سخت افزار

بهترین ماشین حساب برای حسابداری ➕【پرفروش بازار】✅

امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با مقاله بهترین ماشین حساب برای حسابداری به حسابداران عزیزی که به دنبال بهترین ماشین حساب مناسب حسابداران هستند ما اینجا هستیم تا با این مقاله بهترین ماشین حساب برای حسابداری چند مدل از ماشین حساب ها را معرفی کنیم.پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

در زمان های نه چندان قدیم حساب و کتاب یکی از اصلی ترین دغده های انسان بوده است و همواره به دنبال راه حل های اساسی برای رها شدن از این دغده بوده اند.در گذشته از ابزار های چوب خط و یا چرتکه برای حساب کردن استفاده می کردند.اما چرتکه به دلایلی مانند سختی در آموزش طرفداری چندانی نداشت و با روی کار آمدن ماشین حساب های اولیه به کار رفت.

این ماشین حساب ها همواره در حال پیشرفت هستند و قابلیت های به روزتری مناسب با دغدغه های حسابداران به آن اضافه می شود. تا جایی که ماشین حساب های امروزی قابلیت هایی پیشرفته مانند محاسبات آمار و محاسبات مثلثاتی را نیز در خود دارند. حسابداران نیز به دلیل سر و کار داشتن هر روزه با این ماشین حساب ها به کامل ترین و بهترین آن نیاز دارند تا بتوانند امور مالی و حسابداری خود را به آسانی حل کنند.

بهترین ماشین حساب برای حسابداری کدام است؟

رشته های حسابدارای به دلیل امور حسابداری که در طول روز با آن سروکار دارند به بهترین ماشین حساب برای حسابداران نیاز دارند. این ماشین حساب، ماشین حسابی است که اکثر ویژگی های قید شده را دارا باشد تا امور حسابداری و مالی حسابداران را آسان تر کند. اما کدام ماشین حساب، بهترین ماشین حساب برای حسابداران است؟ در مقاله بهترین ماشین حساب برای حسابداران قصد داریم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم. پس تا انتها همراه مجله نرم افزار یاب بمانید و این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه ماشین حساب

ماشین حساب وسیله‌ای برای انجام محاسبات عددی است. ماشین حساب‌های مختلف کاربردهای مختلفی دارند. ساده‌ترین آن‌ها تنها محاسبات جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام می‌دهند. ماشین حساب‌های پیشرفته‌تر می‌توانند انواع توابع مهم ریاضی را پیاده‌سازی کنند. ماشین حساب‌های نوین در واقع تلفیقی از ماشین حساب و رایانه هستند و امکانات گسترده‌تر و سریع‌تری همچون رسم نمودار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

چرتکههای چوبی، که قرن‌ها پیش ــ و حتی امروزه ــ در بازارهای محلی کشورهایی چون چین و ایران استفاده می‌شدند، به‌عنوان اولین ماشین‌حساب شناخته می‌شوند. البته اولین وسیله شمارش جهان همان چوب‌خط خودمان است ولی از چرتکه برای اعمال حسابی در ۲۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در امپراتوری بابل استفاده می‌شد. اولین ماشین‌های آنالوگ در دوران باستان برای محاسبات نجومی استفاده می‌شدند که از آن جمله می‌توان اسطرلاب (۱۵۰–۱۰۰ سال قبل از میلاد) را نام برد. دستگاه‌های مکانیکی دیگری نیز در زمان‌های قدیم به این منظور ساخته شدند که به اندازهٔ خیلی بزرگی بودند که بعضی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: کره هامن‌نما توسط ابوریحان بیرونی (۱۰۰۰ سال بعد از میلاد)، اسطرلاب‌های ساخته ابراهیم بن یحیی الزرقالی (۱۰۱۵ میلادی)، برج ساعت نجومی توسط سو سانگ (۱۰۹۰ میلادی) و یک ساعت نجومی توسط بدیع‌الزمان جزری (۱۲۰۶ میلادی) که آن را اولین کامپیوتر آنالوگ قابل برنامه‌ریزی می‌دانند. در سال ۱۶۱۷ جان نپیر، ریاضی‌دان اسکاتلندی، وسیله‌ای ساده به‌نام استخوان‌های نپیر ساخت که از آن برای ضرب و تقسیم اعداد استفاده می‌شد؛ این نام به این دلیل به دستگاه او داده شد که برای ساخت مهره‌ها از استخوان یا عاج استفاده کرده بود. در سال ۱۶۲۲ شخصی به‌نام ویلیام اوترد اولین خط‌کش محاسبه (Slide Rule) را که ۷ سال بعد توسط شاگردش هویدا شد اختراع کرد. ویلهلم شیکارد در سال ۱۶۲۳ دستگاهی به‌نام «ساعت محاسباتی» ساخت که می‌توان آن را اولین ماشین‌حساب مکانیکی نامید. بیست سال بعد نیز پاسکال وسیله خود به‌نام «پاسکالین» برای محاسبه مالیات در فرانسه و همچنین لایبنیتز که فیلسوفی آلمانی بود نیز یک ماشین محاسبه ساخت. پیشرفت‌های مهم بعدی در قرن نوزدهم انجام شد.

ماشین حساب کاسیو مدل FX-4500PA

این ماشین حساب خوش ‌ساخت با ابعاد 9.2 در 72 در 140.5 میلیمتر و وزنی معادل 90 گرم مناسب نیازی‌های مهندسی شماست. ماشین حساب مشکی رنگ کاسیو مدل FX-4500PA از صفحه‌ی نمایشی بزرگ با تکنولوژی کریستال مایع و ماتریس دو خطی بهره می‌برد که تا 12 رقم را در خود جای داده و با وضوح بالای خود اشکالی زیبا را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌ی نمایش دو خطی قادر است فرمول‌ها را به همراه جواب به دست آمده به صورت همزمان نمایش دهد و روند محاسبه را بسیار آسان نماید. دکمه‌های پلاستیکی برای سهولت کارایی و دقت وارد نمودن محاسبات، طراحی و مهندسی شده‌اند. رابط کاربری این ماشین حساب بسیار آسان است و روند وارد نمودن محاسبات به سادگی صورت می‌گیرد. رنگ‌های متمایز و جذاب بر روی کلید‌ها از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. این ماشین حساب با 2 عدد باتری لیتیومی سکه‌ای CR2032 تغذیه می‌شود و کیس محافظ آن را در برابر ضربه و آلودگی و گرد و خاک محافظت می‌کند. در صورت عدم استفاده از ماشین حساب، پس از مدت معینی، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. محیط برنامه‌ریزی چنده منظوره ماشین حساب FX-4500PA قادر است تا 1103 مرحله و از 26 تا 163 متغیر را در خود محاسبه کند. سیستم‌ فایل برنامه‌های این ماشین حساب می‌تواند چندین برنامه را در خود نگهداری و ذخیره نماید. قابلیت باز‌بینی (Replay) دقت و کنترل بیشتر را در محاسبات طولانی و پیچیده برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید با این قابلیت تا چندین مرحله در محاسبات خود به عقب یا جلو رفته و مراحل را چک کنید تا از صحت محاسبات انجام شده اطمینان حاصل نمایید. 242 تابع قدرتمند پیش‌ساخته‌ی این ماشین حساب شامل محاسبات بر اساس n و تحلیل رگرسیون و محاسبات علائم مهندسی بسیاری از نیازهای محاسباتی شما را برطرف خواهند کرد. محاسبات اعشار و انتگرال به روش سیمپسون، قابلیت حافظه‌ی ذخیره‌ی فرمول، محاسبه‌ی توابع هایپر بولیک و توابع هایپر بولیک معکوس، محاسبه‌ی خودکار مشتق، 26 نوع براکت، محاسبه‌ی درصد، تبدیل مختصات قطبی به مختصات دکارتی، محاسبه در واحدهای درجه، گرادیان و رادیان، محاسبه اتوماتیک اعشار، سیستم تولید عدد تصادفی، آمار دو بعدی: محاسبه‌ی میانگین، مقدار کل و غیره یا محاسبه‌ی رگرسیون دیگر موارد از توانایی‌های این ماشین حساب قدرتمند هستند.

 

ابعاد                                         ۹.۲x۷۳x۱۴۱.۵ میلی‌متر

وزن                                          90 گرم

ویژگی های ماشین حساب          خامشو شدن خودکار

تعداد کاراکتر                            دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش تا ۱۰+۲ کارکتر

ذخیره سازی                            با قابلیت ذخیره تابع دل خواه

ماشین حساب شارپ مدل EL-377W

بسیاری از ابزارهایی که به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنیم، مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر در ابتدایی‌ترین حالت خود به ماشین حساب تجهیز شده‌اند؛ ولی همچنان داشتن یک دستگاه ماشین حساب برای بسیاری از کاربران امری مهم است.  شرکت‌های زیادی تا به امروز به تولید ماشین‌حساب‌های حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و ساده پرداخته‌اند ولی شرکت SHARP از نام‌های معروف این حوزه است. شرکت شارپ محصولی را با نام EL-377W روانه‌ی بازار کرده که ماشین حسابی ساده ولی با دقت بالاست. این ماشین حساب برای دانشجویان رشته‌های غیرمهندسی مانند حسابداری و مدیریت می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

شرکت شارپ ماشین حساب EL-377W را به یک نمایشگر یک‌خطی تجهیز کرده است که علاوه‌برآنکه مصرف انرژی بسیار کمی دارد، می‌تواند اعداد را در سایز بزرگ نمایش دهد. تعداد کاراکترهایی که در این ماشین‌حساب نمایش داده می‌شود، 10 رقم است. این ویژگی باعث شده که بتوان با دقت بالایی به محاسبه پرداخت. ابعاد این ماشین‌حساب تقریبا مانند یک تلفن‌همراه هوشمند است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند؛ به‌همین‌دلیل به‌راحتی می‌توان آن‌ را در کیف خود قرار داد و هرجا که نیاز به انجام محسابات بود، از آن بهره برد. ماشین‌حساب شارپ مدل EL-377W انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری سکه‌ای LR1130 تامین می‌کند. به یاری مصرف انرژی بسیار کم این ماشین حساب تا مدت‌ها نیاز به تعویض باتری ماشین حساب نخواهد بود. شرکت شارپ علاوه‌بر باتری یک پنل خورشیدی نیز برای EL-377W در نظر گرفته است که در صورت استفاده از ماشین حساب در روز، انرژی مورد نیازش را از انرژی طبیعی تامین می‌کند؛ همچنین ماشین حساب EL-377W دارای قابلیت خاموش‌شدن خودکار است. به کمک این قابلیت تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

 

ابعاد                                     ۸۴x۱۲۵x۷۲ میلی‌متر

وزن                                      ۶۲ گرم

ویژگی های ماشین حساب      خاموش شدن خودکار

تعداد کاراکتر                        ۱۰ رقمی

منبع تغذیه                          پنل خورشیدی و باتری LR۱۱۳۰

 

ماشین حساب حسابداری نیپو مدل NP-4130

ماشین‌حساب «NP-4130» یک ماشین حساب حسابداری جدید و کامل محصولی از شرکت پارس حساب است. این ماشین‌حساب صفحه‌نمایش یک‌خطی 14 رقمی دارد.این ماشین حساب تنها ماشین حساب 14 رقمی چک کن دار در ایران است. باتری و پنل خورشیدی تامین کننده مصرف انرژی این دستگاه هستند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. سه دکمه حافظه، GT، اصلاح و بازبینی تا 199 مرحله، کلید دو صفر و سه صفر برای راحتی امورات کاربر بر روی آن تعبیه‌شده است. از نظر طراحی، دوام بالا نیز در دستور کار NP-4130 قرار گرفته است و کلیدها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، به‌طوری‌که هنگام فشردن آن‌ها، بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه‌نمایش از صحت عملکرد صحیح آن آگاه می‌شوید.این ماشین حساب قابلیت تغییرازحالت حسابداری به معمولی را دارد.قابلیت جمع جبری ازقابلیتهای بسیارمفید این ماشین حساب است.  

 

ابعاد                              ۲۱۰x۱۱۶x۲۰ میلی‌متر

وزن                                ۲۴۹.۳ گرم

تعداد کاراکتر                    ۱۴

منبع تغذیه                      باتری و پنل خورشیدی

نوع نمایشگر                  یک خطی

 

ماشین حساب شارپ مدل EL-2135

محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید یکی از ماشین‌حساب‌های رومیزی این شرکت است که قادر است در صفحه‌نمایش خود تا 12 رقم را نمایش دهد. این ماشین‌حساب که امکانات محاسباتی ابتدایی دارد برای انجام عملیات ریاضی پایه طراحی شده است و ازاین‌رو برای استفاده در محیط‌های فروشگاهی مناسب است. از این ماشین‌حساب رومیزی انتظار نداشته باشید که عملیات پیچیده‌ی ریاضی را برای شام انجام دهد. با توجه به رومیزی بودن محصول، صفحه‌نمایشی که برای آن تعبیه شده است از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و به‌آسانی قابل‌خواندن است. برق مصرفی در این ماشین‌حساب از دو منبع باتری و پنل خورشیدی تأمین می‌شود. با این حساب می‌توان گفت که برای مدت‌های طولانی نیازی به تعویض باتری نخواهید داشت زیرا دستگاه برق مصرفی خود را با جذب نهور خورشید تأمین خواهد کرد و تنها در مواقع اضطراری مانند مواقعی که نور محیط کافی نباشد به باتری نیازی خواهید داشت.

 

ویژگی های ماشین حساب              خاموش شدن خودکار

تعداد رنگ نمایشگر                      ۱

تهداد کاراکتر                              ۱۲

منبع تغذیه                                نور و باتری

نوع نمایشگر                            شیب‌دار

 

ماشین حساب کاسیو FX-82-MS

ماشین‌حساب «fx-82MS» ساخت شرکت کاسیو از مدل‌های مهندسی این شرکت است که نسبت به مدل‌های ساده‌تر همین سری مزیت‌های خوبی دارد. از این مزیت‌ها می‌توان به قابلیت S-V.P.A.M اشاره نمود. در مدل‌های قبلی که به فناوری V.P.A.M مجهز هستند عبارات و معادلات همان‌گونه که در کتب درسی چاپ می‌شوند نمایش داده می‌شوند که درک آن‌ها را تسهیل می‌کند. فناوری S-V.P.A.M تمامی ویژگی‌های V.P.A.M را داشته و علاوه بر آن به صفحه‌نمایشی 2 خطی و قابلیت Replay مجهز است. تمامی این موارد درک ریاضی را آسان‌تر از قبل می‌کند. علاوه بر موارد فوق قابلیت STAT-data editor این امکان را به کاربر می‌دهد تا داده‌های واردشده را مرور کرده و در صورت نیاز ویرایش کند. متأسفانه در این مدل خبری از پنل خورشیدی نیست و برق مصرفی دستگاه با استفاده از پنل خورشیدی و جذب نور خورشید و تبدیل آن به برق تأمین می‌شود که قابلیتی بسیار کاربردی و مفید است و کاربر را باتری بی‌نیاز می‌کند.

 

ابعاد                                   ۱۸.۶x۸۵x۱۵۶ میلی‌متر

وزن                                    ۱۲۵ گرم

ویژگی های ماشین حساب      قابلیت انجام محاسبات آماری

تعداد کاراکتر                        دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش تا ۱۰+۲ کارکتر

منبع تغذیه                        باتری

 

ماشین حساب کاسیو مدل fx-9860G II SD

ماشین‌حساب fx-9860G II SD ساخت شرکت کاسیو درواقع همان مدل fx-9860G II است که به درگاه کارت SD هم مجهز شده است. این ماشین‌حساب که از سری مدل‌های گرافیکی کاسیو ساخته‌شده، بیش از 2900 تابع را پوشش داده و می‌تواند 21 کاراکتر در هر 9 خط صفحه‌نمایش خود نشان دهد. همچنین برای محافظت دستگاه در برابر گردوخاک و ضربه درپوشی کشویی به همراه دستگاه عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش این مدل از فناوری Natural V.P.A.M استفاده می‌کند که می‌تواند اصطلاحات مانند کتب درسی نمایش دهد. همچنین مشاهده و ویرایش داده‌های ورودی به‌صورت لیست، نمایش گروه‌های داده‌ و اطلاعات دیگر در این مدل فراهم‌شده است. فرمول‌های اجراشده‌ی قبلی را به‌راحتی می‌توانید دوباره بازیابی کنید تا مورد ویرایش و یا اجرای مجدد قرار گیرند. منوی این ماشین‌حساب به‌صورت آیکن بوده و برای شروع عملیات کافی است یکی از آیکن‌ها را انتخاب کرده و یا عدد مربوط به آن را وارد کنید. صفحه‌نمایش این ماشین‌حساب از فناوری ماتریس نقطه‌ای استفاده می‌کند و اشکال گرافیکی و نمودارهای زیبایی را تولید می‌کند.

 

ابعاد                                 ۲۱.۲ × ۹۱.۵ × ۱۸۴ میلی‌متر

وزن                                  ۲۲۵ گرم

رزولوشن صفحه نمایش        ۱۲۸ × ۶۴ پیکسل

تعداد رنگ صفحه نمایش      تک رنگ

تهداد کاراکتر                    ۲۱ × ۸ خط

 

ماشین حساب کاسیو مدل FX-4500PA

این ماشین حساب خوش ‌ساخت با ابعاد 9.2 در 72 در 140.5 میلیمتر و وزنی معادل 90 گرم مناسب نیازی‌های مهندسی شماست. ماشین حساب مشکی رنگ کاسیو مدل FX-4500PA از صفحه‌ی نمایشی بزرگ با تکنولوژی کریستال مایع و ماتریس دو خطی بهره می‌برد که تا 12 رقم را در خود جای داده و با وضوح بالای خود اشکالی زیبا را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌ی نمایش دو خطی قادر است فرمول‌ها را به همراه جواب به دست آمده به صورت همزمان نمایش دهد و روند محاسبه را بسیار آسان نماید. دکمه‌های پلاستیکی برای سهولت کارایی و دقت وارد نمودن محاسبات، طراحی و مهندسی شده‌اند. رابط کاربری این ماشین حساب بسیار آسان است و روند وارد نمودن محاسبات به سادگی صورت می‌گیرد. رنگ‌های متمایز و جذاب بر روی کلید‌ها از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. این ماشین حساب با 2 عدد باتری لیتیومی سکه‌ای CR2032 تغذیه می‌شود و کیس محافظ آن را در برابر ضربه و آلودگی و گرد و خاک محافظت می‌کند. در صورت عدم استفاده از ماشین حساب، پس از مدت معینی، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. محیط برنامه‌ریزی چنده منظوره ماشین حساب FX-4500PA قادر است تا 1103 مرحله و از 26 تا 163 متغیر را در خود محاسبه کند. سیستم‌ فایل برنامه‌های این ماشین حساب می‌تواند چندین برنامه را در خود نگهداری و ذخیره نماید. قابلیت باز‌بینی (Replay) دقت و کنترل بیشتر را در محاسبات طولانی و پیچیده برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید با این قابلیت تا چندین مرحله در محاسبات خود به عقب یا جلو رفته و مراحل را چک کنید تا از صحت محاسبات انجام شده اطمینان حاصل نمایید. 242 تابع قدرتمند پیش‌ساخته‌ی این ماشین حساب شامل محاسبات بر اساس n و تحلیل رگرسیون و محاسبات علائم مهندسی بسیاری از نیازهای محاسباتی شما را برطرف خواهند کرد. محاسبات اعشار و انتگرال به روش سیمپسون، قابلیت حافظه‌ی ذخیره‌ی فرمول، محاسبه‌ی توابع هایپر بولیک و توابع هایپر بولیک معکوس، محاسبه‌ی خودکار مشتق، 26 نوع براکت، محاسبه‌ی درصد، تبدیل مختصات قطبی به مختصات دکارتی، محاسبه در واحدهای درجه، گرادیان و رادیان، محاسبه اتوماتیک اعشار، سیستم تولید عدد تصادفی، آمار دو بعدی: محاسبه‌ی میانگین، مقدار کل و غیره یا محاسبه‌ی رگرسیون دیگر موارد از توانایی‌های این ماشین حساب قدرتمند هستند.

 

ابعاد                                   ۹.۲x۷۳x۱۴۱.۵ میلی‌متر

وزن                                   ۹۰ گرم

ویژگی های ماشین حساب      خاموش شدن خودکار

تعداد کاراکتر                        دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش تا ۱۰+۲ کارکتر

ذخیره سازی                      با قابلیت ذخیره تابع دل خواه

 

ماشین حساب کاسیو HR-100TM

کاسیو (Casio)، یک کمپانی بسیار بزرگ چند ملیتی است که در توکیو کشور ژاپن مستقر است. کمپانی کاسیو تولیدکننده انواع ماشین حساب، گوشی تلفن، دوربین های دیجیتال، آلات موسیقی و ساعت های دیجیتال است. ماشین حساب چاپگر کاسیو HR-100TM توسط شرکت کاسیو برای حسابدارانی طراحی شده است که می خواهند همزمان با انجام محاسبات خود از آن رسید چاپی نیز داشته باشند. قیمت این ماشین حساب در مقایسه با سایر ماشین حساب های معمولی بسیار بالاتر است و آن به دلیل امکانات کاربردی این ماشین حساب پیشرفته است. همچنین ماشین ‌حساب کاسیو مدل HR-100TM با ابعاد 67×165.5×285 میلی متر و وزن 453 گرم بوده و صفحه نمایش آن به صورت LCD در اندازه ی بزرگ طراحی و تولید شده است که این ویژگی ها کار کردن با آن را برای تمامی حسابداران آسان کرده است. این ماشین حساب یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت چاپ در تمامی ماشین های اداری بوده که منبع تغذیه آن چهار باتری قلمی سایز AA یا آداپتور AC می باشد. سرعت چاپ محاسبات این ماشین ‌حساب برابر 2 خط در ثانیه است و با دو رنگ قرمز و مشکی امکان چاپ دارد. این ماشین حساب قابلیت محاسبه مالیات و میزان فروش را نیز دارد که همین ویژگی ها موجب شده بسیاری از خریداران این ماشین حساب را بهترین ماشین حساب برای حسابداران بدانند. همچنین این ماشین حساب دارای یک سال گارانتی رایگان نیز می باشد. برخی از قابلیت های این ماشین حساب به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت محاسبه تبدیل ارز
  • امکان محاسبات مالیات با سرعت بالا
  • وجود دکمه های نرم و تفکیک پذیر با مقاومت بالا
  • قابلیت انجام محاسبات فروش، هزینه و زیان با دقت بالا
  • دارای صفحه نمایش عریض و بزرگ برای راحتی حسابداران
  • قابلیت نمایش ارقام تا 12 رقم بر روی صفحه نمایش ماشین حساب
  • امکان محاسبه سود و زیاد توسط دکمه های Mark Up و Mark Down

ابعاد                             ۶۷x۱۶۵.۵x۲۸۵ میلی‌متر

وزن                            ۴۵۳ گرم

تعداد کاراکتر                نمایشگر با ۱۲ کاراکتر

منبع تغذیه                  عملکرد با چهار باتری قلمی سایز AA یا آداپتور AC

 

ماشین حساب سیتزیو مدل CT-2124H

این ماشین حساب مانند ماشین حساب هایی می باشد که در دسترس انواع عموم مردم می باشد و در عین سادگی می تواند ماشین حسابی کامل برای افراد دارای رشته حسابداری باشد. ابعاد این ماشین حساب کاربردی 205x180x60 میلی متر است و دارای صفحه کلیدی بزرگ برای راحتی کار با آن می باشد و وزن این ماشین حساب 325 گرم است. منبع تغذیه این ماشین حساب باتری و پنل خورشیدی است. 

 

ابعاد                            ۲۰۵x۱۸۰x۶۰ میلی‌متر

وزن                            ۳۲۵ گرم

تعداد رنگ نمایشگر        تک رنگ

تعداد کاراکتر                ۱۴

منبع تغذیه                  باتری و پنل خورشیدی

 

ماشین حساب حسابداری نیپو مدل NP-4130

ماشین‌حساب «NP-4130» یک ماشین حساب حسابداری جدید و کامل محصولی از شرکت پارس حساب است. این ماشین‌حساب صفحه‌نمایش یک‌خطی 14 رقمی دارد.این ماشین حساب تنها ماشین حساب 14 رقمی چک کن دار در ایران است. باتری و پنل خورشیدی تامین کننده مصرف انرژی این دستگاه هستند و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. سه دکمه حافظه، GT، اصلاح و بازبینی تا 199 مرحله، کلید دو صفر و سه صفر برای راحتی امورات کاربر بر روی آن تعبیه‌شده است. از نظر طراحی، دوام بالا نیز در دستور کار NP-4130 قرار گرفته است و کلیدها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، به‌طوری‌که هنگام فشردن آن‌ها، بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه‌نمایش از صحت عملکرد صحیح آن آگاه می‌شوید.این ماشین حساب قابلیت تغییرازحالت حسابداری به معمولی را دارد.قابلیت جمع جبری ازقابلیتهای بسیارمفید این ماشین حساب است.  

 

ابعاد                      ۲۱۰x۱۱۶x۲۰ میلی‌متر

وزن                       ۲۴۹.۳ گرم

تعدا کاراکتر            ۱۴

منبع تغذیه            باتری و پنل خورشیدی

نوع نمایشگر          یک خطی

 

کلام آخر

از تمامی کسانی که ما را تا انتهای مقاله بهترین ماشین حساب برای حسابداری همراهی و مطالعه کردند کمال قدردانی را داریم. ما در این مقاله به معرفی ده مورد از بهترین ماشین حساب ها برای حسابداران، به منظور کمک به حسابداران برای انتخاب پرداختیم. امیدوار هستیم که توانسته باشیم در امر انتخاب آن ها را یاری کرده باشیم.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا