نرم افزار

بهترین نرم افزار حقوق دستمزد +💰【لیست 10 تایی】❤️

امروز در این قسمت از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با مقاله بهترین نرم افزار حقوق دستمزد به کسانی که قصد خرید نرم افزار حقوق دستمرد را برای موسسه یا شرکتی که در حال راه اندازی هستند و به دنبال بهترین نرم افزار حقوق دستمزد  هستند ما اینجا سهیتم تا با این مقاله چند نمونه از بهترین نرم افزار حقوق دستمزد را معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله بهترین نرم افزار حقوق دستمزد  همراه ما باشید.

حقوق و دستمزد ازجمله بخش های مهم در هر شرکت می باشد و کارفرمایان باید کنترل بسیار دقیقی بر روی حقوق و دستمزد شرکت خود داشته باشد. به علاوه کارمندان هر سازمان انتظار دارند که حقوق و مزایای آن ها به صورت دقیق و منظم محاسبه شود. با توجه به اهمیت بالای بخش حقوق و دستمزد در سازمان ها، کارفرمایان نیاز به یک نرم افزار حقوق دستمزد کارآمد جهت انجام محاسبات حقوق و دستمزد پرسنل خود دارد.

نرم افزار حقوق دستمرد

حقوق و دستمزد نشان دهنده سهم نیروی کار انسانی در تولید محصولات و ارائه خدمات بوده و یکی از مهم‌ترین هزینه‌های عملیاتی اکثر شرکت‌ها می‌باشد.

با توجه به اینکه هزینه‌های حقوق و دستمزد سهم بزرگی از هزینه‌های یک سازمان را تشکیل می‌دهد محاسبه دقیق و به هنگام حقوق و مزایای کارکنان از اهمیت به خصوصی برخوردار است و همچنین باید سیستم حقوق و دستمزد به صورتی طراحی گردد که به تمامی نیازهای یک سازمان پاسخ دهد.

سیستم حقوق و دستمزد سپیدار سیستم به گونه‌ای طراحی شده که تمامی گزارش‎‌های مربوطه را برای مدیران مالی ارائه می‌دهد و همچنین خروجی‌های مربوط به مالیات، بیمه و بانک را طبق آخرین فرمت‌های این سازمان‌ها در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

💬 ثبت اطلاعات و سوابق کارکنان با استفاده ار نرم افزار حقوق و دستمزد، تنها با وارد کردن نام پرسنل به تمام اطلاعات موجود در سیستم دسترسی پیدا کنید.
💰 مدیریت حقوق کارکنان حقوق پرسنل بر اساس فرمول های داده شده توسط حسابدار، به طور خودکار انجام می شود. می توانید در این فرایند به راحتی تغییراتی ایجاد کنید.
🔒 سطح امنیتی بالا از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد، قابلیت رمز گذاری آن ها است
❤️ واریز مستقیم حقوق به حساب کارکنان از ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد که باعث تسهیل درعملکرد مالی شرکت هاو سازمان ها شده است. واریز مستقیم حقوق و دستمزد محاسبه شده توسط نرم افزار است.

بهترین نرم افزار حقوق دستمرد کدام است؟

با توجه به موارد ذکر شده توانستیم اطلاعات مختصری را درباره مهم ترین امکانات نرم افزار حقوق دستمزد در اختیارتان قرار دهیم. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین نرم افزار حسابداری حقوق دستمزد کدام است؟ جهت پاسخ به این سوال می توانید ابزارها و امکانات نرم افزارهای حسابداری گوناگون را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید.

نرم افزار حقوق دستمزد سپیدار

نرم افزار حقوق و دستمزد سپیدار دیگر نرم افزار حقوق دستمزد خوب می باشد که دارای قابلیت ثبت اطلاعات پرسنلی، ثبت قرارداد پرسنل، تهیه دیسکت بیمه و بانک مطابق با استانداردهای مورد پذیرش سازمان بیمه و مالیات، محاسبه مالیات حقوق به 4 روش، تهیه دیسکت پرداخت حقوق برای بانک مورد نظر کاربر، ثبت اطلاعات مربوط به وام ها و اقساط آن ها، محاسبه حقوق پرداختنی، صدور اتوماتیک اسناد حسابداری حقوق دستمزد و … می باشد.

با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد سپیدار شما می‌توانید:

  • اطلاعات کارکنانتان را ثبت کنید
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی تهیه نمایید
  • مالیات حقوق را به چهار روش محاسبه کنید
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان وصل کنید
  • دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانک‌ها را تهیه نمایید
  • اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنانتان را پس از انجام محاسبات به آن‌ها اطلاع دهید.
    بهترین نرم افزار حقوق دستمزد
    بهترین نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد فرداد

یکی از عوامل مهم جهت دستیابی به موفقیت در مدیریت حقوق و دستمزد یک سازمان، توانایی دسترسی سریع به اطلاعات پرسنل و محاسبه تمام مزایا و کسورات به صورت کامل می‌باشد.

عملیاتی از قبیل ثبت اطلاعات پرسنلی، احکام پرسنلی، ورود اطلاعات ماهیانه، فرمولدهی عوامل حقوق، تخصیص وام و پس انداز، محاسبه حقوق و گزارشگیری فیش حقوق، بخشی از امکانات مورد نیاز یک نرم افزار حقوق و دستمزد می‌باشند.

به منظور بهره گیری از امکانات، ابزار ها و مدیریت حقوق و دستمزد در سازمان، استفاده از یک نرم افزار حقوق دستمزد قدرتمند و یکپارچه ضروری می‌باشد. اطلاعات دقیق حقوق وزارت کار در لینک قبل میباشد

  • امکان تعریف مراکز هزینه، سمت، شغل و چارت سازمانی جهت استفاده در احکام پرسنلی
  • امکان تعریف انواع عوامل حقوق و کارکردی و تعریف فرمول برای عوامل حقوقی
  • امکان تعریف جدول مالیاتی و سقف عوامل بیمه و عیدی
  • امکان تهیه خروجی اکسل از بیشتر فرم های نرم افزار
  • امکان ایمپورت اطلاعات از فایل اکسل در اغلب فرم های نرم افزار
  • صدور انواع احکام به صورت جداگانه و گروهی 
  • امکان تهیه دیسکت بیمه، بانک و مالیات
  • امکان گزارشگیری کامل و تهیه انواع فیش و لیست های حقوقی
  • امکان تعریف انواع وام و پس انداز برای پرسنل

نرم افزار حقوق دستمزد فینتو

رم افزار حقوق دستمزد ابری فینتو سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و … است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

نرم افزار حقوق دستمزد پیوست

نرم افزار حقوق دستمزد، در هر سازمان از اجزای مهم پیاده سازی یک سامانه جامع منابع انسانی حرفه ای و ابزاری برای محاسبه و جبران خدمت کارکنان می­ باشد.

به دنبال گستردگی و تنوع فعالیت در سازمان­ ها، لزوم تدوین و تعریف انواع روش ­های مختلف محاسبه حقوق ، مفهومی ضروری پیدا نموده است. برای پوشش دادن به نیازهای مطرح شده در این حوزه، انواع روش­ های استخدامی به وجود آمده است (رسمی، پیمانی، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت، روزمزد، مشاوره ­ا‌ی، کارگری و…).

در این راستا، استفاده از ابزار مناسب در جهت پوشش دادن تنوع روش های استخدامی، سرعت در انجام محاسبات، انجام محاسبه حقوق به صورت دقیق و صحیح و تحویل انواع گزارش­ ها و فایل­ های خروجی­ ها به سازمان­ های ذیربط، از دغدغه‌های اساسی کارشناسان و مدیران بخش حقوق و دستمزد می­باشد.

نرم افزار حقوق و دستمزد تحت وب پیوست با امکان تعریف انواع فیلدهای اطلاعاتی دلخواه طراحی انواع فرمول­های محاسباتی برای انواع مزایا/کسور، انجام محاسبات حقوق معوقه و طراحی انواع فرم­ های چاپی و گزارش‌های دلخواه، برخوردار بودن از محیطی کاملا منعطف و کاربر پسند و استفاده از موتور پردازشگر فرمول­ های محاسباتی حرفه­ ای و گزارش­ ساز قدرتمند، ابزاری بسیار توانمند برای پیاده سازی انواع روش­ های پرداخت می باشد.

بهترین نرم افزار حقوق دستمزد
بهترین نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد توسکا

بدون شک یکی از مهم‌ترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ‌دهی مناسب به سازمان‌های قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است.

نرم افزار حقوق دستمزد توسکا ثمره تحقیق و توسعه چندین ساله در حوزه حقوق و دستمزد می باشد زیربنای این نرم افزار براساس سادگی در عین حال قدرتمند و قابل اعتماد بودن طراحی شده است. تیم توسعه نرم افزار توسکا با آشنایی کامل به نیازهای مدیران و حسابداران با افتخار اقدام به طراحی، توسعه و معرفی نرم افزار جامع حقوق ودستمزد توسکا نموده است تا امکان پیاده‌سازی هر گونه نظام حقوق و دستمزد را برای کاربران خود فراهم آورد.

نرم افزار حقوق دستمرد چارگون

در انتهای فرآیند نظام جبران خدمات، محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و نیز تولید اسناد مربوط به پرداخت‌ها قرار می‌گیرد. نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع ‌انسانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به‌گونه‌ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز می‌تواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.

سیستم حقوق و دستمزد، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و نیز تولید اسناد مربوط به پرداخت‌ها را به‌عهده دارد. این سیستم ارتباط تنگاتنگی با سیستم پرسنلی داشته و کلیه احکام صادره در این سیستم، بصورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین نرم افزار حقوق دستمزد
بهترین نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمرد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس با قابلیت پویایی که در طراحی ساختار خود دارد، می‌تواند نیاز هر مجموعه‌ای را به راحتی برآورده سازد. انعطاف بالای این نرم افزار در تعریف و ایجاد ساختارهای مالی حقوق و دستمزد، از قبیل تعریف هر نوعی از قرارداد و با امکان شخصی سازی آیتم‌های حقوقی، کلیه نیازهای حسابداران در این حوزه را برطرف می‌کند. به جرات می‌توان گفت که نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، قادر است با هر نوعی از کسب و کار منطبق شده و مورد استفاده قرار بگیرد. 

فرایندهای مرتبط با حسابداری حقوق و دستمزد، بخش بزرگی از امور واحد مالی را به خود اختصاص می‌دهند که در بازه‌های مشخصی از سال مانند پایان سال حجم بیشتری هم پیدا می‌‌کنند. مسلماً پیشگیری از خطاهای انسانی و همچنین سرعت بخشیدن به این بخش از امور مالی یک اولویت است. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد با قابلیت‌های مشخص برای انطباق با کسب‌و‌کار شما، می‌تواند کلیه فرایندهای مرتبط با حقوق و دستمزد را مکانیزه و در نهایت حجم کار را تا حد زیادی کاهش دهد و این به معنی بهره‌وری بالاتر، کاهش هزینه‌ها است.

نرم افزار حقوق دستمرد هلو

نرم ‌افزار حقوق و دستمزد فعالیت‌هایی همانند در نظر گرفتن اطلاعات فردی، شغلی و اطلاعات احکام پرسنل، نوشتن فهرست کارکرد کارکنان، محاسبه حقوق و اصلاح آن‌ها و تهیه لیست‌های حقوق، بیمه، احکام و مالیات به‌ صورت فعالیت‌های اصلی و پایه‌ای می‌باشند.

کافی است ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل، قوانین و مقررات سالیانه مالیات و تنظیمات سالانه یک‌بار تعریف شود و پس از آن در طول بهره‌برداری از نرم ‌افزار مورد استفاده قرار گیرد و فقط در مواردی که نیاز به ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل جدید و یا اصلاح و یا تغییر در این اطلاعات یا قوانین و مقررات وجود دارد مورد نیاز خواهد بود. این نرم ‌افزار همگام با تغییرات قوانین مالیاتی و قانون کار و تامین اجتماعی بصورت مستمر به‌روز رسانی خواهد شد و امکان تهیه فایل بیمه و مالیات حقوق طبق آخرین تغییزات در آن وجود دارد.

بهترین نرم افزار حقوق دستمزد
بهترین نرم افزار حقوق دستمزد

نرم افزار حقوق دستمرد شایگان سیستم

نرم‌ افزار حقوق و دستمزد شایگان‌سیستم با امکانات و تنظیمات متنوع نرم‌افزاری مناسب برای مدیریت مالی و اداری منابع انسانی است. نرم افزار حقوق و دستمزد این ابزار را در اختیار مدیران موسسه قرار می‌دهد تا علاوه بر کاهش حجم عملیات دستی و درنتیجه کاهش نیروی انسانی و زمان مورد نیاز جهت انجام محاسبات حقوق و دستمزد، با تکیه بر اطلاعات جامعی که توسط این نرم ‌افزار در اختیار مدیران مالی قرار می‌گیرد، تصمیمات صحیح و لازم را به موقع اتخاذ نمایند. در نرم افزار حقوق و دستمزد، تعریف و تغییر ضرایب حقوق و دستمزد و پارامترهای موسسه مانند محل کار، مرکز هزینه، حق اولاد، مسکن و خواروبار، بیمه، جدول مالیاتی، عیدی و … به‌راحتی قابل انجام می‌باشد.

در نرم ‌افزار حقوق و دستمزد فعالیت‌هایی همانند در نظر گرفتن اطلاعات فردی، شغلی و اطلاعات احکام پرسنل، نوشتن فهرست کارکرد کارکنان، محاسبه حقوق و اصلاح آن‌ها و تهیه لیست‌های حقوق، بیمه، احکام و مالیات به‌ صورت فعالیت‌های اصلی و پایه‌ای می‌باشند. کافی است ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل، قوانین و مقررات سالیانه مالیات و تنظیمات سالانه یک‌بار تعریف شود و پس از آن در طول بهره‌برداری از نرم ‌افزار مورد استفاده قرار گیرد و فقط در مواردی که نیاز به ورود اطلاعات پایه‌ای پرسنل جدید و یا اصلاح و یا تغییر در این اطلاعات یا قوانین و مقررات وجود دارد مورد نیاز خواهد بود. لازم به ذکر است نرم ‌افزار همگام با تغییرات قوانین مالیاتی به‌روز گشته و امکان تهیه فایل مالیات بر حقوق طبق فرمت جدید اداره دارایی (از سال ۱۳۹۵) در آن وجود دارد. از امکانات اصلی نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نگهداری اطلاعات کامل پرسنلی و شغلی همراه با طراحی فرم‌های کارگزینی، اداری؛ فیش حقوقی
  • محاسبه کامل حقوق و دستمزد ماه پرسنل بر اساس جدول مالیاتی سال همراه با محاسبات کامل مزایا، اضافات، کسورات و …
  • تهیه لیست بیمه، مالیات و حقوق پرسنل براساس فرم‌های استاندارد
  • تهیه فایل ماهانه لیست حقوق جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی
  • امکان تهیه فایل پرداخت حقوق ماهانه کارکنان از طریق بانک‌ها
  • پردازش اطلاعات انواع پس‌انداز و وام
  • ذخیره سنوات خدمت پرسنل و امکان محاسبه عیدی و پیش‌پرداخت عیدی
  • امکان تعریف و تغییر پارامترها و ضرایب حقوق و دستمزد
  • امکان انجام محاسبات مجــدد برای ماه‌های گذشته
  • وجود گزارشات متنوع پرسنلی و حقوق و دستمزد در برنامه
  • امکان ارتباط با نرم‌افزار Cyber Account جهت صدور سند حسابداری
  • امکان ارتباط با انواع دستگاه‌های کارت ساعت‌زنی و ورود اطلاعات به صورت دسته‌ای

نرم افزار حقوق دستمزد شماران سیستم

در طراحی نرم‌ افزار حقوق و دستمزد می‌بایست امکان تعریف پارامتریک انواع وضعیتهای استخدام ,انواع بیمه ها و انواع اضافات و کسورات , تعریف فرمول‌های متنوع محاسباتی در سایر آیتمهای دستمزدی مورد نیاز سازمانها وجود داشته تا با تعریف این آیتمها دریافت فیش , لیست و گزارشات دقیق و قابل اتکا فراهم گردد .
از آنجا که در برخی از شرکتها و سازمانها افزایش بعضی از آیتمهای احکام که ارتباط مستقیم با محاسبات حقوق و دستمزد دارد با تأخیر اعلام می‌گردد نرم ‌افزار حقوق و دستمزد باید توانایی محاسبه معوقات را داشته و به سهولت بتواند پردازش‌های لازم را برای ارائه خروجی صحیح انجام دهد، موضوعی که همواره در پردازش‌ دستی به سختی و با بروز خطاهای انسانی زیادی همراه است.
بر اساس الزامات قانونی ، کارفرمایان موظف می‌باشند لیستی از کارکنان و مشخصات آنها به همراه مالیات مکسوره را به حوزه‌های مالیاتی ارسال و مبلغ مالیات متعلق به کارکنان را به حساب مخصوصی واریز نماید , علاوه بر آن طبق قوانین تأمین اجتماعی لازم است هر ماه اسامی کارکنان و میزان حقوق و دستمزد مشمول بیمه آنها طی لیستی به ادارات تأمین اجتماعی تسلیم و حق بیمه سهم کارمند و کارفرما به حساب مربوطه واریز گردد؛ که می‌بایست در طراحی نرم‌ افزار حقوق و دستمزد به آن توجه نمود و همچنین این امکان ایجاد گردد که لیست مزبور با آیتمهای مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی و وزارت دارایی تهیه ,اطلاعات آن به صورت فایل مورد تأیید توسط نرم‌افزار تامین اجتماعی و وزارت دارایی بصورت مکانیزه و بدون هیچ دخالت انسانی تهیه گردد.

بهترین نرم افزار حقوق دستمزد
بهترین نرم افزار حقوق دستمزد

کلام آخر

در این بخش از مقاله به توضیح بهترین نرم افزار حقوق دستمزد پرداختیم و تمام تلاش خود را کردیم که اطلاعات جامعی را در خصوص ویژگی ها و مزایای استفاده از سیستم حقوق دستمرد در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تشکر می کنم از همه شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید و خواهشمندم نظریات خود را برایمان کامنت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا