موبایل و تبلت

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی برای اندروید و iOS

امروزه سرویس‌های استریم محتوا موفق شده‌اند به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شوند و این مسئله در حوزه موسیقی هم به چشم می‌خورد. البته به دلیل محدودیت‌های داخلی و بین‌المللی، امکان استفاده آسان از چنین سرویس‌هایی در ایران وجود ندارد؛ به طوری که معمولا علاقه‌مندان مجبور به استفاده از اکانت‌های هک شده یا خرید اشتراک قانونی با قیمت‌های گزاف می‌شوند. اما برنامه های دانلود اهنگ متعددی هم برای سیستم عامل‌های موبایل در دسترس قرار دارند که می‌توانند با آرشیو غنی خود، نیازهای کاربران را پوشش دهند.

معمولا برنامه های دانلود اهنگ مرتبط با پلتفرم‌های محبوب در این زمینه نمی‌توانند به صورت رسمی در گوگل پلی و اپ استور قرار بگیرند؛ زیرا اغلب آن‌ها ناقض قوانین کپی رایت هستند. البته نظارت بر موسیقی‌های ایرانی با شدت کمتری صورت می‌گیرد و همانطور که در ادامه خواهید دید، برخی عناوین مرتبط با دانلود آهنگ‌های فارسی را می‌توان از طریق فروشگاه‌های رسمی اپلیکیشن دریافت نمود. با این حال اگر به دنبال دانلود سریع و بدون دردسر موسیقی هستید، بهتر است از سایت‌های مشهور فعال در چنین زمینه‌ای کمک بگیرید. همچنین برخی از آن‌ها دارای اپ‌های غیر رسمی نیز هستند؛ اما بهتر است به دلایل امنیتی از چنین برنامه‌هایی استفاده نکنید.تا آخر این مقاله بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی همراه نرم افزار یاب باشید.

برنامه دریافت رایگان موسیقی Fildo

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی
بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی

اپلیکیشن Fildo یکی از عناوین دانلود غیر قانونی موسیقی به شمار می‌رود که آرشیو نسبتا قابل قبولی را درون خود جای داده است. استفاده از این اپ بسیار آسان است و کاربر تنها باید نام آلبوم یا قطعه مورد نظر را در قسمت جستجو وارد نماید. همچنین قسمت مجزایی برای نمایش محبوب‌ترین آهنگ‌های دانلود شده توسط دیگر افراد در نظر گرفته شده است.

برنامه Fildo به دلیل ماهیت فعالیت خود، از طریق گوگل پلی قابل دانلود نیست و برای دریافت آن باید به سراغ سایت توسعه‌دهنده بروید. اگر علاقه‌ای به ذخیره کردن فایل‌ها به صورت آفلاین هم نداشته باشید، می‌توانید به راحتی در این اپ اقدام به ساخت لیست‌های پخش نمایید. دسترسی به متن موسیقی‌ها یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن به شمار می‌رود.

برنامه دریافت رایگان موسیقی Audiomack

بی شک موسیقی یکی از علایق و فعالیت های مهم بشر است که روز به روز شاهد پیشرفت آن در زمینه های مختلف هستیم. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به آن نگاه کنیم می توان گفت زندگی بدون موسیقی بسیار کسل کننده و خشک می باشد ؛ راه های مختلفی برای دسترسی به موسیقی وجود دارد که یکی از معروف ترین آن برنامه های اندرویدی می باشند. Audiomack: Music Downloader Full Unlocked عنوان یک پلتفرم موسیقی فوق العاده و بی نظیر می باشد که توسط Audiomack برای سیستم عامل اندروید توسعه و منتشر شده است. دسترسی به موزیک را در نوک انگشتان خود احساس کرده و در هر زمان و مکانی به موسیقی مورد علاقتان اشراف داشته باشید ؛ این پلتفرم هوشمند بستری را برای کاربران خود فراهم می کند تا بتوانند به آسانی و تنها با یک جست و جوی ساده به تمامی موزیک های هنرمند مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و علاوه بر اجرای آن ها به صورت آنلاین موزیک را دانلود نمایند؛ تا در زمان نبود اینترنت قادر به اجرای موزیک محبوبشان باشند. لیستی از موسیقی های مورد علاقتان را انتخاب و با ایجاد یک لیست پخش از آن ها ساعات خوشی را تجربه کنید. علاوه بر این می توانید جدید ترین موزیک ها را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان به اشتراک گذاشته و آن ها را از به روز بودن خود شگفت زده کنید!

  • دسترسی آسان به جریان های موسیقی و پخش موزیک مورد علاقه خود بدون هیچ گونه محدودیتی
  • توانایی دانلود موزیک ها و آلبوم های مورد علاقه خود برای دسترسی به آن ها به صورت آفلاین
  • دسترسی به انواع سبک های مختلف موسیقی نظیر هیپ هاپ، راک و …
  • تابع جست و جوی هوشمند برای دریافت نتایج سریع جست و جو
  • ساخت ویدئو های 15 ثانیه ای با موزیک و تصویر مورد علاقه خود
  • ایجاد لیست پخش نا محدود موزیک

برنامه دریافت رایگان موسیقی YMusic

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی
بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی

اپلیکیشن YMusic به صورت ویژه‌ای روی ویدیوهای یوتیوب تمرکز دارد و امکان پخش آن‌ها به عنوان موسیقی در گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌سازد. کاربران نه تنها می‌توانند به کمک این اپ اقدام به اجرای آهنگ‌های دلخواه در پس‌زمینه کنند؛ بلکه امکان ذخیره کردن آن‌ها به شکل آفلاین روی حافظه داخلی دستگاه با فرمت‌های MP3 و M4A را هم خواهند داشت.

برنامه YMusic از رابط کاربری چشم‌نوازی هم بهره‌مند شده است و امکان مدیریت آسان فایل‌ها مشابه با یک پخش‌کننده موسیقی را ارائه می‌کند. تنها مشکل اساسی آن، انتشار خارج از گوگل پلی است و کاربران برای دریافت آن باید به سراغ سایت رسمی توسعه‌دهنده بروند.

برنامه دریافت رایگان موسیقی NewPipe

اگر از علاقه‌مندان به دنیای نرم افزارهای متن باز هستید، اپلیکیشن NewPipe می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود آهنگ در گوشی برای شما باشد. این اپ به صورت پیوسته در حال دریافت بسته‌های به روزرسانی است و درحال حاضر از پلتفرم‌های گوناگونی مثل ساندکلاد، MediaCCC، بند کمپ و FramaTube پشتیبانی به عمل می‌آورد.

برنامه NewPipe به شکل پیش‌فرض در قالب یک افزونه یوتیوب اجرا می‌شود و پس از رفتن به صفحه ویدیو مورد نظر، می‌توانید با انتخاب گزینه دانلود آن را به صورت فایل آفلاین روی حافظه داخلی دستگاه خود ذخیره کنید. همچنین امکان انتخاب جداگانه ویدیو یا صوت هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. برای انتخاب حالت متناسب با ساند کلاد یا بند کمپ، از منوی اصلی اپ وارد قسمت تنظیمات شوید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برنامه دریافت رایگان موسیقی Mp3 Music Downloader

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی
بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی

Mp3 Music Downloader عنوان یک اپلیکیشن پخش کننده سریع موزیک آنلاین مخصوص اندروید می باشد که توسط Patrick Bradley برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات بالا اشاره کردیم، تنها کافیست این نرم افزار را برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان نصب کنید و پس از اجرای ان به سرعت، به یک دیتابیس عظیم از انواع موزیک ها دسترسی داشته باشید! پایگاه داده این برنامه از تمامی سبک های موزیک پشتیبانی می کند و متناسب با نیاز شما هر نوع آهنگی را در اختیارتان قرار می دهد. سرعت و کیفیت پخش بسیار بالاست و موزیک ها بدون هیچ تاخیری پخش خواهند شد. قابلیت های گوناگونی دیگری در این برنامه موجود می باشد که استفاده از آن را بسیار جذاب تر می کند؛ در میان این قابلیت ها می توان به افکت های صوتی و یا باند های اکولایزر اشاره کرد که کمک می کنند صدای خروجی را متناسب با نظرتان تغییر دهید.

  • دسترسی به میلیون ها موزیک مختلف و متنوع
  • مجموعه از انواع موزیک ها در سبک های گوناگون
  • استفاده از افکت های صوتی خاص برای افزایش کیفیت صدای خروجی
  • سرعت بالای لود و نبود هیچ گونه تاخیری در پخش موزیک ها
  • امکان تنظیم باند های اکولایزر متناسب با سلیقه خود
  • ایجاد یک پلی لیست اختصاصی از اهنگ های مورد علاقتان

برنامه دریافت رایگان موسیقی Resso رسو

Resso رسو عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی استریم موزیک می باشد که توسط Moon Video Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما به عنوان کاربران اندرویدی در هر سال شاهد معرفی هزاران استارت اپ توسط توسعه دهندگان هستیم؛ اما در این میان برخی از این برنامه ها با استقبال ویژه ای از طرف کاربران رو به رو می شوند. تعداد دانلود بالای یک اپ در مارکت اندروید تنها گویای یک چیز است، آن هم امکانات فوق العاده برنامه مد نظر ما! یکی از موفق ترین استارت اپ هایی که ما می شناسیم تیک تاک می باشد. تیک تاک توانست تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه توجه بیش از 200 میلیون کاربر را از سراسر جهان به سمت خود جلب کند. مون ویدئو، شرکت سازنده تیک تاک این بار نیز قصد دارد که طرفداران خود را با برنامه ای جدید به نام رسو آشنا کند. Resso که تا به کنون بیش از 1 میلیون دانلود فعال در گوگل پلی را به خود اختصاص داده است با تیک تاک کاملا متفاوت است و از هیچ جنبه ای نمی توان آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود. شاید اولین چیزی که در این پست شما را سردرگم کند عنوان تعیین شده باشد. شبکه اجتماعی استریم موزیک! این دقیقا همان چیزی است که شرکت توسعه دهنده رسو در کنفرانس های خبری مختلف آن را بار ها بیان کرده است. خالق خواهر تیک تاک، اعتقاد دارد که گوش دادن به موزیک، به صورت دسته جمعی بسیار لذت بخش تر از گوش دادن موزیک به، به صورت انفرادی است.

  • برقراری ارتباط با سایر کاربران به وسیله احساسات و موزیک های مورد علاقه شان
  • بیان نظرات و احساسات خود در ارتباط با هر موزیک به کمک متن ها، تصاویر، گیف ها و ویدئو ها
  • نمایش متن هر موزیک همزمان با پخش آن
  • ایجاد عکس نوشته هایی جذاب به کمک متن نمایش داده شده موزیک ها
  • لیست های پخش گوناگون برای تمامی کاربران با احساسات منحصر به فردشان
  • ارائه پیشنهادات خاص متناسب با روحیات و سلیقه کاربر
  • دسترسی داشتن به تمامی موزیک ها به صورت کامل

برنامه دریافت رایگان موسیقی MrTehran

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی
بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی

گوش دادن به موسیقی یکی از جدایی ناپذیر ترین عادات هر انسانی است که باعث می شود روحیه افراد تغییر کرده و گاها بتوانند بر روی فعالیت های کاریشان تمرکز کافی را داشته باشند؛ حتی خود می دانید که موسیقی یکی از بهترین محرک ها در باشگاه های ورزشی بوده که سطح آدرنالین را به میزان زیادی افزایش می دهد. راه های مختلفی برای دسترسی به موزیک های گوناگون وجود دارد که به تازگی و در چند سال گذشته اپلیکیشن های اندرویدی نیز به جمع آن ها پیوسته و در یک محیط جامع هزاران موزیک را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما همان طور که می دانید علارغم وجود برنامه های گوناگون در این زمینه تا کنون نرم افزار خاصی برای دسترسی کاربران ایرانی به موزیک طراحی نشده و یک خلاء بزرگ در میان ایرانیان وجود دارد که در این پست قصد داریم آن را به صورت کامل از بین بریم. MrTehran – Iranian Music عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده پر امکانات برای دسترسی به میلیون ها موزیک مختلف می باشد که توسط MrTehran LLC توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی برای تبلت ها و گوشی های اندروید منتشر شده است. قبل از نصب و تنها با یک نگاه ساده به نظرات کاربران در گوگل پلی به راحتی خواهید فهمید که با یک اپ بی نظیر رو به رو شده اید که تمامی نیاز هایتان در زمینه موزیک را در مدت زمانی کوتاه برطرف می نماید. جدای از دیتابیس عظیم مستر تهران که در نوع خود شگفتی آور است تمامی فایل های صوتی در سه کیفیت مختلف موجود می باشند که هر کاربری با هر نوع سرعت اتصال بتواند آن ها را پخش و یا در صورت دلخواه دانلود نماید. سرعت به روز رسانی موسیقی بسیار بالاست و نظارتی دقیق بر روی تمامی آن ها موجود می باشد که کاربران ایرانی بتوانند یک موسیقی زیبا و انرژی بخش را اجرا کنند.

  • پخش آنلاین موسیقی با قابلیت مشاهده متن اشعار و هم چنین لینک های خرید
  • سه کیفیت مختلف (64 کیلوبایت، 128 کیلوبایت، 320 کیلوبیت) برای پخش سریع و صرفه جویی در ترافیک مصرفی
  • سه کیفیت مختلف برای دانلود آهنگ (64kb، 128kb، 320kb)
  • پشتیبانی کامل از دو زبان فارسی و انگلیسی
  • به روز رسانی مداوم آهنگ ها و آلبوم های جدید منتشر شده
  • ارسال اطلاعیه های مختلف در رابطه با انتشار آخرین آثار موسیقی
  • آرشیو کامل موسیقی و آلبوم های قدیمی با جستجوی پیشرفته
  • دسترسی کامل به صفحات هنرمندان و بیوگرافی کامل آن ها
  • دسترسی به آثار هنرمندان از طریق صفحات شخصیان
  • دسته بندی موسیقی ها از نظر سبک نظیر هیپ هاپ، راک و …
  • امکان ورود به حساب کاربری برای علامت گذاری موزیک های مورد علاقه خود
  • گوش دادن به موسیقی در حالت آفلاین
  • توانایی تنظیم اکولایزر و حجم پخش به دلخواه خود

برنامه دریافت رایگان موسیقی JOOX Music v7.4.0

قبل از پیدایش اینترنت، مردم برای اینکه بتوانند موزیک مورد علاقه خود را گوش کنند، باید کاست یا سی دی آن را خریداری کرده و با استفاده از یک دستگاه پخش کننده مخصوص آن را پخش می کردند. اما بعد از پیدایش اینترنت و ارائه آیتونز توسط اپل، موزیک به صورت دیجیتال به اینترنت راه پیدا کرد. برای اینکه بتوانید به موزیک مورد علاقه خود دست پیدا کنید، دیگر لازم نبود که سی دی موزیک را خریداری کنید، کافی بود وارد آیتونز شده و پس از پرداخت هزینه آن،‌ فایل دیجیتالی آن را دانلود می کردید. اما با گذشت زمان و بالا رفتن سرعت اینترنت و همینطور پایین آمدن هزینه پهنای باند، بازار موزیک از حالت دانلودی یا فروش فیزیکی وارد فضای استریم موزیک شد. در این روش به جای آن که فایل موزیک را دانلود کنید، تنها کافی بود با استفاده از یک اپلیکیشن یا وبسایت استریم موزیک، آن را جستجو کرده و به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود هیچ فایلی به موزیک خود گوش کنید. JOOX Music VIP عنوان اپلیکیشنی برای استریم آنلاین موزیک است که توسط گروه نرم افزاری Tencent Mobility Limited مخصوص دستگاه های اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به آرشیو فوق العاده ای از موزیک های روز دنیا و موزیک های قدیمی تر، تنها در عرض چند ثانیه دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن با دارا بودن هزاران پلی لیست مختلف می تواند شما را با بهترین موسیقی های جهان آشنا کند. اگر از طرفداران موسیقی هستید،‌ این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • دارای آرشیو عظیمی از بزرگترین گنجینه های موسیقی جهان
  • پیشنهاد آهنگ های مختلف با توجه به سلیقه شما
  • موزیک پلیر بسیار کامل همراه با تمامی امکانات و تنظیمات
  • بارگزاری سریع جدید ترین آهنگ ها
  • امکان ساخت پلی لیست دلخواه
  • قابلیت تنظیم کیفیت های مختلف برای پخش موزیک
  • قابلیت اشتراک گذاری آهنگ ها با دوستان
  • پیشتیبانی از اکثر سبک های موسیقی
  • دسترسی به هزاران شبکه رادیویی موسیقی محور

برنامه دریافت رایگان موسیقی SoundCloud

SoundCloud: Play Music & Songs برنامه ای پرطرفدار و رایگان در زمینه ی جست و جو و گوش دادن به موزیک های مورد علاقه ی خود مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط استودیوی SoundCloud برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. با داشتن این برنامه ی رایگان برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید به اسانی موسیقی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به گوش دادن به ان ها بپردازید. این برنامه دارای یک سرور ابری قدرتمند از همه ی موزیک های راک، کلاسیک، جاز، هاپ و … می باشد که با اسانی می توانید به موزیک مورد علاقه خود دست یابید. اگر به دنبال یک برنامه کامل و عالی برای گوش دادن به موزیک های روز هستید ما به شما SoundCloud را پیشنهاد می دهیم! به طور کلی اپ SoundCloud: Play Music & Songs یک اجتماع از آهنگ های موسیقی دان ها، بندها، تهیه کننده ها و آهنگسازها در تمامی سبک ها می باشد که با نصب داشتن آن برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای موسیقی شوید و آهنگ های جدید را پیدا کرده و گوش بدهید! ساندکلود بهترین و مطرح ترین اپلیکیشن ویژه ی دوستداران موسیقی است که با آن قادرید به بیش از 200 میلیون موزیک دسترسی داشته باشید و در کنار این کار قادرید آهنگ یا قطعه ای که ساخته اید را با میلیون کاربر از سراسر جهان به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال یک مرجع عالی در زمینه موسیقی هستید به هیچ وجه از نصب ساندکلود غافل نشوید.

  • دسترسی به بیش از 200 میلیون موسیقی
  • پیشنهاد موسیقی بر اساس سلیقه شخصی شما
  • دسته بندی موسیقی ها در دسته بندی های خاص
  • جستجوی اسان موزیک، هنرمند و دیگر موارد
  • امکان ایجاد لیست پخش اختصاصی خود
  • پخش موزیک ها و یا متوقف سازی و .. از طریق لاک اسکرین
  • اشتراک گذاری اسان موزیک ها در شبکه های اجتماعی
  • امکان ثبت نام و یا ورود از طریق فیسبوک و گوگل پلاس
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با هنرمندان

برنامه دریافت رایگان موسیقی Google Play Music

بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی
بهترین برنامه های دانلود رایگان موسیقی

Google Play Music یک اپلیکیشن جالب و محبوب با با بیش از 5 میلیارد دانلود از گوگل پلی، از کمپانی معروف و بزرگ GOOGLE برای دستگاه های اندروید است که به صورت 100 درصد رایگان عرضه شده و به درخواست شما عزیزان جدیدترین و آخرین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دانلود بکنید. با نرم افزار کاربردی و محبوب Google Play Music شما می توانید به میلیون ها آهنگ دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین به موزیک ها گوش دهید و هر کدام را که مایل بودید برروی حافظه ی اسمارت فون خود ذخیره کنید . با این اپلیکیشن در هرکجا که باشید به مجموعه ی آهنگ های مورد علاقه تان دسترسی دارید و می توانید به راحتی به آنها گوش دهید. با نصب این برنامه برروی گوشی خود دیگر لازم نیست نگران فضایی که آهنگ ها در حافظه ی مموری شما اشغال می کنند، باشید چرا که تمام موزیک ها به صورت آنلاین پکیج شده اند و جدیدترین آهنگ ها قرار میگیرند! یک بخش جالب در برنامه تحت عنوان “دسترسی به همه چیز” وجود دارد که به کمک آن می توانید به میلیون ها آهنگ در فروشگاه گوگل پلی گوش فرا دهید، بدون هیچ محدودیتی به برنامه های رادیویی گوش دهید و از گوش دادن به لیست آهنگ هایی که توسط کارشناسان موسیقی ساخته شده لذت ببرید!

  • دسترسی کامل به کتابخانه موسیقی گوگل
  • به اشتراک گذاری آهنگ ها در گوگل پلاس
  • رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات
  • محیط کاربری ساده و بسیار زیبا
  • در دسترس بودن همه قابلیت ها
  • امکان ایجاد ایستگاه رادیویی خود
  • ده ها قابلیت کاربردی دیگر در زمینه موزیک
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا