نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری مغازه +【لیست 10 تایی】🛒

ما امروز قصد داریم تا در این بخش از مقاله نرم افزار یاب به مقاله بهترین نرم افزار حسابداری مغازه بپردازیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر شکل و شمایل کسب و کار ها تغیر پیدا کرده یا اینکه کلا جمع شده اند و امروزه فروشگاه ها بسیار لاکچری در حال فعالیت هستند.ر ادامه این مقاله قصد داریم تا به کسانی که به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری مغازه هستند 10 نمونه از بهترین ها رو در این حوزه معرفی کنیم تا با بودجه موردنظر بهترین انتخاب را با ما تجربه کنید.

فروشگاه یا مغازه یا غرفه و حجره در بازارهای سنتی ایران، مکانی برای فروش کالا می‌باشد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های گوناگونی برای فروش گونه‌های مختلف کالا وجود دارد.

مدیریت امور مالی کسب و کارها این روزها به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و صاحبان مشاغل مختلف تبدیل شده است. روش‌های بسیاری برای مدیریت امور مالی وجود دارد. اما بدون شک استفاده از نرم افزار حسابداری اختصاصی، بهترین و کاربردی‌ترین روش مدیریت حسابداری کسب و کار شما است. تفاوتی ندارد مغازه شما در چه حوزه‌ای فعالیت داشته باشد؛ خواروبار و فروشی یا فروش لوازم خانه و آشپزخانه، شما برای مسائل مالی و حسابداری مغازه خود به یک نرم افزار حسابداری مغازه پیشرفته نیاز خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری مغازه از جمله نرم افزارهای حسابداری اختصاصی است که کسب و کار شما را از هرج و مرج و شلوغی نجات می‌دهد.

نرم افزار حسابداری مغازه

نرم افزار حسابداری مغازه از جمله نرم افزارهای حسابداری است که در کسب و کارهای قدیمی و جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار با امکان محاسبه سریع قیمت کالا، انبارگردانی و به‌روزرسانی موجودی کالا، امکان دریافت گزارشات کامل فروش، کاربری ساده، آسان و ارتباط مداوم با مشتریان بهترین انتخاب برای انجام امور مالی مغازه‌های بزرگ و کوچک است.

بهترین نرم افزار حسابداری مغازه کدام است؟

بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه یا بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه سیستم یکپارچه ای می باشد که بدون داشتن سختی توسط افراد اداره شود و انواع اسناد مالی و حسابداری پردازش کند ، مطابق قوانین جدید مالیاتی ، داشتن بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه مناسب که توانایی تولید اسناد مورد تایید اداره دارایی را داشته باشد ضروری می باشد. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با 10 بهترین نرم افزار حسابداری مغازه آشنا کنیم همراه ما باشید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

اگر می‌خواهید میزان کاهش هزینه‌ها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهتر کسب‌وکار و کارکنان فروشگاه‌تان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و به صرفه‌ترین راهکار تخصصی برای این موضوع استفاده از یک صندوق فروشگاهی به همراه یک نرم افزار صندوق فروشگاهی مورد تایید دارایی است.

نرم‌ حسابداری افزار فروشگاهی دشت به مدیران فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا انجام کلیه امور مربوط به خرید وفروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری، گزارشات دارایی و… را به سادگی مدیریت نمایید. در حال حاضر نرم‌افزار دشت در نسخه‌های عمومی و تخصصی برای اصناف و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

دشت با شناخت و راهکارهای صحیح نیازهای رو به رشد مشاغل و کسبه مختلف در طی چندین سال گذشته سعی کرده است که بعنوان کارآمدترین نرم افزار فروشگاهی توسعه پیدا کند. در حال حاضر بیش از 20000 فروشگاه در سراسر ایران به این محصول برای مدیریت حسابداری فروشگاه خودشان اعتماد کرده‌اند.

نرم افزار دشت برای انجام عملیات‌های حسابداری و مدیریتی فروشگاه طراحی و تولید شده است. با دشت می‌توانید خرید و فروش، طلبکاری و بدهکاری اشخاص، موجودی انبار و چک‌های دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی به آسانی مدیریت نمایید.

  • نرم افزار حسابداری عمومی
  • نرم افزار فروشگاهی کیف و کفش
  • نرم افزار فروشگاهی سوپرمارکت
  • نرم افزار فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی
  • نرم افزار فروشگاهی لوازم خانگی
  • نرم افزار فروشگاهی لوازم یدکی
  • نرم افزار فروشگاهی ابزار یراق آلات ساختمانی
  • نرم افزار فروشگاهی آجیل و خشکبار
  • نرم افزار فروشگاهی کامپیوتر،موبایل و ماشین های اداری
  • نرم افزار فروشگاهی لوازم تحریر
    بهترین نرم افزار حسابداری مغازه
    بهترین نرم افزار حسابداری مغازه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو

نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی هلو که به‌طور ویژه برای فروشگاه‌ها طراحی شده، بر ساختار معرفی کالا و انبار و صدور انواع فاکتورها متمرکز است و با امکان کاربری تحت شبکه، انجام سریع و بی‌نقص حجم عظیم عملیات حسابداری در فروشگاه را میسر می‌سازد.

نرم افزار حسابداری هلو
نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک ، فروشگاه های اینترنتی و کارخانجات مختلف می باشد. این نرم افزار حسابداری آنلاین  قابلیت هایی داراست که می توانید با صرف هزینه و زمان کمتر امور مالی و حسابداری فروشگاه خود را مدیریت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در بخش مشاوره ویستا مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای مشاهده دمو نرم افزار حسابداری فروشگاهی و یا ثبت نام روی دکمه های زیر کلیک نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

شرکت پارمیس در سال ۱۳۸۳ و با اندیشه ارائه خدمات حوزه فناوری و با تمرکز بیشتر بر روی نرم‌افزارهای مالی، مدیریتی و نرم افزار حسابداری به طور رسمی آغاز به کار کرد. در حال حاضر محصولات اصلی این شرکت در حوزه های مالی و مدیریتی شامل نرم افزارهای حسابداری پارمیس پرو، نرم افزار یکپارچه مدیریتی پارمیس استار، راهکار ابری پارمیس ۳۶۰ و راهکاری های مالی و مدیریتی اصناف و همچنین حسابداری شخصی رایگان پارمیس همراه می‌باشد. پارمیس در طول سالهای گذشته با هدف تولید محصولات به‌روز، خلاقانه و حافظ منافع مصرف‌کنندگان همواره سعی داشته است تا با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، محصولاتی مانند نرم افزار حقوق و دستمزد در تراز جهانی تولید نماید.

همچنین این نرم افزار حسابداری با تولید ماژول و سامانه پیام کوتاه ، سبد محصولات خود را متنوع کرده و توانسته است با ارائه امکانات مختلف و تخصصی این نرم افزار در حوزه مالی و مدیریتی رضایت مشتریان را به میزان بسیار زیادی جلب کرده است ، یکی از راه کار های به روز پارمیس اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس با عرضه نسخه رایگان اندروید و ios است که در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای حسابداری شخصی تبدیل شده است.

اگر شما جزو افرادی هستید که در زمینه حسابداری از دانش و تجربه بالایی برخودار هستید استفاده از این نرم افزار حسابداری به شما پیشنهاد نمی کنیم چرا که فضای نرم افزار حسابداری به شکلی طراحی شده است تا افراد تازه کار و کم تجربه از امکانات این نرم افزار استفاده کنند .

بهترین نرم افزار حسابداری پارمیس
بهترین نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی محک

عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می‌باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه‌ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید؛ محصول نرم افزار حسابداری نیز برگرفته از همین مأموریت سازمانی است.

ایمان‌داریم، در این راه پر فراز و نشیب، آنچه می‌تواند تضمین‌ کننده‌ی بقاء و رشد گروه نرم افزاری محک و در عین حال محصول نرم افزار حسابداری باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل و مثلث برنده – برنده‌ی مشتریان، کارکنان و سهامداران در راستای رسیدن به جامعه‌ای بهتر برای زیستن است.

امروزه فروشگاه‌ها با حجم بالایی از تراکنش مواجهند و می بایست تمامی فرآیندهای مالی فروشگـاه‌ها برای موفقیت به صورت دقیق و یکپارچه گردآوری شود. در گروه نرم افزاری محـک، دو بسته مجزا در قالـب سـری عمومی برای کسب و کارهای متوسط رو به پایـین، و سـری تجاری بـرای کســب و کارهــای متوسط رو به بـالا طراحــی و تولیــد شـده است.

بهترین نرم افزار حسابداری مغازه
بهترین نرم افزار حسابداری مغازه

نرم افزار حسابداری فروشگاهی شایگان

نرم افزار فروشگاهی حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم، با امکانات خرید و فروش با مرجوعی‌ها، پیش‌فاکتور و سفارش؛ حسابداری، دریافت و پرداخت، دفتر چک و دفتر قسط و … با انواع گزارشات، مناسب شرکت‌های بازرگانی و خدماتی و همچنین صنوف و مراکز فروش مانند فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌باشد. مهمترین امکانات نرم افزار فروشگاهی حسابگر به شرح زیر می‌باشد:

  • موجودی کالا و انبارداری
  • پیش‌فاکتور و سفارش فروش، سفارش خرید، فاکتور خرید و فروش و برگشتی‌ها
  • امکانات مالی همراه با گزارشات مربوطه
  • دفتر چک با گزارشات متنوع و هشدار سررسید چک‌ها
  • گزارش فصلی خرید و فروش دارایی و ارزش افزوده
  • گزارشات متنوع فروش و برگشتی‌ها، سود و زیان و گردش موجودی‌ها
  • تولید و چاپ بارکد، ارتباط با دستگاه کارت‌خوان بانکی، نصب به صورت هوشمند، طراحی گزارشات، سرعت در کار با فاکتورها با ابزار تخته کلید و کلید کالاهای پرفروش، انبارگردانی و …
    بهترین نرم افزار حسابداری
    بهترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیوست

نرم افزار حسابداری پیوست یک نرم افزار حسابداری و مالی انعطاف پذیر در پیاده‌سازی مدل‌های مختلف حسابداری می‌باشد و به گونه ای طراحی شده که می تواند با مدلهای مختلف حسابداری تطبیق پیدا کند. پیوست همچنین انواع گزارشهای مالی با ساختار باز و منعطف حسابها را به شکل کاملا ساده در اختیار حسابداران می‌گذارد.

نرم افزار حسابداری پیوست دارای محیطی ساده و روان می‌باشد و ورود اطلاعات در آن سریع انجام می‌شود و عملیات حسابداری انواع شرکت‌های بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی را به طور کامل پوشش می‌دهد. نرم افزار حسابداری پیوست به راحتی با نرم افزارهای خزانه داری، خرید و تدارکات، اموال و دارایی ثابت، حقوق دستمزد هماهنگ شده و اطلاعات آنها را در قالب سند مالی به ثبت می‌رساند.

ازدیگر امکانات نرم افزار حسابداری پیوست می‌توان به تعریف کدینگ به صورت دلخواه، تعریف حساب ثابت و تفضیلی، معرفی الگوی سند، یادداشت گذاری و تعریف الگوی بستن حساب‌ها اشاره کرد. نظر شما راجع به این اپلیکیشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت درج کنید. ممنون که همراه زینسی هستید.

نرم افزار حسابداری پیوست
نرم افزار حسابداری پیوست

نرم افزار حسابداری فروشگاهی قیاس

نرم افزار حسابداری قیاس در راستای ارائه محصولات خود جهت مکانیزه کردن اداره یک کسب و کار فروشگاهی و صنفی، محصولی را ارائه کرده است و تمامی نیازهای مدیریت هوشمندانه اصناف را در آن مد نظر قرار داده است. نرم افزار عمومی فروشگاهی قیاس به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده از کنترل های مالی، فقط به توسعه کسب و کار و خواسته های مشتریان خود تمرکز کرده و به ارائه خدمات هر چه بهتر بیاندیشید. منطبق بودن نرم افزار با تمامی استانداردهای سازمان امور مالیاتی و دارایی نگرانی از ارائه گزارشات مالیاتی در پایان هر دوره مالی را از بین می‌برد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید نسبت به صدور فاکتور خرید و فروش اقدام نموده و تسویه همزمان در زمان ثبت اسناد را داشته باشید. همچنین امکان ثبت هزینه ها و درآمد های فروشگاه را داشته و در هر زمان امکان دریافت گزارشات سود و زیان فروشگاه و صورتحساب مشتریان خود را داشته باشید.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رهاورد

یکی از بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه ، نرم افزار حسابداری رهاورد می باشد که یک نرم افزار جامع برای اداره امور واحد های کوچک صنفی و فروشگاه های مختلف می باشد ، این نرم افزار حسابداری تمامی امکانات یک سیستم انبارداری را دارا می باشد و یک محیط ساده اما کامل به آسانی امور حسابداری کمک بسیاری را می کند .

نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه

ویرایش فروشگاهی نرم افزار حسابداری کسبه جهت انجام عملیات های حسابداری و مالی در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی طراحی شده است. نرم افزار حسابداری کسبه یا نرم افزار فروش کسبه مورد تایید اداره امور مالیاتی می باشد و به عنوان صندوق مکانیزه فروش قابل استفاده می باشد. نرم افزار گزارش های مورد نیاز اداره دارایی مانند گزارش TTMS و صورت سود و زیان سالانه و … را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که نرم افزار به هیچ عنوان اطلاعات مالی شما را برای سازمان امور مالیاتی کشور ارسال نمی نماید. صندوق فروشگاهی فقط گزارشات مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد و شما در صورت تمایل آنرا به اداره دارایی ارائه می دهید.

برخی از ویژگی های نرم افزار کسبه فروشگاهی 

  • صدور فاکتور خرید، فروش و مرجوعی (برگشت از خرید و فروش)
  • صدور فاکتور تعمیرات و خدمات
  • تهیه گزارش از حساب اشخاص به دو صورت ریزحساب و کل حساب
  • انبار داری و تعریف کالا به تعداد نا محدود
  • ثبت دریافت و پرداخت روزانه (نقدی، چک، حواله، کارت، بن و …)
  • خرج کردن چک ها
  • هشدار سررسید چک ها
  • صندوق مکانیزه فروش دارایی (مورد تایید اداره امور مالیاتی کشور)
  • نرم افزار صندوق مکانیزه فروش: فقط در صورت نیاز و توسط خود شما خروجی های ایجاد شده توسط نرم افزار حسابداری به اداره دارایی ارائه می گردد.
  • تعریف بانک به تعداد نامحدود
  • تهیه گزارش های مختلف از چک های دریافتی، پرداختی و حواله
  • صورت حساب بانک ها
  • امکان وارد کردن هزینه ها و درآمد های مختلف به برنامه
    بهترین نرم افزار حسابداری مغازه
    بهترین نرم افزار حسابداری مغازه

کلام آخر

ما امروز با این مقاله بهترین نرم افزار حسابداری مغازه در قالب یک راهنما قصد داشتیم تا 10 از بهترین نرم افزار حسابداری مغازه یا فروشگاه را به عزیزانی که به دنبال یک نرم افزار حسابداری قدرمتند هستند معرفی کنیم تا کسب و کار خود را به سوی موفقیت هدایت کنند.

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا