از ابزارهای رایج از جمله نرم افزارهای آفیس، ادوبی آکروبات یا گوگل داکس اقدام به انجام چنین کاری کرد. اگر می‌خواهید بیشتر با نحوه انجام این کار آشنا شوید، می‌توانید از مطالب آموزشی «تبدیل پی دی اف به ورد با چندین روش کاربردی و مختلف» و «چگونه فایل PDF را به ورد تبدیل کنیم؟» کمک بگیرید. در غیر این صورت اپلیکیشن‌های اشاره شده در پایین نیز گزینه‌های مطلوبی برای تبدیل پی دی اف به ورد به شمار می‌روند. تا انتهای این مقاله بهترین برنامه‌های تبدیل Word به PDF  همراه ما باشید.

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد easyPDF (اندروید و iOS)

بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد
بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد

اپلیکیشن  easyPDF یکی از بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS محسوب می‌شود که به آسانی قادر است فایل‌های قابل ویرایش با فرمت‌های doc و docx را در اختیار کاربران قرار دهد. این اپ از عملکرد نسبتا قابل قبولی نیز برخوردار است و می‌تواند ساختار متن و جداول را به خوبی هنگام تبدیل حفظ نماید.

برنامه easyPDF گزینه‌های متعددی را هم برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها ارائه می‌کند. برای مثال پس از اتمام تبدیل، می‌توان فایل ورد را به شکل مستقیم از طریق ایمیل، دراپ باکس و… به اشتراک گذاشت. همچنین امکان بارگذاری فایل‌های PDF به صورت مستقیم از فضای ابری هم وجود دارد. شایان ذکر است که به نظر می‌رسد نسخه اندروید این اپ از گوگل پلی حذف شده است؛ اما هنوز می‌توان آن را از استورهای غیر رسمی دریافت نمود.

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد Scanned PDF to Word (اندروید)

اگر توجه کرده باشید بسیاری از فایل های پی دی اف به صورت مجموعه ای از تصاویر می باشند که استخراج هیچ گونه متنی از آن ها امکان پذیر نبوده و برای دسترسی به متن و تبدیل آن به فایل نوشتاری باید متون موجود در هر عکس را تایپ نمود و یا به صورت دستی نوشت. اما همیشه برای تمامی مشکلات راه حلی وجود دارد! در این پست قصد داریم مشکل استخراج متن از فایل های پی دی اف را برطرف کنیم و با معرفی ابزاری قدرتمند به شما اجازه دهیم که متن های خارج شده را در قالب فایل های وورد ذخیره نماید. Scanned PDF to Word Full Unlocked عنوان برنامه ای حرفه ای در زمینه تبدیل فایل های PDF به word می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Cometdocs.com Inc توسعه و منتشر شده است. به کمک این نرم افزار بی نظیر خواهید توانست بدون هیچ گونه مشکلی انواع فایل های پی دی اف خود را تنها در چند ثانیه به یک فایل متنی با فرمت docx تبدیل کنید. این اپلیکیشن هوشمند برای استخراج متون از یک موتور قوی OCR حرفه ای بهره می برد که قادر خواهد بود با شناسایی انواع زبان ها و دست خط آن ها هر متنی را از روی تصاویر شناسایی و ذخیره نماید. تنها توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار نیازمند دسترسی به اینترنت می باشد.

  • تبدیل سریع و آسان انواع فایل های پی دی اف به وورد
  • تشخیص عالی همراه با کیفیت بالا
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در حجم فایل های pdf
  • پشتیبانی از تکنولوژی هوشمند OCR برای استخراج متون
  • دقت بالا برای به حداقل رساندن نیاز به ویرایش پس از تبدیل
  • دریافت اسناد خود در قالب فرمت docx
  • مصرف بسیار کم باتری
  • حذف شدن فایل های کاربران از سرور های برنامه پس از تبدیل

برنامه PDF to Word (اندروید و iOS)

بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد
بهترین برنامه تبدیل پی دی اف به ورد

یکی دیگر از عناوین محبوب در میان بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد، اپلیکیشن PDF to Word است که هم برای دستگاه‌های اندرویدی و هم برای محصولات اپل منتشر شده است. همانطور که از نام آن مشخص است، ابزاری برای تبدیل فایل‌هایی با فرمت PDF به سایر فرمت‌ها از جمله doc و docx است.

برنامه PDF to Word از عملکرد مناسب و دقیقی برخوردار است و می‌تواند ساختارهای متنی، جداول و… را به خروجی در فایل خروجی حفظ کند. البته فرایند تبدیل فایل‌ها به صورت پردازش ابری انجام می‌گیرد؛ در نتیجه برای استفاده از این اپ نیاز به اتصال اینترنت خواهید داشت. توسعه‌دهندگان ادعا دارند که فایل‌های بارگذاری شده روی سرور به شکل خودکار پس از اتمام فرایند حذف خواهند شد؛ پس کاربران می‌توانند نسبت به حفظ حریم شخصی خود مطمئن باشند. نسخه رایگان دارای محدودیتی برای حجم فایل‌های قابل تبدیل نیست؛ اگرچه گفته می‌شود نسخه پولی از سرعت بالاتری برخوردار است.

اپلیکیشن PDF Conversion Suite

اپلیکیشن PDF Conversion Suite از بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد به شمار می‌رود که از انواع مختلف فرمت‌های دیگر هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. این عنوان از تعامل مناسبی با سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مثل گوگل درایو و دراپ باکس برخوردار است و می‌توان از آن‌ها برای ذخیره فایل خروجی یا بارگذاری فایل ورودی استفاده کرد.

برنامه PDF Conversion Suite در حال حاضر در کنار تبدیل فایل‌های PDF به ورد می‌تواند از فرمت‌های دیگری مثل اکسل، JPG، پاورپوینت و… نیز پشتیبانی کند. خوشبختانه در کنار نسخه مختص به اندروید و iOS، این برنامه برای ویندوز نیز منتشر شده است که می‌توان آن را از طریق مایکروسافت استور دریافت کرد.

برنامه WPS Office (اندروید، iOS و ویندوز)

اپلیکیشن WPS Office یکی از مشهورترین جایگزین‌های مجموعه آفیس مایکروسافت به شمار می‌رود که در میان بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به ورد نیز قرار دارد. این عنوان برای سیستم عامل‌های گوناگون از جمله ویندوز، اندروید و iOS منتشر شده است و کاربران می‌توانند از نسخه تحت وب آن نیز برای تبدیل فایل‌های PDF به docx استفاده کنند.

برنامه WPS Office از عملکرد دقیقی حین تبدیل فایل‌های PDF برخوردار است و از قابلیت‌های بیشتری هم در مقایسه با رقبای خود بهره می‌برد. برای مثال کاربران می‌توانند تنها صفحات خاصی را برای تبدیل انتخاب کنند و در صورت نیاز ترتیب آن‌ها را هم مشخص نمایند. متاسفانه نسخه رایگان دارای محدودیت ۵ صفحه‌ای برای تبدیل پی دی اف به ورد است؛ اما می‌توان نسخه کرک شده برای ویندوز و اندروید را از سایت‌های انتشار غیر رسمی نرم افزار دریافت کرد.

برنامه تبدیل پی دی اف به ورد Wondershare PDFElement برای اندروید و iOS

بهترین نرم افزار های تبدیل پی دی اف به ورد
بهترین نرم افزار های تبدیل پی دی اف به ورد

اپلیکیشن Wondershare PDFElement از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF است که به لطف انتشار آن برای سیستم عامل‌های مختلف مثل ویندوز،‌ مک، اندروید و iOS، روی دستگاه‌های مختلف مانند رایانه، تبلت و موبایل قابل استفاده است. کاربران با استفاده از این ابزار نه تنها می‌توانند اقدام به تبدیل پی دی اف به ورد نمایند؛‌ بلکه قابلیت‌های پیشرفته جهت ساخت و ویرایش فایل‌ها نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

از مهم‌ترین امکانات برنامه Wondershare PDFElement می‌توان به همگام‌سازی فایل‌های PDF به شکل خودکار میان کامپیوتر و موبایل از طریق اتصال وای‌فای، چاپ مستقیم اسناد از روی موبایل و پشتیبانی از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری مثل آی‌کلاد، دراپ باکس، گوگل درایو و… اشاره کرد. تنها مشکل نسخه رایگان این اپ، محدودیت ۵ صفحه‌ای در نظر گرفته شده برای تبدیل فایل‌ها است؛ اما به کمک نسخه کرک شده در ویندوز قابل رفع است.

  • ویرایش فایل های PDF
  • تبدیل فایل های PDF به فرمت اسناد مختلف
  • محافظت از فایل های PDF به وسیله گذاشتن رمزعبور بر روی آن ها
  • قابلیت یکی کردن و به هم چسپاندن و حتی تکه تکه کردن فایل های PDF
  • قابلیت اضافه کردن کامنت و حاشیه نویسی در فایل های PDF
  • قابلیت ایجاد فایل های PDF از برنامه های وورد، پاورپوینت، اکسل و …
  • اضافه کردن، ویرایش و حذف واترمارک بر روی فایل های PDF

 برنامه تبدیل پی دی اف به ورد pdfFiller (اندروید، iOS، ویندوز و مک)

اپلیکیشن pdfFiller یکی از بهترین ابزارهای تبدیل پی دی اف به ورد برای موبایل و کامپیوتر محسوب می‌شود که در حال حاضر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS قابل استفاده است. همچنین برای دسترسی سریع‌تر به آن می‌توانید به سراغ نسخه تحت وب نیز بروید. برای کار با آن تنها کافی است فایل مورد نظر را بارگذاری کرده و سپس فرمت خروجی و مسیر ذخیره‌سازی نهایی را مشخص کنید.

پردازش‌های لازم برای تبدیل فایل‌ها از طریق برنامه pdfFiller به صورت ابری صورت می‌گیرد؛‌ در نتیجه بدون اتصال اینترنت نمی‌توان از امکانات گفته شده بهره‌مند شد. از سایر قابلیت‌های آن هم می‌توان به مقایسه دو فایل PDF در کنار هم، تشخیص متن و ادغام یا جداسازی فایل‌ها اشاره نمود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا