نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی+لیست10تایی📱

ما امروز قصد داریم تا در این بخش از مقاله یک سری اطلاعات مهم درباره بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی در اختیارتان قرار دهیم. در فروشگاه های موبایل فروشی به طور روزانه تعداد زیادی موبایل و قطعات جانبی موبایل به فروش می رسند که برای درست بودن حساب حداقل ماری که میشه کرد ثبت کردن فاکتور ها است. مدیران برای آن که بتوانند آمار دقیقی از کاهش و افزایش هزینه ها و میزان سود و زیان اکتسابی بدست آورند، نیاز به بکارگیری نرم افزارهای حسابداری هوشمند در این زمینه دارند. در ادامه به ارائه توضیحات بیشتر در زمینه بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی می پردازیم، لذا خواهشمندم تا پایان این مقاله بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی همراه نرم افزار یاب معرفی بهترین نرم افزار های سازمانی باشید.

بخوانید: بهترین نرم افزار ERP در ایران

هر یک از نرم افزارهایی که در زمینه حسابداری موبایل فروشی طراحی و تولید شده اند، یک هدف والا و مشترک دارند و آن هم رفع نیاز مشتریان می باشد. نرم‌ افزار حسابداری موبایل فروشی به افراد این امکان را می دهد تا انجام تمامی امورات مرتبط با محاسبه سود و زیان، خرید و فروش موبایل، موجودی محصول، درصد بدهکاری و بستانکاری، گزارش های دارایی و … را به راحتی مدیریت کنند. در حال حاضر نرم‌ افزارهای حسابداری بسیاری در نسخه‌ های عمومی و تخصصی برای صنف موبایل فروشی طراحی و تولید شده اند.

چرا باید از نرم افزار حسابداری موبایل فروشی استفاده کنیم؟

امروزه باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری در هر بخش از کسب و کار ها جز واجبات است و دیگر حسابداری به شیوع قدیمی پاسخ گو نیست. نرم افزار حسابداری در چیست؟ امروزه سازمان‌های بیشتر و بیشتری در حال تغییر مسیر به سمت استفاده نرم افزارهای حسابداری برای اداره امور مالی خود هستند؛ به همین جهت باید دلایل مهمی برای این کار وجود داشته باشد. اگر شما هم در نظر دارید که یک نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خودتان پیاده سازی کنید، یکی از موارد اصلی بررسی و انتخاب درست مسیری است که با استفاده از آن قادر به سازماندهی کارهای حسابداری خود باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

با توجه به توضیحات ارائه شده راجب بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی توانستیم یک سری اطلاعات مفید را درباره نوع عملکرد بهترین نرم افزار حسابداری در حوزه موبایل فروشان در اختیارتان قرار دهیم. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی کدام است؟ برای پاسخ به این سوال می توانید نوع عملکرد نرم افزارهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و امکانات هر یک را مورد بررسی قرار دهید.پس در ادامه همراه ما باشید تا یکی از بهترین ها را ما تجربه کنید.

نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم

نسخه کامپیوتر، موبایل و ماشین‌های اداری دشت همکاران سیستم مناسب مدیریت فروشگا‌ه‌های کامپیوتر، موبایل و ماشین‌های اداری است. از این نسخه می‌توانید برای مدیریت موجودی، فروش و گارانتی سخت افزارهای دیجیتالی دارای سریال استفاده کرد. علاوه بر این گزارش موجودی بر اساس ویژگی‌های کالا، محاسبه سود و زیان، مانده حساب طرف حساب و… از سایر امکانات این نسخه است.

برخی از ویژگی های نرم افزار دشت موبایل فروشی

  • تعریف و گروه‌بندی نامحدود طرف حساب
  • صدور سریع انوع فاکتور و تسویه آن‌ها به شیوه‌های نقدی و غیرنقدی
  • تعلیق فاکتور فروش در صف‌های خرید مشتریان
  • جستجوی سریع کالا و خدمت بر اساس نام، بارکد و کد
  • جستجوی سریع طرف حساب بر اساس نام و شماره تماس
  • ارتباط مستقیم با انواع کارتخوان، ترازوی دیجیتال و چاپگرها
  • گزارش سود و زیان، موجودی کالا، عملکرد روزانه و
  • ثبت عملیات بانکی مرتبط با چک (واگذاری، وصول، استرداد و …
  • تعریف سطح دسترسی برای صندوقدار
  • تهیه گزارش‌های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و فصلی
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

نرم افزار حسابداری هلو

این نسخه برای سهولت در عملکرد حسابداری موبایل فروشی ها طراحی شده و تمامی امکانات مورد نیاز این شغل را در برنامه تعبیه نموده است. سادگی کار با نرم افزار هلو آنرا به پرفروش‌ترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی مبدل نموده است .

امکانات نرم افزار هلو موبایل فروشی

  • امکان ثبت و فروش گوشی به تفکیک نوع و برند
  • امکان ثبت و فروش لوازم جانبی به ریز اقلام
  • امکان درج هزینه تعمیرات در فاکتور فروش
  • امکان صدور فاکتور بصورت A4 – A5 و فیش
  • امکان خرید و فروش کالا توسط بارکد خوان
  • امکان مشاهده سود هر فاکتور به تفکیک قطعات و دستمزد تعمیرات
  • امکان اتصال به پوزهای بانکی و مشاهده مبلغ فاکتور روی پوز
  • امکان مشاهده صورتحساب اشخاص به ریز فاکتورها و چکها
  • امکان درج هزینه های روزمره مانند پیک ، اجاره ، شارژ و …
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

نرم افزار حسابداری محک

نرم افزار حسابداری محک با امکانات ویژه ای که برای صنف موبایل و لوازم جانبی در نظر گرفته است می تواند پاسخگوی تمام نیازمندی های این صنف باشد. شما می توانید در ادامه با سه مورد از ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداری محک موبایل و لوازم جانبی آشنا شوید.

عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌ وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. ایمان‌داریم، در این راه پر فراز و نشیب، آنچه می‌تواند تضمین‌ کننده‌ی بقاء و رشد گروه نرم افزاری محک باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل و مثلث برنده – برنده ی مشتریان، کارکنان و سهامداران در راستای رسیدن به جامعه ای برای بهتر زیستن است، که عمیقاً امیدواریم در سایه توکل بر خداوند متعال، همچون گذشته، از اعتماد و لبخند حاکی از حس رضایتمندی مشتریان بر خود ببالیم.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس ویژه مشاغل مختلف بر اساس نیازمندی‌های طبقه بندی شده هر صنف طراحی شده و با ارائه امکاناتی از قبیل عملیات فاکتور، بانک و چک، عملیات حسابداری، عملیات کالا و انبار متناسب با قوانین مالیاتی برای اصناف مختلف فراهم گردیده است. نرم افزار حسابداری موبایل فروشی و تجهیزات جانبی موبایل پارمیس با قابلیت های ویژه در تعریف کالا و اختصاص انواع اطلاعات به کالاها، بسیاری از نیازهای شما را در این حوزه برطرف می‌کند.

انبارگردانی، اختصاص کدهای شخصی سازی شده مانند کدهای IMEI به گوشی‌ها در موجود انبار و مدیریت موجودی در کنار صندوق فروشگاهی پیشرفته با قابلیت پشتیبانی از انواع فروش از نیازهای اصلی فعالان صنف موبال فروشی محسوب می‌شود. علاوه بر این تنوع اقلام مانند اکسسوری‌ها و اقلام مرتبط با گوشی موجب مشکل شدن مدیریت انبار در سیستم های حسابداری سنتی می‌شود.

نرم افزار حسابداری معین

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی معین دارای تمامی امکانات مورد نیاز موبایل فروشی‌ها می‌باشد، در این نسخه علاوه بر امکان فروش موبایل، امکان فروش لوازم جانبی و ارائه خدمات هم وجود دارد، در ادامه با امکانات برنامه حسابداری موبایل فروشی معین بیشتر آشنا خواهید شد.

  • امکان فروش خدمات از جمله نصب نرم افزار و بازی
  • امکان خرید و فروش گوشی‌های استوک و کارکرده
  • امکان ثبت توضیحات برای لوازم جانبی جهت استفاده در گوشی‌های مختلف
  • دارای جستجوی گوگلی و چند کلمه‌ای فوق‌العاده سریع
  • امکان جستجوی میان کلمه‌ای یا بخشی از نام کالا
  • امکان معرفی و دسته‌بندی لوازم جانبی و موبایل بر‌اساس برند یا نوع موبایل
  • امکان معرفی بی‌نهایت گروه و زیرگروه
  • امکان ثبت شماره سریال گوشی در فاکتور خرید و فروش
  • جستجو و گزارش‌گیری گوشی بر‌اساس سریال
  • دارای انبارداری و انبارگردانی و مدیریت بی‌نهایت انبار
  • معرفی و مدیریت کاربران با دسترسی‌های متفاوت
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

نرم افزار حسابداری سحاب

مجموعه نرم افزار های تحت وب سحاب در سال 1394 به منظور رفع مشکلات و کاستی های نرم افزار های تحت ویندوز و ارائه بهتر خدمات به کسب و کار های صنفی فروشگاهی به صورت تحت وب ، طراحی و تولید گردید

مجموعه نرم افزاری سحاب اولین نرم افزار حسابداری تحت وب تخصصی رستوران در کشور را در سال 1396 تولید و در همان سال موفق به فروش این نرم افزار شد

سحاب را میتوان راهکاری تحت وب برای مدیریت هوشمند مشاغل صنفی و بازرگانی از جمله انواع فروشگاه ، رستوران و مدیریت انبار در قالب تک و چند شعبه ای به صورت متمرکز و یکپارچه معرفی نمود

خرید فروش ، مدیریت کالا و دسته بندی کالا ها ، دریافت و پرداخت ، مدیریت مشتریان ، انبارداری ، فرمول و بهای تمام شده ، ارتباط با مشتریان و گزارشات پیشرفته و … جزوی از ویژگی های اصلی نرم افزار های تحت وب سحاب می‌باشد

نرم افزار حسابداری سازه حساب

همانطور که می دانید، اصلی ترین مشخصه گوشی های همراه سریال منحصر به فرد گوشی است که امکان رهگیری بر اساس این کد یکتا را فراهم می آورد.

این ویژگی در پیاده سازی امکانات نسخه ویژه موبایل سازه حساب در نظر گرفته شده و امکان خرید و فروش گوشی با انتخاب سریال و گزارشگیری لحظه ای بر اساس سریال در اختیار شما قرار داده شده است.

همچنین با ارائه زیربسته های مختلف مانند زیربسته های ارزی و تعمیرات توانسته ایم راهکارهای بهتری جهت مدیریت این واحدهای صنفی ارائه دهیم.

نرم افزار شامل دو نسخه متوسط و پیشرفته می باشد که در ادامه امکانات مربوط به هر یک از این نسخه ها به تفکیک توضیح داده می شود.

نرم افزار حسابداری سیبا

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سیبا یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای صنف موبایل فروشی می باشد که توانسته است امکانات مختلفی را در اختیار همگان قرار دهد و رفع نیاز کند. برخی از امکانات اختصاصی این نرم افزار به شرح موارد زیر می باشد که عبارت است از:

  • امکان فروش اقساطی گوشی های موبایل
  • امکان تعریف انواع مختلف گوشی های موبایل
  • امکان صدور آنی فاکتور با بالاترین سرعت ممکن
  • امکان محاسبه و تعیین الباقی پول پرداختی مشتریان
  • امکان ثبت و چاپ بارکد به ازای هر یک از گوشی های موبایل
  • امکان تعریف مشخصات مختلف موبایل مانند رنگ، مارک، مدل، سریال و …
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
    بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

نرم افزار حسابداری سیگنال

نرم‌افزار «سیگنال»، نرم‌افزاری برای مدیریت فروش، تعمیرات و حسابداری فروشگاه‌های موبایل قابل استفاده در فروشگاه‌های موبایل (تلفن همراه)، فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل و تعمیرات موبایل طراحی شده است. این نرم افزار در تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز قابل نصب و اجرا می‌باشد و به هیچ نرم افزار جانبی نیاز ندارد.

حجم کم، سرعت عملکرد بالا، آپدیت‌های سریع و ارتقاء نرم‌افزار طبق گزارش و درخواست کاربران از ویژگی‌های برتر نرم‌افزار سیگنال می‌باشد. نرم‌افزار را نصب و تست کنید؛ اگر ایراد یا کمبودی در نرم‌افزار مشاهده می‌کنید، اطلاع دهید تا بررسی و اقدامات لازم جهت رفع آن انجام شود.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار سیگنال موبایل فروشی

  •  تعاریف پایه (کالاها و خدمات، طرف حساب‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و …) و گروه‌بندی آن‌ها
    مدیریت خرید، فروش، هزینه، خدمات و گزارشات مربوط
    مدیریت دریافت و پرداخت (نقد، چک، کارتخوان و ..)
    نقل مانده پایان سال به سال مالی جدید
    مدیریت اسناد دریافتنی و پرداختنی (اعلام وصول، برگشت و …) و گزارشات مربوط
    گروه بندی کالاها و طرف حساب‌ها
    ثبت اقلام مصرفی و ضایعات
    ثبت سند حسابداری
    پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات
    تعریف کاربران با سطح دسترسی‌های مختلف

نرم افزار حسابداری دخل یار

در صورت استفاده از دخل یار به راحتی دخل و خرج و میزان هزینه و درآمدهای خود را به سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن در پایان هر روز،ماه،سال،هر فصل مالی و …. به دست خواهید آورد و در نهایت با استفاده از گزارش موجودی انبار که مختص فروشگاه ها طراحی شده می توانید به راحتی آمار محصولاتی که در انبار موجودی شان کمتر از حد تعیین شده است را به دست آورید. با استفاده از دخل یار می توانید در شروع هر روز کاری بفهمید که سررسید کدام یکی از چک های صادر شده رسیده و یا اینکه کدام مشتری موعد تحویل موبایل تعمیری اش است که نزد شما جهت تعمیر به امانت گذاشته است. دخل خود را به دَخل یار بسپارید و با خیالی آسوده به کسب و کارتان بپردازید.

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

جمع بندی برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

در هر صنفی جهت سودآوری هر چه بیشتر، نیاز است مشتریان از خدمات دهی آن صنف رضایت کامل داشته باشند. صنف موبایل فروشی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است.

ما امروز با این مقاله بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی در قالب یک راهنما قصد داشتیم تا 10 از بهترین نرم افزار های موبایل را به عزیزانی که به دنبال یک نرم افزار حسابداری قدرمتند هستند معرفی کنیم تا کسب و کار خود را به سوی موفقیت هدایت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا