موبایل و تبلت

معرفی بهترین کیبورد های اندروید

امروز در این قسمت از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله معرفی بهترین کیبورد های اندروید را به شما عزیزان که نیاز دارید تا برای موبایل خود بهترین کیبورد های فارسی یا انگلیسی داشته باشید با ما در این مقاله بهترین کیبورد های اندروید همراه نرم افزار یاب باشید.

صفحه کلید(کیبورد) یکی از پرکاربردترین ابزار‌ گوشی‌های هوشمند است، بنابراین استفاده مداوم از آن ممکن است برایتان خسته کننده باشد. ما در این مقاله 10 تا از بهترین برنامه‌های کیبورد 2023 را به شما معرفی می‌کنیم تا از شر کیبورد مرده و بی روح پیش فرض خود راحت شوید با ما در این مقاله معرفی بهترین کیبورد های اندروید همراه باشید.

 همان کیبورد پیش فرض نصب شده بر روی گوشی کافی است. اما توجه داشته باشید که این کیبوردها، تنها گزینه‌های شما نیستند. با توجه به آزادی موجود در اندروید، شما می‌توانید اقدام به نصب بسیاری از کیبوردهای شخص ثالث با قابلیت‌های شخصی سازی بالا کنید. اما سلیقه تمام افراد یکسان نیست.

برخی ممکن است به ظاهر کیبورد خود اهمیت بدهند. برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند که تنها کیبوردی با سرعت بالا را انتخاب کنند. کاربرانی هم وجود دارند که وجود همزمان هر دو موضوع را می‌پسندند! این روزها، کیبورد Gboard گوگل و SwiftKey مایکروسافت، از محبوب‌ترین کیبورد‌ها هستند. با این وجود، همچنان گزینه‌های خوبی در کنار این دو کیبورد محبوب موجود هستند. در ادامه، ١٠ کیبورد برتر اندروید را معرفی خواهیم کرد.

1-اپلیکیشن Google Keyboard

معرفی بهترین کیبورد های اندروید
معرفی بهترین کیبورد های اندروید

Google Keyboard – گوگل کیبورد [صفحه کلید گوگل] یک کی‌بورد حرفه ای برای تایپ سریع و هوشمند به همراه یک سری امکانات عالی در موبایل های اندروید است. پس از معرفی کیبوردهایی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید، امروز قصد معرفی کیبورد مطرح و متفاوت کمپانی معروف گوگل با نام Gboard – the Google Keyboard را داریم که کیبورد پیش فرض اندروید را با امکانات بیشتری برای شما به ارمغان می اورد. با داشتن و نصب این صفحه کلید هوشمند برروی دیوایس خود می توانید در سریع ترین زمان ممکن بیشترین متن را بنویسید ؛ بدین صورت که برای تایپ کردن کافی است که انگشت تان را بر روی حروف مختلف کیبورد بکشید تا حرف تشخیص داده شود و نیازی به فشار نیست. با کیبورد گوگل دیگر نیازی به فشردن دکمه ی فاصله نیست؛ چرا که با تمام شدن هر کلمه به صورت خودکار فاصله ایجاد می شود که این خود باعث افزایش سرعت در تایپ کردن خواهد شد. امکان نوشتن متن ها با صوت، پیش بینی کلمه بعدی و محیط کاربری بسیار ساده و به دور از ابهام از ویژگی های گوگل کیبورد می باشد! اگر از علاقه مندان به کیبوردهای ساده و کاربرپسند هستید که در محیطی دوست داشتنی و بدون تبلیغات بتواند نیازهای شما در زمینه تایپ متون را برطرف کند بدون شک کیبورد کمپانی گوگل تحت عنوان Gboard – the Google Keyboard نظرتان را جلب خواهد نمود و ارزش امتحان کردن را دارد!

  • پشتیبانی از تمام زبان های زنده دنیا از جمله فارسی
  • امکان نوشتن یادداشت ها و تایپ کردن از طریق صوت
  • تکمیل لغت جاری و پیشنهاد لغت بعدی برای افزایش سرعت
  • دارا بودن دیکشنری 26 زبانه ی بسیار قدرتمند
  • پیشنهاد کلمه بعدی برای بهبود سرعت نوشتن
  • طرح بندی پیشرفته و لذت بخش
  • پشتیبانی کامل از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی

2-اپلیکیشن SwiftKey

SwiftKey K7.4.7.6eyboard – سوئیف کیبورد یکی از بهترین، محبوب ترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت گوگل پلی برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده تا به امروز حدود 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است و نسبت به کیبوردهای رایگان و پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان شیرین فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند! اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد SwiftKey Keyboar قطعا بهترین گزینه خواهد بود چرا که اندازه دکمه ها، فاصله از یکدیگر، سایز نوشته ها و … تماماً به صورت استاندارد طراحی شده است و خود با سایز صفحه نمایش شما تنظیم می شود و سرعت تایپ شما را تا حد قابل چشمگیری افزایش می دهد. این کیبورد محبوب ترین و پردانلودترین کیبورد موجود در مارکت اندروید است و آن را به همه کاربران پیشنهاد می دهیم چرا که از دانلود آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و قادرید اخرین نسخه ان را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید.

  • دارا بودن صدها پوسته متنوع و زیبا
  • قابلیت تغییر و شخصی سازی رنگبندی و ظاهر کیبورد
  • تشخیص خودکار کلمه های موجود در دیتابیس کیبورد
  • امکان نوشتن سریع به صورت سوایپ
  • پشتیبانی از همه زبان ها از جمله فارسی
  • دارا بودن شکلک های متنوع برای استفاده
  • دارا بود قابلیت جالب Trace
  • محیط کاربری یوزرفرندلی و جذاب

3-اپلیکیشن Fleksy

معرفی بهترین کیبورد های اندروید
معرفی بهترین کیبورد های اندروید

Fleksy: Fast Keyboard + Stickers, GIFs & Emojis صفحه کلیدی انقلابی و فوق العاده از گروه برنامه نویسی Fleksy مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از تکنولوژی و فناوری عالی و هوشمند خود به شما این امکان را می دهد که با سرعتی باور نکردنی به تایپ متن های خودتان بپردازید و تجربه ی بهترین و سریع ترین اپلیکیشن صفحه کلید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! شاید باور نکنید، اما بهتر است بدانید که در طراحی صفحه کلید فوق از اشکال هندسی و معماری دقیق استفاده گردیده است که این امر موجب افزایش سرعت و استفاده راحت از دکمه های صفحه کلید است! کیبورد عالی Fleksy + GIF Keyboard که از سریع ترین صفحه کلیدهای اندرویدی به شمار می رود، متاسفانه از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید و ما در امروز تنها به دلیل درخواست های مکرر کاربران عزیز تصمیم گرفتیم که آن را معرفی کنیم و این کیبورد عالی را به همه ی کاربرانی که به صورت فینگلیش تایپ می کنند پیشنهاد می دهیم که بسیار عالیست! اگر به دنبال یکی از بهترین کیبوردهای اندروید هستید و می توانید از عدم پشتیبانی اش از زبان فارسی چشم پوشی بکنید، بدون شک این صفحه کلیک مخصوص شما طراحی و ساخته شده است!

  • شکستن رتبه ی سریعترین کیبورد اندرویدی در مه 2014 در گینس!
  • انواع حالت های مختلف برای تایپ کردن توسط کاربر بدون نگاه کردن!
  • پشتیبانی از شکلک ها برای استفاده از شکلک های اختصاصی در متن ها
  • پشتیبانی از اسمارت فون و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی و ترکی

4-اپلیکیشن Grammarly

معرفی بهترین کیبورد های اندروید
معرفی بهترین کیبورد های اندروید

 یکی از مشکلاتی که گاها با آن رو به رو می شویم فراموشی املاء صحیح لغت ها می باشد! داشتن غلط های املایی و نگارشی در متن های مهم به هیچ عنوان جالب نبوده و در بسیاری از مواقع زننده است. همین موضوع باعث شده است که یک توسعه دهنده خوش ذوق اندرویدی تصمیم به ساخت یک کیبورد خاص برای کاربران بگیرد. Grammarly Keyboard — Type with confidence عنوان یک اپلیکیشن کیبورد حرفه ای و تایپ صحیح مخصوص اندروید می باشد که توسط Grammarly, Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این کیبورد به صورت اختصاصی برای کسانی طراحی شده است که به تایپ صحیح و رعایت قوانین نگارشی توجهی ندارند. نرم افزار فوق در هنگام نوشتن متن ها به طور پیوسته آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت وجود هر نوع نقصی سریعا به کاربر یادآوری می کند. سیستم هوشمند در هنگام نگارش تلاش می کند که مترادف لغت های نوشته شده را برای شما عزیزان به نمایش بگذارد تا با استفاده از آن ها مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشید. در بین کلمات همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید و با بهره مندی از قابلیت تکمیل خودکار کلمات سرعت تایپ کردن تان را به حداکثر ممکن برسانید. علاوه بر این کاربران می توانند تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش متن های دلخواه خود را بنویسند و از یک تایپ بدون اشتباه نهایت لذت را ببرند.

  • صفحه کلید حرفه ای با قرار گیری حروف در جای مناسب
  • سیستم هوشمند بررسی مداوم قوانین نگارشی برای یک متن بدون نقص
  • ارائه پیشنهاد مترادف کلمه ها برای افزایش مهارت های ارتباطی
  • نمایش لغات تایپ شده با غلط های املائی
  • سیستم هوشمند تکمیل کننده لغت ها برای افزایش سرعت تایپ
  • تایپ متن تنها با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش
  • مجموعه ای از تنظیمات مختلف و متنوع

5-اپلیکیشن Minuum Keyboard

Minuum Keyboard یک نرم افزار صفحه کلید عالی و قدرتمند از گروه برنامه نویسی Whirlscape مخصوص سیستم عامل اندروید که مخصوص افراد با انگشت های بزرگ طراحی گردیده است و با استفاده از آن می توانید با سرعتی بالا تایپ کنید. تا به امروز نرم افزارهای مختلفی در زمینه ی کیبورد را برای اندروید معرفی کردیه ایم که بدون شک همه ی شما حداقل یک مورد از آن ها را امتحان و یا انتخاب نموده اید و اکنون تصمیم گرفتیم برای پربارتر کردن آرشیوی سایت کیبورد عالی Minuum Keyboard را نیز معرفی کنیم ؛ کیبوردی ساده با طراحی بدون نقص برای افزایش سرعت نوشتن شما با ویژگی هایی عالی و کم نظیر! یکی از ویژگی هایی عالی که در کیبورد پیش رو تعبیه شده است غلط یاب هوشمند است به گونه ای که به طور خودکار کلمه های غلط را تشخیص و تصحیح می کند و این در نوع خود فوق العاده است و سرعت تایپ را چند برابر افزایش می دهد.

6-اپلیکیشن Chrooma

معرفی بهترین کیبورد های اندروید
معرفی بهترین کیبورد های اندروید

 با صفحه کلید سریع و سبک Chrooma Keyboard Pro می توانید در محیطی زیبا [که البته قابل سفارشی سازی است] به نوشتن متن های خود مشغول شوید! هوش مصنوعی Chrooma Keyboard با پیش بینی کلمات می خواهد شما سریع تر جمله را تایپ کنید و در این راه موفق بوده است! برخی از قابلیت های خاص این کیبورد باعث شده به عنوان بهترین کیبورد 2016 انتخاب شود و از ان ها می توان به داشتن حالت شب، امکان چیدمان دکمه های کیبورد به صورت دلخواه، تایپ چند زبانه، پشتیبانی از ایموجی های زیبا و دارا بودن طیف گسترده ای از تم ها اشاره کرد که پشتیبانی ان از همه زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرینی فارسی نیز بر محبوبیت اش افزوده است! دوست دارید کیبورد Chrooma Keyboard Pro را تست بکنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی از 5 را دارد!؟

7-اپلیکیشن Smart Keyboard

Smart Keyboard Pro نسخه Pro و پولی یکی دیگر از بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین کیبوردهای اندروید از استودیوی Dexilog, LLC می باشد که با قیمت 2.29 دلار در پلی استور به فروش می رود و تا به این لحظه حدود 500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و این صفحه کلید با دارا بودن صفحه کلید چند لمسی همراه با پوسته های فراوان ، پشتیبانی از چندین زبان مختلف و امکانات زیادی همچون ورودی صوتی ، فرهنگ لغت هوشمند ، T9 و حالت جمع و جور ، کالیبراسیون و قابلیت سفارشی سازی به صورت دلخواه توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین کیبوردهای موجود در مارکت اندروید شناخته شود. این کیبورد که از بیش از 50 زبان زنده ی دنیا از جمله آلبانیایی ، عربی ، ارمنی ، آذربایجانی ، بلاروسی ، بلغاری ، چینی ، انگلیسی ، دانمارکی ، یونانی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، لیتوانیایی ، نروژی و … و زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند دارای محیطی ساده و حرفه ای است و با آن می توانید با سرعتی بالا به تایپ کردن بپردازید! اگر به دنیال یک کیبورد عالی برای دستگاه اندرویدی خود هستید ؛ Smart Keyboard PRO از بهترین گزینه هاست.

  • تایپ سریع حروف و متن های خود در محیطی کلاسیک
  • دارا بودن تنظیمات مختلف برای سفارشی سازی
  • پشتیبانی از حالت های مختلفی همچون تی 9 و دیگر موارد
  • پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی و فارسی

8-اپلیکیشن Kika keyboard for

 Kika keyboard for OS عنوان یک کیبورد هوشمند با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوع و البته ظاهری شیک و دوست داشتنی مخصوص ندروید می باشد که توسط Kika AI Team توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه را بدون هیچ گونه مشکلی نصب کنید و به یک صفحه کلید پر امکانات دسترسی داشته باشید. هر نوع قابلیتی که تصور می کنید در لیست امکانات این کیبورد به چشم می خورد! شاید بتوان یکی از مهم ترین قابلیت های این برنامه را که بسیاری از کیبورد ها از آن محروم هستند، سیستم پیش بینی دقیق کلمات دانست که کمک می کند سرعت تایپ خود را افزایش دهید و پیام هایتان را با غلط های املایی کمتری برای دوستانتان ارسال کنید. برای افزایش جذابیت تایپ صدای تایپ دلخواه خود را انتخاب کنید و با فشردن هر حرف از کیبورد یک صدای دلنشین را بشنوید. در پایان نیز بهتر است بدانید که این صفحه کلید خارق العاده بدون هیچ گونه محدودیتی از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند.

  • اولین صفحه کلید اندرویدی با پشتیبانی از ایموجی های اختصاصی واتس آپ
  • مجموعه ای از استیکر ها، گیف های جذاب و شکلک های با مزه برای پیام رسان ها
  • پشتیبانی از ایموجی های جدید اندروید 6.0 و بالاتر
  • دسترسی به صد ها تم مختلف برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر صفحه کلید
  • فونت های زیبا همراه با صدا های خاص برای هر حرف از صفحه کلید
  • سفارشی سازی تم صفحه کلید با انتخاب رنگ و یا عکس دلخواهتان
  • تنظیم اختصاصی طرح بندی های کیبورد
  • پشتیبانی از صد ها زبان مختلف علل خصوص زبان شیرین فارسی

9-اپلیکیشن GO Keyboard

GO Keyboard محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید ! شاید باورش برایتان سخت باشید که این صفحه کلید تا به این لحظه بیش از 100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان فقط از گوگل پلی دریافت شده است! می دانیم که انتظار شما از یک کیبورد کامل دارای بودن ویژگی هایی چون تشخیص کلمه، تم های شیک با امکان انتخاب، امکان نوشتن به صورت سوایپ، دم دست بودن اعداد برای تایپ و امکان شخصی سازی می باشد و در این میان کیبورد های خوبی چون سوئیف وجود دارند که کیبورد فوق العاده ی GO نیز دست کمی از ان ندارد! با این کیبورد میتوانید در محیطی ساده به تایپ متن بپردازید و از میان هزاران تم رایگان دانلود و برروی استایل کیبورد قرار دهید.

  • پیش بینی حروف به زبان های مختلف
  • دارا بودن واژه نامه های دقیق
  • قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار براى زبان انگلیسى
  • قابلیت عوض کردن فونت کیبورد
  • سوئیچ آسان از زبانى به زبان دیگر
  • دارا بودن بازخورد لرزشى
  • پشتیبانی از تم های مختلف
  • پشتیبانی از ورودی اسلاید
  • پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
  • نوشتن حروف “ث – ژ” با لمس طولانی بر روی حروف “ت – ر”

10-اپلیکیشن TouchPal

TouchPal Keyboard-Cute Emoji,theme, sticker, GIFs از محبوب ترین، قدرتمندترین و بهترین صفحه کلیدهای موجود برای دستگاه های اندروید است که توسط استودیوی TouchPal به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین نسخه اش برای دانلود عرضه گردیده است و پیش روی شما قرار دارد! TouchPal Keyboard از بهترین کیبوردهای اندروید، برنده ی جایزه ی نوآوری جهانی می باشد که با آن می توانید به تایپ خود سرعت ببخشید و با سرعتی بالاتر از قبل متن های خود را بنویسید. این کیبورد با پیش بینی متن دقیق و ورودی متن کاملا ترکیبی سریع ترین کیبورد اندروید معرفی شده است و پس از مدت زمانی محدود که تمام کلمه های تایپ شده شما را در موتور قدرتمندش ذخیره می کند، با پیش بینی فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند. کیبورد فوق با دارا بودن چندین پوسته ی مختلف با تنوع رنگ می تواند صفحه کلید مناسبی برای شما باشد. طیف گسترده ای از ایموجی و شکلک های دوست داشتنی به شما این امکان را می دهند تا عواطف خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب خود القا کنید! این برنامه از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند که زبان شیرین فارسی هم جزء ان است!

  • پشتیبانی از بیش از 150 زبان زنده ی دنیا
  • دارا بودن تم های مختلف برای انتخاب
  • فرهنگ لغت برجسته با بروز رسانی آنلاین
  • ورودی متن به وسیله ی صدا
  • میانبر برای انجام کارها
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا