نرم افزار

بهترین نرم افزار مدیریت جلسات + لیست 10 تایی

امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا با این مقاله بهترین نرم افزار مدیریت جلسات به عزیزانی که مدیرعامل شرکت و یا مجموعه ای هستند و یا سرپرست مجموعه هستند و نیا زدارند تا نرم افزاری باشد تا جلسات خود ار در آنجا مدیریت کنند تا به موقع به جلسات بپردازند ما در این مقاله قصد داریم تا با چند تا از بهترین نرم افزار مدیریت جلسات شما دوستان را آشنا کنیم پس تا آخر این مقاله بهترین نرم افزار مدیریت جلسات همراه نرم افزار یاب باشید.

نرم افزار مدیریت جلسات ، مسائل اجتماعی و فرهنگی که امروزه با آنها رو به رو هستیم، پیچیدگی ها و سختی های فراوانی دارد. با توجه به نیازهای مختلف سازمان هایی که از سیستم های همکاری گروهی یا وظیفه ای جهت پیشبرد امور سازمان استفاده می کنند، استفاده از روش های به روز مدیریتی در مدیریت کسب و کار نقش مهمی در بهبود کارایی و افزایش سرعت عمل اقدامات دارد. لذا در راستای رسیدن به این اهداف نیاز به همکاری و تعامل افراد در قالب تیم های گوناگون وجود دارد. این تعامل و همکاری با برگزاری جلسات میان ذینفعان، افراد مجرب رشته های مختلف و مدیران صورت می گیرد. با توجه به شرایط عصر حاضر نیز اهمیت برگزاری جلسات آنلاین به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گاهی اوقات به قدری جلسات داریم که نمی دانیم چطور برنامه ریزی کنیم و جلسات را بدون تداخل زمانی هماهنگ کنیم ، و صدها مشکل دیگر که به تنهایی از پس آنها بر نمی آییم.

امروزه با توجه به وجود برنامه های مدیریت جلسات خیلی از مشکلات حل شده است با توجه به اهمیت این موضوع به معرفی برنامه مدیریت جلسات پرداخته ایم برای انتخاب درست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار مدیریت جلسات کدام است؟

با توجه به موارد ذکر شده توانستیم اطلاعات مفیدی را درباره دلایل اهمیت نرم افزارمدیریت جلسات قرار دهیم. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین نرم افزار مدیریت جلسات کدام است؟ برای پاسخ به این سوال می توانید امکانات نرم افزارهای مختلف را مورد مقایسه قرار دهید و نوع عملکرد هر یک را بررسی کنید.

نرم افزار مدیریت جلسات سازمان یار

برگزاری این جلسات به صورت کارا و مفید، همواره با چالش‌هایی رو به رو است چرا که هماهنگی‌های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری صورت جلسات و مصوبات و … همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند. از این رو امروزه استفاده از نرم افزار یا سامانه ای به عنوان یک راه حل کلیدی برای رفع مشکلات مربوط به برنامه ریزی، پیگیری و مدیریت بهینه جلسات سازمان مطرح است.

نرم افزار مدیریت جلسات به مدیران سازمان کمک می کند تا بهترین هماهنگی را برای جلسات داشته باشند و از آن طرف بهترین خروجی را هم از آن بگیرند. این سامانه با مدیریت برگزاری جلسات، این فرایند به ظاهر پیچیده و زمان بر را در سازمان ها تسهیل می کند و به نحوی به بهینه سازی جلسات در راستای اهداف سازمان کمک می کند.

نرم افزار مدیریت جلسات آنلاین سازمان یار پس از بررسی نیازهای مختلف سازمان ها در ارتباط با فرآیندهای یک سازمان برای کنترل و مدیریت جلسات، از زمان دعوت افراد به جلسه تا کنترل تصمیمات و نتایج جلسه، با تسهیل برگزاری جلسات در سازمان ها، به عنوان یک ابزار کمکی برای مدیران جلسه، مدعوین جلسه و سایر افراد درگیر در روند برگزاری شناخته شده است. این سامانه دارای تمام فرآیندهای مدیریتی جلسات و متناسب با روال اداری کشور طراحی شده است و تمام این امکانات را تحت وب در اختیار شما می گذارد.

  • صرفه‌جویی در وقت مدیران و کارمندان
  • افزایش بازدهی سازمانی
  • سهولت در پیگیری انجام مصوبات محوله
  • دریافت گزارش از وضعیت پیشرفت مصوبات
  • چک کردن تقویم محل برگزاری جلسه بابت رزرو و نمایش تداخلات زمانی
  • ثبت تمام مصوبات جلسه در سامانه و امکان تخصیص هر مصوبه به یک یا چند نفر
  • بالا بردن سرعت پیگیری اجرای مصوبات
بهترین نرم افزار مدیریت جلسات
بهترین نرم افزار مدیریت جلسات

نرم افزار مدیریت جلسات آیتی شمس

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد، هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها و شرکت ها میشوند. لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری جهت برگزاری جلسات مکانیزه که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. نرم افزار مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

  • امکان ایجاد، ویرایش و حذف جلسه
  • امکان تعیین اعضاء هر جلسه و مشاهده زمانبندی جلسات اعضاء
  • امکان تعیین دبیر و منشی جلسه
  • امکان تعیین مکان جلسه و مشاهده برنامه زمانبندی مکان
  • امکان ثبت دستورجلسه‌ها
  • امکان ارسال یادآوری در بازه های زمانی مختلف برای هر جلسه از طریق ایمیل و پیامک
  • امکان ارسال موقیعت مکانی جلسه از طریق ایمیل و پیامک
  • امکان چاپ و تهیه PDF صورتجلسه با QR موقعیت مکانی جلسه

نرم افزار مدیریت جلسات چارگون

برگزاری جلسه یکی از متداول‌ترین امور سازمانی است و بخش زیادی از زمان مفید کارکنان در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در جلسات سپری می‌شود. استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهایی که مدیریت بهینه جلسات را ممکن می‌کند، در بهبود عملکرد سازمان‌ها تأثیر ویژه‌ای دارد.

نرم‌افزار جلسات دیدگاه از مجموعه اتوماسیون اداری نیز امکانات متنوعی جهت برگزاری مؤثرتر جلسات در اختیار کاربر می‌گذارد.

برخورداری از فضای تعاملی در نرم‌افزار جلسات از اولین مراحل هماهنگی تشکیل جلسه، به افراد مدعو اجازه می‌دهد تا درباره موضوع جلسات و افرادی که حضورشان در جلسه مفید است، تبادل نظر کنند.

تبادل نظر درباره موضوع جلسه و انتقال مستندات مرتبط بین افراد، از این طریق ممکن خواهد شد. از سوی دیگر نرم‌افزار جلسات وظایف افراد که در تصمیمات جلسه تعیین شده را به صورت اتوماتیک در قالب نرم‌افزار کارها ثبت می‌کند.

  • ثبت جلسه و ملاقات برای اعضای داخلی و خارج از سازمان و پوشش تمامی مراحل قبل، حین و بعد از برگزاری جلسه
  • ثبت جلسه تکرارشونده به‌صورت روزانه و هفتگی
  • مشخص نمودن نقش‌های دبیر عضو و عضو غیرفعال برای انجام فعالیت‌های مختلف در جلسه و عدم مشاهده اطلاعات محرمانه برای اعضای غیرفعال
  • تعریف نامحدود دعوت‌نامه برای مدعوین خارجی، چاپ و یا ارسال آن از طریق سرویس‌های فکس ایمیل و پیامک دیدگاه
  • ارسال یادآوری دعوت، لغو تغییر زمان و همچنین اعلام حضور و یادآوری قبل از تشکیل جلسه به اعضا جلسه
  • تعریف محل جلسات داخلی و خارجی و انتخاب لوکیشن هر محل بر روی نقشه
  • امکان طراحی الگوی دعوت‌نامه با تمامی فیلدهای اطلاعاتی جلسه به‌صورت بوکمارک
  • امکان تبدیل خروجی جلسه به کار مستقیم در نرم‌افزار کارها به اقدام کننده

نرم افزار مدیریت جلسات سامیکس

نرم افزار مدیریت جلسات سامیکس مبتنی بر SharePoint، شامل ویژگی‌های اصلی چرخه یک جلسه می‌شود و بر اساس نیازهای سازمانی در سازمان‌های مختلف مناسب‌سازی و سفارشی می‌شود. این راهکار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت اضافه‌کردن ویژگی‌های مورد نظر سازمان را به منظور پیکره‌بندی یک راهکار سفارشی برای مشتری دارا می‌باشد.

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دھد. آن ھم در دنیای امروز که باید زمان را به چشم کالایی گران قدر نگاه کرد. باید بدانید ھر حرکتی در جھت مدیریت ھدفمند و بھینه سازی مناسب آن به سود افراد و سازمان ھا می باشد و تمام ھزینه ھای مالی صورت گرفته برای آن چندین برابر به شما و سازمانتان باز خواھد گشت.

امروزه شرکت در جلسات به دلیل تعدد بالا و روزانه آن مخصوصا برای سرپرستان و مدیران یک مجموعه و سازمان، به امری عادی و پرتکرار شده تبدیل شده است. اما آیا این تعدد باید باعث شود تا از ارزش یک جلسه و تصمیماتی که در آن گرفته می شود غافل شد؟

ھمانطور که مشخص است، تشکیل این جلسات نه تنھا منجر به تبادل اطلاعات و اتخاذ تصمیمات مطلوب می شود بلکه تا اندازه بسیار زیادی به بھبود ارتباطات و درک متقابل واحدھا از ھمدیگر نیز کمک​ می کند. بالطبع این جلسه زمانی موفق می شود که تمام افراد حاضر در جلسه با ھدف انجام یک کار گروھی و پیش رفت ھمه، با ھدفی مشخص دور ھم جمع شده و به بحث، صحبت و ارائه نظرات و راھکارھای خود می پردازند.

از سوی دیگر نیاز به یک سامانه جامع و کامل مدیریت جلسات که بتواند تمام مراحل یک جلسه را از قبل از برگزاری جلسه، ارسال اطلاعات جلسه در قالب پیامک و ایمیل، ثبت الکترونیکی صورت جلسات و مصوبات جلسه و در نھایت نظارت بر نحوه اجرای مصوبات و گردش کار آن و ھمچنین ارائه گزارشات مربوطه را شامل شود، می تواند نقش بسیار مھم و ارزنده ای در تسھیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. با گسترش دامنه فعالیتھای سازمانھا و افزایش تنوع آنھا، این نیاز شکل جدی تری به خود گرفته و تبدیل به یک الزام میشود.

بهترین نرم افزار مدیریت جلسات
بهترین نرم افزار مدیریت جلسات

نرم افزار مدیریت جلسات آی کن

برگزاری جلسات به صورت کاغذی وقت زیادی از سرپرستان و به خصوص مدیران را به خود اختصاص می دهد، هماهنگی های اولیه با شرکت کنندگان، تهیه مکان و وسائل پذیرایی، پیگیری مصوبات و… همگی باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای سرپرستان و مدیران سازمان ها هستند.

لذا استفاده از یک سیستم نرم افزاری جهت برگزاری جلسات مکانیزه که به صورت کاملا کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. سیستم الکترونیکی مدیریت جلسات و پیگیری مصوبات، با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

  • امکان تعریف کارگروه و گروه های تخصصی ذیل کارگروه
  • امکان تعیین دبیر، رئیس و اعضای هر کارگروه و گروه تخصصی به تفکیک
  • امکان تعریف شرح وظایف برای هر کارگروه و گروه تخصصی
  • امکان تعریف جلسات متعدد
  • تعریف دستور جلسه به تفکیک برای هر کارگروه و یا گروه تخصصی
  • ارسال دستور جلسه برای دبیر
  • امکان نظر خواهی دبیر جلسه از پیشنهاد دهنده دستور جلسه
  • اخذ تاییدیه دستور جلسه از رئیس جلسه
  • امکان چک کردن تقویم کاری اعضا و نمایش تداخلات زمانی
  • امکان چک کردن تقویم سالن برگزاری جلسه بابت رزرو و نمایش تداخلات زمانی
  • تولید و ارسال اتوماتیک فرم های دعوتنامه برای اعضا
  • امکان لغو جلسه و اطلاع رسانی به اعضا به صورت خودکار
  • تولید و ارجاع صورتجلسه به صورت اتوماتیک در صورت نهایی شدن جلسه
  • ثبت مصوبات جلسه و تعیین افراد مجری و مهلت انجام آن ها
  • ارسال مصوبات برای مجریان تعیین شده هر فعالیت

نرم افزار مدیریت جلسات برید سامانه نوین

امروزه ثبت اطلاعات و آرشیو صورت جلسات برای سازمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تشکیل جلسات به صورت درون و برون سازمانی به منظور تبادل نظر و اخذ تصمیمات، یک رویه عادی و البته با اهمیت در سازمان‌هاست. برگزاری جلسات در سازمان‌ها ضمن بهبود فضای گفتمان و اشتراک نظر، موجب بهبود فرآیندهای سازمانی و تبادل اطلاعات نیز خواهد شد. تنظیم و ثبت محتوای جلسات به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ یک ضرورت است که ضمن تسریع روند ثبت و صدور صورتجلسات، موجب کاهش هزینه‌ها در سازمان نیز خواهد شد.

سیستم مدیریت جلسات پرگار یک سیستم مدیریتی هوشمند است که با درک ارزشمندی عنصر زمان در سازمان‌ها، به‌ منظور انسجام و سازمان‌دهی بهتر جلسات و پیگیری مصوبات آن طراحی و توسعه یافته است. این نرم‌افزار با استفاده از تقویم و سررسید پرگار، ضمن تخصیص آن به کاربران استفاده‌کننده از آن، قابلیت تعریف زمان‌بندی دقیق جلسات را به منظور برنامه‌ریزی و برگزاری بهتر جلسات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سویی دیگر، بهره‌مندی از تقویم و سررسید پرگار با قابلیت تعریف مناسبت‌های کاری، بخش قابل‌ توجهی از فرآیندهای مربوط به هماهنگی و پیگیری قبل، حین و بعد از برگزاری جلسات را با ثبت دقیق صورتجلسات و پیگیری مصوبات آن پشتیبانی می‌کند و سهم قابل ملاحظه‌ای را در تسهیل مدیریت جلسات در سازمان‌ها ایفا می‌کند.

  • تعریف تقویم عمومی به همراه تعیین روزهای کاری و تعطیل
  • تعریف تقویم سازمانی به ازای هر جایگاه سازمانی
  • مشاهده قرار و جلسات به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه جهت مشاهده زمان‌های “آزاد” و “مشغول” کاربر
  • تعریف قرار ملاقات به صورت شخصی و سازمانی
  • تعریف جلسات به صورت دوره‌ای
  • اطلاع‌رسانی به حاضرین جلسه در صورت تغییر یا لغو جلسه، از طریق پیام در کارتابل
  • تفویض اختیار یک یا چند تقویم سازمانی برای مسئولین دفاتر و دبیران جلسه
  • تعریف دسته‌بندی جهت ایجاد انواع جلسه در واحدهای سازمان
  • تعریف محل جلسه، نوع پذیرائی و الگوی شماره‌دهی در دسته‌بندی جهت استفاده در انواع جلسات
  • ایجاد تقویم برای هر محل جلسه جهت مشاهده‌ی جلسات و زمان‌های آزاد آن محل جلسه
  • تعریف الگوی شماره‌دهی برای جلسه، دستورجلسه و مصوبه
  • تعریف یک یا چند دبیر جلسه برای نوع جلسه، جهت استفاده و مدیریت جلسات
  • ارسال دعوتنامه به حضار و میهمانان جلسه از طریق پیام به کارتابل، ارسال نامه و پیامک
  • ایجاد دستور جلسه قبل از برگزاری جلسه توسط دبیر جلسه
بهترین نرم افزار مدیریت جلسات
بهترین نرم افزار مدیریت جلسات

نرم افزار مدیریت جلسات همتاک

استفاده از سیستم مدیریت جلسات همتاک، جهت برگزاری جلسات مکانیزه که به صورت کاملاً کاربردی، تمامی مراحل یک جلسه، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه‌ی گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد، می‌تواند نقش ارزنده‌ای در تسهیل مدیریت جلسات داشته باشد. سیستم الکترونیکی مدیریت جلسات و پیگیری دستورات و ابلاغ مصوبات، با نگاهی کاربردی، مدیریت جلسات در سازمان‌ها را آسان می‌نماید و می‌تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه، شرکت‌کنندگان و سایر افراد درگیر در جلسه باشد.

سیستم مدیریت جلسات همتاک، ابزاری مؤثر به منظور نگهداری آرشیو اطلاعات سوابق و مصوبات جلسات سازمان‌ها است. کلیه‌ی مراحل مربوط به تشکیل یک جلسه، از رایزنی‌های پیش از جلسه، تعیین دبیرجلسه، جست‌وجوی زمان آزاد برای تشکیل جلسه و ورود اطلاعات دستور جلسات گرفته تا مسائل پس از تشکیل جلسه مانند تخصیص وظایف مرتبط با صورت جلسه و تبدیل صورت جلسه به نامه در این سیستم تحت پوشش قرار میگیرند.

  • ثبت تمامی مصوبات جلسه در سیستم و امکان تخصیص هر مصوبه به یک یا چند نفر
  • بالا بردن سرعت پیگیری اجرای مصوبات از طریق سیستم و بالا بردن سرعت انتقال و تبادل اطلاعات
  • ابلاغ مصوبات جلسه به واحدهای ذی‌ربط، امکان گزارش­گیری از وضعیت مصوبات و بهبود فرآیند ثمربخشی آنها
  • افزایش بهره‌وری و بالا بردن امنیت اطلاعات
  • دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات جلسه و مصوبات و دسترسی به اطلاعات جلسات پیشین
  • هوشمندسازی جهت جست‌وجوی زمان مناسب برای برگزاری جلسات
  • افزایش بهره‌وری سازمانی
  • صرفه‌جویی در وقت مدیران
  • بهره­‌مندی از تمام گزارش‌­های مدیریتی در جهت پیگیری اجرای مصوبات
  • پیگیری مداوم در جهت انجام مصوبات محوله

نرم افزار مدیریت جلسات پیوست

مهم ترین مسئله‌ای که مدیران امروزی با آن مواجه هستند. در جلسات مختلف برای تصمیم گیری مسائل مهم سازمان، مدیریت زمان و مصرف بهینه آن از دغدغه‌ های مدیران می باشد. برای دعوت به جلسات، مدیریت و هماهنگی حضور مدیران و کارشناسان، هماهنگی حضور افراد جانشین، تنظیم صورتجلسات و پیگیری مصوبات استفاده از یک ابزار الکتـرونیک و حرفه‌ای لازم است و نرم افزار مدیریت جلسات پیـوست در راستای پاسخگویی به این نیاز طراحی شده و می تواند ابزاری در جهت بالابردن نظم و افزایش بهره‌وری سازمان باشد.

نرم افزار مدیریت جلسات تیم یار

سیستم مدیریت برنامه، به منظور مدیریت مؤثر زمان و جلسات در کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان و جزئیات جلسه تا ارسال دعوت‌نامه، دستورجلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات را فراهم می‌سازد. سیستم مدیریت جلسات و برنامه‌ها ERP تیم‌یار، زیر سیستم ماژول تقویم این ERP است و ابزاری مؤثر به منظور نگهداری و آرشیو مصوبات جلسات کسب و کارها است.

نرم افزار مدیریت جلسات در یک سیستم یکپارچه، راهکاری برای جست‌وجوی زمان آزاد تشکیل جلسات، ورود اطلاعات دستور جلسات، مدیریت همزمانی جلسات و انجام هماهنگی‌ها را به سادگی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد و از عدم توانایی در برنامه‌ریزی صحیح  که کسب و کارها در سیستم جزیره ای با آن مواجه اند، جلوگیری می‌کند.

سیستم مدیریت برنامه یکپارچه تیم‌یار ، قابلیت ایجاد تقویم با دسترسی‌های مختلف، ایجاد رویدادهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه، رویدادهای دوره‌ای، مدیریت جلسات کاری (شامل نمایش لیست تمامی رویدادهای ایجاد شده، ویرایش و حذف رویدادها) را فراهم می‌کند. نرم افزار مدیریت برنامه تیم‌یار با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، مدیریت پروژه، مدیریت اقدامات (تسک‌ها)، مدیریت منابع انسانی و … به صورت یکپارچه در ارتباط است.

بهترین نرم افزار مدیریت جلسات
بهترین نرم افزار مدیریت جلسابهترین نرم افزار مدیریت جلساتت

نرم افزار مدیریت جلسات پیوند

امروزه، مدیریت و کنترل جلسات مدیران و افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. جلسات به صورت درون سازمانی و برون سازمانی نیازمند مدیریت دقیق تر از نظر زمان نیروهای یک سازمان می باشد. همانطور که افرایش بهره وری سازمان نیازمند داشتن سیستم اتوماسیون اداری خوب است، برگزاری جلسات به موقع در یک سازمان، کنترل بهتر زمان، بهبود اشتراک نظرات و سرعت بخشیدن به ثبت و اقدام صورتجلسات نیازمند یک نرم افزار مدیریت جلسات است.

نرم افزار مدیریت جلسات اتوماسیون پیوند، یک سامانه مدیریتی هوشمند است. این نرم افزار با اهمیت دادن به ارزش زمان، در عملکرد هر چه بهتر سازمان ها و ادارات، به منظور انسجام و سازمان دهی بهتر جلسات و پیگیری مصوبات آن طراحی و پیاده سازی شده است.

  • توانایی ست کردن جلسه توسط مدیریت متمرکز سامانه و یا مدیران موجود در واحدھای سازمانی مختلف
  • امکان ثبت جلسه در مکان ھای خود سازمان و بیرون سازمان
  • امکان ثبت دستور جلسه
  • اعلام موضوعات جلسه توسط دبیر جلسه به مدعوین برای دستور جلسه
  • امکان پرینت فرم دستور جلسه
  • امکان بارگذاری پیوست در زمان ثبت دستور جلسه
  • اضافه کردن لیست مدعوین جلسه
  • امکان ثبت جلسه با افراد برون سازمانی امکان اضافه کردن مطلعین جلسه

کلام آخر

در این مقاله به توضیح بهترین نرم افزار مدیریت جلسات پرداختیم و تمام تلاش خود را کردیم که اطلاعات جامعی را درباره امکانات و ویژگی های این گروه نرم افزاری را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین تشکر می کنم از همه شما عزیزان که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید و خواهشمندم نظرات خود را کامنت کنید.

4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا