نرم افزار

بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون

سلام بر دنبال کنندگان نرم افزار یاب 😃👋🏻 ما امروز قصد داریم تا با مقاله بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون به عزیزانی که علاقه زیادی دارند در زمینه ورزش و تمرین بدنسازی یا هوازی و به دنبال بهترین برنامه های ورزشی در موبایل هستند، ما امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا شما عزیزان را با 10 تا از بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون آشنا کنیم پس تا آخر این مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

برنامه‌های تناسب اندام امروزه به گزینه فوق‌العاده‌ای برای دنبال‌کردن اهداف تندرستی کاربران تبدیل شده‌اند. اکثر این برنامه‌ها مجموعه‌ای از ویدیوهای تمرینی را در دسترس کاربران قرار می‌دهند و به آن‌ها اجازه خواهند داد تا تمرینات خود را ثبت و پیشرفت خود را پیگیری کنند. برخی از این برنامه‌ها رایگان هستند، اما برای برخی دیگر که ویژگی‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌کنند، باید هزینه پرداخت کنید. درحال‌حاضر انبوهی از برنامه‌های تناسب اندام در بازار وجود دارند؛ بنابراین در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بهترین برنامه بدنسازی را پیدا کنید.

برنامه بدنسازی Nike Training Club

بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون
بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون

Nike Training Club: Fitness بهترین و محبوب ترین نرم افزار تمرینات ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی معروف Nike, Inc به صورت صد در صد رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش پیش روی شماست! با نصب اپلیکیشن Nike Training Club: Fitness برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک مربی شخصی و حرفه ای را به صورت کاملا رایگان به ارمغان بیاورید! این نرم افزار که 100 نوع تمرین ورزشی را شامل می شود، لذت تمرین کردن در کنار بهترین ورزشکاران جهان را به شما خواهد چشاند! با داشتن برنامه ی Nike Training Club فرق نمی کند که شما ورزشکاری معمولی هستید یا حرفه ای ؛ در هر سطحی که باشید، برای شما تمریناتی مناسب و استاندارد وجود دارد و شما می توانید با کمک ان ها به هدف خود که کم کردن وزن و یا هر چیز دیگری است برسید! در این برنامه هر تمرین به صورت مرحله به مرحله و همراه با تصاویر و فیلم هایی آموزش داده می شود و این امکان را به شما می دهد که در هنگام تمرین کردن به موزیک مورد علاقه ی خود گوش دهید! اگر به دنبال یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های برنامه های ورزشی اندروید هستید که علاوه بر طراحی خوب، مجموعه ای از امکانات عالی را در اختیارتان قرار دهد به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

برنامه بدنسازی Adidas Training by Runtastic

گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته‌ اند و در این بین تنوع اپلیکیشن ها یا برنامه هایی که برای آن‌ ها منتشر شده هم بیش از پیش گردیده است. هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور یا اپ استور بزنید، متوجه می‌ شوید که هزاران هزار برنامه در سبک‌ ها و موضوعات مختلف در آن موجودند و کاربران گوشی ‌های هوشمند قادر به دانلود و استفاده از این برنامه‌ ها هستند. یکی از پر طرفدارترین انواع این برنامه ها، اپلیکیشن های تناسب اندام هستند. هر یک از این اپلیکیشن ها سعی دارند، با ارائه یک متد منحصر به فرد برای تمرین،‌ کاربر را با زحمت و وقت کمتری به نتیجه دلخواه برسانند. این اپلیکیشن ها معمولا شامل تمرین های مختلفی برای تمام اعضای بدن هستند که در سطوح ساده به سخت چیده شده اند و کاربر با انجام هر یک از یک آن ها وارد مراحل بعدی می گردد. اپلیکیشن های تناسب اندام بسیار خوبی وجود دارد که کاربران زیادی توسط آن ها توانسته اند به وزن و اندام ایده آل خود برسند. امروز نیز با یکی از بهترین نمونه های این نوع اپلیکیشن ها در خدمت شما هستیم. adidas Training: HIIT Workouts عنوان اپلیکیشن تناسب اندام آدیداس، ارائه شده روی پلتفرم رانتستیک مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Runtastic توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. معمولا عاملی که باعث می شود خیلی ها ورزش را شروع کنند اما آن را رها کنند،‌ سختی زیاد آن در ابتدای کار است اما این برنامه با ارائه تمرینات ساده، کوتاه و کم در شروع کار شما را به هیچ وجه خسته یا دلسرد نمی کند. کافیست به این برنامه زمان داده و برنامه های آن را دنبال کنید تا به بدن رویایی خود برسید.

  • دارای انواع برنامه های تمرینی برای اهداف مختلف مثل دستیابی به شکم شش تکه، بازو های بزرگ،‌ تناسب اندام کلی و ….
  • نمایش حرکات و تمرینات به صورت فیلم، تا در انجام آن ها دچار اشتباه نشوید
  • امکان انجام تمرینات در همه جا،‌ بدون نیاز به تجهیزات یا مکان خاص
  • دارای انواع راهنمایی ها برای تغذیه،‌ کاهش وزن، رشد عضلات و ….
  • تمرین های مختلف از 7 تا 45 دقیقه که بر اساس تجربه و سابقه شما در تمرین ارائه می گردد
  • دارای بیش از 180 تمرین مختلف
  • امکان ساختن برنامه های تمرینی شخصی، با توجه به نیاز ها و اهدافی که از تمرین کردن دارید

برنامه بدنسازی Daily Workouts – Home Trainer

بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون
بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون

تمامی ما خواستار داشتن یک اندام مناسب با درصد چربی پایین هستیم؛ همان طور که خود می دانید چنین اندام هایی تنها با ورزش مستمر به دست می آیند. در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که افرادی به دلیل کمبود زمان و یا مشغله های کاری نمی توانند به باشگاه های ورزشی بروند! همین موضوع نیز بهانه ای شده است تا در این پست تصمیم به معرفی یک نرم افزار ورزشی بگیریم. Daily Workouts عنوان یک اپلیکیشن ورزش ها روزانه می باشد که توسط Daily Workout Apps, LLC برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با فراهم سازی یک محیط ساده و مجموعه ای از تمرین های گوناگون کمک می کند تا تنها با 30 دقیقه ورزش در روز به یک اندام ایده آل دست پیدا کنید. تمرینات موجود در این استارت اپ به گونه ای انتخاب شده اند که می توان آن ها در خانه و بدون نیاز به ابزار های ورزشی خاصی انجام داد. بیش از 385 تمرین گوناگون در دیتابیس اپ فوق موجود می باشد که برای هر کدام از آن ها یک ویدئو آموزشی در نظر گرفته شده است و اجازه می دهد تا مبتدی ترین ورزشکاران نیز حرکات را به درست ترین شکل ممکن انجام دهند. علاوه بر این باید عنوان کنیم که تمرینات در گروه های خاصی قرار دارند تا فرآیند جست و جوی آن ها زمان بر نباشد.

  • دسترسی به بیش از 385 تمرین ورزشی مختلف برای داشتن اندامی ایده آل
  • دسته بندی تمامی تمرینات در گروه های خاص خود
  • نیاز نبودن به هیچ گونه ابزار خاصی برای تمرینات ورزشی
  • ویدئو آموزشی برای هر کدام از تمرینات موجود
  • تحت فشار قرار دادن تمامی گروه های عضلانی
  • مناسب برای تمامی مردان و بانوان
  • ایجاد برنامه تمرینی روزانه خاص خود

برنامه بدنسازی Home Workout – No Equipment

بسیاری از افراد علاقه مند به ورزش به دلیل مشغله های کاری و زندگی پر فراز و نشیب نمی توانند به باشگاه های ورزشی مراجعه کرده و با دستگاه های حرفه ای اقدام به ورزش کنند. از این رو توسعه دهندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی با توانایی های خاصشان به کمک این دسته از افراد آمده اند. Home Workout – No Equipment Pro عنوان یک اپلیکیشن کامل و بی نقص برای دسترسی به مجموعه ای از تمرینات ورزشی در خانه مخصوص اندروید می باشد که توسط گروه Leap Fitness Group توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار به کاربرانش کمک می کند تا بدون نیاز به هر گونه وسیله ورزشی خاص در مدت زمانی کوتاه عضلات خود را پرورش داده و به یک آمادگی جسمانی نسبی برسند. تمرینات ورزشی موجود در این استارت اپ گروه های عضلانی تمامی بدن را در بر می گیرند که کمک می کند، بیشترین و بهترین نتیجه را از تمرینات موجود کسب کنید. به همراه هر کدام از تمرین های ورزشی یک آموزش به صورت انیمیشن و توضیحاتی کامل ارائه شده است که خود به تنهایی کمک می کند در صحیح ترین حالت ممکن ورزش و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نیاید.

  • تمرینات کششی و گرم کردن پیش از شروع کردن به ورزش
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دستگاه ورزشی خاص
  • ضبط تمامی مراحل تمرینات شما و پیشرفتتان
  • نمودار روند کاهش و یا افزایش وزن
  • تنظیمات مختلف برای یادآوری تمرینات در هر روز
  • انیمیشن های دقیق همراه با توضیحات کامل برای هر کدام از حرکات موجود
  • از دست دادن سریع تر وزن با داشتن یک مربی شخصی
  • به اشتراک گذاری تمرینات و نتایج به دست آمده با دوستان خود

برنامه بدنسازی Peloton: Fitness & Workouts

بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون
بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون

هرچند معمولاً از Peloton به‌عنوان یک مربی فانتزی دوچرخه ثابت در خانه یاد می‌شود، اما درواقع این برنامه چیزهای بسیار بیشتری برای ارائه دارد. درواقع، Peloton یک پورتال آنلاین است که هزاران کلاس که توسط ده‌ها مربی حرفه‌ای آموزش داده می‌شود را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین کلاس‌های این برنامه شامل تمرین‌هایی می‌شود که در استودیوهای Peloton در نیویورک و لندن ضبط شده‌اند و شامل مواردی ازجمله دویدن روی تردمیل، دوچرخه ثابت، HIIT، مدیتیشن، یوگا، پیاده‌روی و موارد زیاد دیگری می‌شود.

علاوه‌براین، می‌تواند از طریق برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده 4 تا 18 هفته‌ای آن، برای تحقق اهداف خود درزمینه تناسب اندام تلاش کنید. بنابراین از Peloton نیز می‌توان به‌عنوان بهترین برنامه بدنسازی یاد کرد که فقط روی دوچرخه ثابت متمرکز نشده است.

برنامه بدنسازی Shred: Home Gym & Workout

FitBod با ارزیابی تمرینات گذشته کاربران، تمرینات و تجهیزات ورزشی موجود یک برنامه تناسب اندام سفارشی ایجاد می‌کند که می‌توانید با کمک آن‌ها به اهداف خود برسید و مهم‌ترین بخش آن به چربی‌سوزی مربوط می‌شود.

از آمادگی عمومی گرفته تا بدنسازی، پاورلیفتینگ و وزنه‌برداری، در این برنامه تمرینات متمرکز بر قدرت در فرمت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها در خانه یا باشگاه‌های ورزشی استفاده کنید.

برنامه بدنسازی TRX

برنامه TRX نیز مانند سایر برنامه‌هایی که تاکنون در لیست بهترین برنامه بدنسازی معرفی کرده‌ایم، تمرینات مختلفی را به کاربران ارائه می‌کند که توسط مربیان مجازی هدایت می‌شوند. بااین‌حال، این تمام قابلیت این برنامه نیست و کاربران همچنین می‌توانند به تمرینات متمرکز بر دویدن، تمرینات کاربری، یوگا، دوچرخه‌سواری و موارد دیگری نیز دسترسی داشته باشند که می‌توان با کمک آن‌ها به چربی‌سوزی ادامه داد.

همچنین در این برنامه می‌توانید با توجه به نیاز و اهداف خود، تمرینات شخصی‌سازی‌شده‌ای را طراحی کنید تا همه‌چیز براساس نیاز شما جلو برود و به بهترین شکل ممکن به بدنسازی و تقویت عضله‌های خود بپردازید.

برنامه بدنسازی MyFitnessPal

بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون
بهترین برنامه‌ بدنسازی و تناسب اندام اندروید و آیفون

علاوه بر داشتن یک ورزش اصولی یکی دیگر از راه های کاهش وزن، داشتن یک رژیم غذایی کاملا دقیق می باشد که طبق آن و متناسب با ورزش، بتوان در مدتی کوتاه بهترین نتیجه را به دست آورد. با یک جست و جوی ساده در سایت فارسروید به اپلیکیشن های مختلفی در زمینه برنامه های تمرینی و ورزشی دست پیدا خواهید کرد.Calorie Counter – MyFitnessPal Premium عنوان نرم افزاری کارامد و مکمل دیگر اپلیکیشن های ورزشی می باشد که توسط کمپانی MyFitnessPal در پلی استور برای اندروید منتشر شده است. دیتابیس عظیم گنجانده شده در کالری کانتر به کاربران خود کمک می کند تا اطلاعاتی دقیق از میزان کالری غذا های مصرفی خود داشته باشند. بیش از 6 میلیون مواد غذایی مختلف با اطلاعات خود در این دیتابیس قرار دارد که شما را از هر گونه برنامه دیگری بی نیاز می کند. پس از خرید مواد غذایی مورد نیاز خود تنها کافیست به وسیله برنامه، بارکد آن ها را اسکن کرده تا اطلاعاتی دقیق از مواد مغذی موجود در آن ها به دست آورید. لیست این مواد؛ اطلاعاتی را نظیر کالری، میزان پروتیین، کربوهیدرات و … به شما نشان می دهد تا بتوانید تصمیم درستی در مصرف آن ها بگیرید. هدف خود را مشخص کرده و به دستور العمل طبخ غذا های دسترسی پیدا کنید! دستور العمل های موجود در این نرم افزار بی نظیر، متناسب با اهداف شما بوده و بهترین نوع طبخ را برای رسیدن به اهدافتان به شما آموزش می دهد.

  • دسترسی به پایگاه عظیم اطلاعات مواد غذایی با بیش از 6 میلیون ماده غذایی مختلف
  • سیستم بی نظیر اسکن بارکد برای دسترسی سریع به اطلاعات مواد غذایی
  • دستور العمل های مختلف طبخ غذا متناسب با اهداف شما
  • نمایش لیستی از رستوران های پر طرفدار برای کاربران
  • راهنمایی انتخاب بهترین غذا برای برطرف سابزی نیاز های روزانه بدن شما
  • شمارنده کالری بی نقص و کامل برای نشان دادن میزان ارزش غذایی و کالری موجود در خوراکی
  • پیگیری میزان آب مصرفی روزانه بدن شما
  • دفترچه یادداشت حرفه ای برای نوشتن تجربیات خود در میان آن
  • وجود بیش از ده ها رژیم غذایی مختلف و آماده برای افراد با اهداف گوناگون
  • قرار گیری بیش از 350 حرکت ورزشی برای داشتن یک بدن سالم در کنار رژیم غذایی
  • دسترسی به انواع تمرینات هوازی مختلف
  • نمایش نمودار حرفه ای پیشرفت در اهداف

برنامه بدنسازی 8fit Workouts & Meal Planner

برای داشتن یک بدن ورزیده و زیبا انجام حداقل یک ساعت ورزش به وسیله ی دستگاه های بدنسازی در طول روز لازم و ضروری می باشد که متاسفانه به دلیل مشکلات، بسیاری از افراد قادر به ثبت نام در باشگاه های ورزشی نبوده و ورزش را به صورت کامل کنار گذاشته اند. اما انجام حرکات ورزشی حتما مستلزم حضور در باشگاه ها نبوده و حتی در خانه هم می توان با برخی از تمرینات اندامی زیبا را ساخت! Home Workout – Workout Planner Full Unlocked مجموعه ای از تمرینات بدنسازی و یک مربی شخصی خانگی می باشد که توسط شرکت Easy Health برای اندروید توسعه و منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود کمک می کند تا در زمانی کوتاه و به صورت کاملا علمی به اندامی ایده آل برسند و فرم عضلات خود را تغییر دهند. مجموعه تمرینات کارشناسی شده ی موجود در این اپ تمامی عضلات بدن را درگیر کرده و بهترین نتیجه را در زمانی کوتاه در اختیارتان می گذارد. قبل از تمامی تمرینات خود به صورت کاملا خاص ابتدا گرم کرده و با داشتن یک مربی خانگی از کمترین زمان خود برای ورزشی مفید استفاده نمایید. علاوه بر این بهتر است بدانید که همراه هر کدام از حرکات ورزشی آموزشی دقیق و کامل قرار داده شده است تا آن ها را به صحیح ترین شکل ممکن انجام دهید.

  • آموزش حرکات کششی و مخصوص گرم کردن قبل از شروع ورزش
  • ثبت خودکار پیش رفت های شما برای تجزیه و تحلیل نتایج
  • دنبال کردن نمودار روند کاهش و یا افزایش وزن خود
  • یادآور انجام تمرین در هر روز
  • تحت پوشش دادن تمامی گروه های عضلانی
  • مدت زمان بسیار کم برای داشتن عضلاتی زیبا
  • توضیحات و آموزش های مفصل در مورد هر تمرین

برنامه بدنسازی 7 Minute Workout

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند کمبود زمان برای ورزش می باشد؛ عدم تحرک چنین افرادی آسیب های جدی را به بدنشان وارد می کند که از مهم ترین آن ها می توان به افزایش چربی در سرتاسر بدن اشاره نمود. اما به لطف برنامه های اندرویدی باید بدانید که امروزه راهکار های مختلفی برای چنین کمبود هایی ارائه شده است! Seven – 7 Minute Workout Full عنوان یک اپلیکیشن ورزش کارامد در هفت دقیقه می باشد که توسط Perigee AB برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز می توان فهمید برای استفاده از مجموعه تمرینات این استارت اپ تنها به هفت دقیقه زمان در روز نیاز دارید. در هر زمان و یا هر مکانی هستید، بدون نیاز به ابزار های خاص ورزشی شروع به ورزش کردن کنید و سلامتی خود را در سطح نرمال حفظ نمایید. استفاده مداوم از این نرم افزار یک عادت مفید برای تمرینات روزانه در وجود شما نهادینه می کند که می توان ان را جزو مفید ترین عادات دانست. برای حفظ روحیه به باشگاه ورزشکاران این برنامه بپیوندید و با دیگر افراد کلوپ به رقابت بپردازید! یکی از مهم ترین قابلیت های موجود در این استارت اپ امکان ایجاد تمرینات متناسب با نیاز های شما می باشد که در دیگر ابزار های موجود دیده نمی شود.

  • انجام تمرینات ورزشی تنها در هفت دقیقه در هر روز
  • ایجاد یک عادت بسیار مفید برای داشتن ورزش منظم روزانه
  • انجام چالش ها و رقابت با دوستان خود
  • ایجاد تمرینات متناسب با نیاز های شخصی خودتان
  • پیوستن به باشگاه ورزشی اختصاصی برای داشتن پیشرفتی سریع تر
  • فشار بر روی تمامی عضلات در سراسر بدن
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا