نرم افزار

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس + لیست 10 تایی🛒

امروز در این بخش از مقالات نرم افزار یاب قصد داریم تا در کنار شما عزیزان با مقاله بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس به عزیزانی که فروشگاه اینترنتی دارند و قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارند .

همان طور که مستحضر هستید افزونه های مختلفی برای کسب و کارهای اینترنتی به وجود آمده اند که در واقع انجام عملیات مالی خرید و فروش کالا را آسان می کنند. همچنین نرم افزارهای حسابداری مختلفی طراحی و تولید شده اند که قابلیت متصل شدن به افزونه ووکامرس را دارا می باشند. در ادامه مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس می پردازیم و خواهشمندم تا پایان مقاله همراه نرم افزار یاب باشید.

ووکامرس چیست؟

قبل از توضیح حسابداری ووکامرس لازم است بدانیم اصلاً ووکامرس چیست؟ تا بعد مسائل مربوط به حسابداری ووکامرس را بررسی کنیم. مدت‌ها است (به‌خصوص پس از شیوع کرونا) کسب وکارهای کوچک و متوسط (حتی کسب وکارهای بزرگ) برای فروش کالا یا خدمات خود از روش‌های آنلاین استفاده می‌کنند. یعنی یا در فضای مجازی (مثلاً اینستاگرام) با ارائه شماره کارت محصولات خود را می‌فروشند یا از طریق وب‌سایت اقدام به فروش کالا یا خدمات خود می‌کنند.

قبل از بررسی مطالب مربوط به حسابداری ووکامرس، جالب است قدری بیشتر با رخدادهای مربوط به ووکامرس آشنا شویم. اولین گفت‌وگو بین بنیان‌گذاران ووکامرس در سال 1386 انجام شد؛ سپس در سال 1387 شرکت Woo Themes (شرکت تولیدکننده ووکامرس) تشکیل شد و در همان سال در توئیتر ثبت رسمی گردید. این شرکت ابتدا به تولید قالب‌های مختلف برای وب سایت‌ها می‌پرداخت و قالب‌های ووکامرسی تا سال 1391 توانستند محبوبیت زیادی بین مخاطبین داشته باشند. درنهایت در سال 1391 ووکامرس متولد شد. البته ووکامرس از دستبرد هکرها در امان نبوده و ووکامرس اولین هک خود را در سال 1392 تجربه کرد. ووکامرس از سال 1392 تا سال 1395 دو نسخه جدید از خود ارائه کرد و در این سال‌ها به امکانات او اضافه شد و قالب‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شد. ووکامرس تا کنون بیش از 112 میلیون بار دانلود شده است.

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس کدام است؟

با توجه به موارد ذکر شده، موفق شدیم اطلاعات مفیدی را در خصوص یک سری مباحث اعم از چگونگی عملکرد نرم افزار حسابداری ووکامرس در اختیارتان قرار دهیم. اکنون ممکن است این سوال مطرح شود که بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس کدام است؟ برای پاسخ به این سوال می بایست امکانات و ابزارهای نرم افزارهای مختلف حسابداری ووکامرس را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به انتخاب مدنظر خود دست پیدا کنید.

منظور از حسابداری ووکامرس چیست؟

قبل از توضیح حسابداری ووکامرس، نیاز است کمی درباره نقش و نوع عملکرد افزونه ووکامرس توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم. ووکامرس در واقع یک افزونه فروشگاه ساز برای انواع مختلف سایت های وردپرسی می باشد که به شکل رایگان طراحی و توزیع گردیده است. افزونه ووکامرس می تواند امکانات فراوانی را در اختیار طراحان سایت قرار دهد تا از طریق آن ها، یک سری قابلیت های ویژه را در اختیار کاربران خود قرار دهند. از طریق افزونه ووکامرس فروشگاه ساز می توانید داده ها و اطلاعات فروشگاه های اینترنتی را مدیریت کنید و محصولات را به شکل اینترنتی به فروش برسانید.

نرم افزار حسابداری ووکامرس حسابفا

این افزونه فروشگاه ووکامرس شما را به نرم افزار حسابداری آنلاین حسابفا متصل می کند. به وسیله ی این افزونه کالاها، مشتریان و سفارشات شما به محض ثبت در سیستم فروشگاه، در حسابفا نیز بصورت خودکار ثبت و ذخیره می شوند. همچنین با پرداخت مشتری، سند دریافت وجه از مشتری نیز در حسابفا ثبت می شود.

بدیهی است برای استفاده از این افزونه باید ابتدا یک حساب کاربری در حسابفا داشته باشید. پس از ثبت نام در حسابفا و ورود به حساب خود، و سپس ورود به یک کسب و کار، در قسمت تنظیمات / API می توانید کلید API مربوط به کسب و کار خود را دریافت و در قسمت تنظیمات این افزونه وارد نمایید. پس از آن افزونه شما آماده استفاده است.

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

نرم افزار حسابداری ووکامرس پارمیس

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی، بهترین زیرساخت برای خرده فروشی‌ها و لازمه‌ی هر فروشگاه فیزیکی است. زیرا از این طریق است که حتی پرمشغله ترین مشتریان هم می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از فروشگاه شما خرید کنند. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی به شناخته‌تر شدن برند شما کمک بزرگی خواهد کرد.

ووکامرس woocommerce، یک افزونه برای ساخت فروشگاه اینترنتی است و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از این افزونه قدرتمند استفاده می‌کنند که با قالب های مختلف خود، امکانات تقریبا نامحدودی در اختیار کاربرانش می گذارند.

فروشگاه های اینترنتی همواره با چالش مدیریت مالی روبرو بوده اند. زیرا بسیاری از مدیران این وبسایت ها به اجبار تراکنش ها و فاکتورها را به صورت دستی در نرم افزار حسابداری فروشگاهی خود وارد می کردند. این کار علاوه بر هزینه‌ی نیروی انسانی، امکان بروز خطا در وارد کردن اطلاعات را بالا می برد. در نتیجه افزونه اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری، مدیریت ساده و یکپارچگی فروشگاه اینترنتی با سیستم مالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پارمیس اِستار علاوه بر فروشگاه اینترنتی (فروشگاه ساز اینترنتی) یکپارچه خود، برای آن دسته از کاربرانی که نسبت به ایجاد فروشگاه اینترنتی ووکامرس خود از پیش اقدام نموده‌اند، افزونه اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری را ارائه داده است که به کابران اجازه می‌دهد، تا سایت فروشگاهی خود را به نرم افزار حسابداری پارمیس متصل کنند. 

با استفاده از افزونه اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری، کلیه تراکنش‌ها و فروش‌های انجام شده در فروشگاه اینترنتی، مستقیما، و به صورت خودکار به نرم افزار حسابداری پارمیس انتقال می‌دهد تا برای هر یک به صورت خودکار سند صادر شود. با توجه به یکپارچگی سیستم در راهکار مالی پارمیس اِستار، با صدور فاکتور، کالا مورد نظر از انبار کم می‌شود تا شما به اطلاعات دقیق در رابطه با موجودی کالای خود در انبار دسترسی داشته باشید.

نرم افزار حسابداری ووکامرس دشت و سپیدار

با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش تراکنش‌های بانکی، تغییرات بسیاری در عملیات خریدوفروش و ثبت این فرایند ایجاد شد. در ابتدا این مراحل به‌سختی انجام می‌شد و حسابداران باید هر بار باید تمامی فاکتورهای فروشگاه اینترنتی را به‌صورت دستی وارد نرم افزار حسابداری و انبارداری می‌کردند. این امر بسیار زمان بر بود و احتمال خطای انسانی نیز در آن زیاد بود. در ضمن آن‌ها باید پس از ورود هر فاکتور فروش یا خرید به سیستم حسابداری و انبارداری، موجودی جدید را از نرم افزار گرفته و در فروشگاه اینترنتی به‌صورت دستی وارد می‌کردند. اما با واردشدن نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، تمامی این عملیات مالی به‌راحتی انجام شد و حسابداران بابت حجم بالای فروش اینترنتی هیچ‌گونه نگرانی ندارند. با کمک این نرم افزار نیازی به جابه‌جا کردن فاکتورها بین هر دو سیستم نیست و در ضمن نیازی به استعلام موجودی کالاها در انبار نیست.

بروزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها

موجودی و قیمت کالاها در فروشگاه اینترنتی از نرم افزار خوانده می‌شود و همیشه بروز است. دیگر هیچ سفارشی به دلیل عدم موجودی کالا در فروشگاه اینترنتی لغو نخواهد شد.

دریافت خودکار سفارشات فروشگاه اینترنتی

سفارشات اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز به صورت خودکار به نرم افزار ارسال می‌شوند. دیگر حجمی از سفارشات ثبت نشده در نرم افزار برای صدور فاکتور فروش وجود نخواهد داشت.

ثبت خودکار اطلاعات مشتریان جدید

اطلاعات مشتریان جدید می‌تواند به صورت خودکار پس از دریافت سفارشات در نرم افزار ثبت شود. دیگر نگهداری اطلاعات و ارتباط با مشتریان هزینه زیادی نخواهد داشت.

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

نرم افزار حسابداری نیکان وردپرس

ما در نیکان وردپرس، طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی زیادی را انجام دادیم. همیشه یکی از مشکلاتی که مشتریان ما داشتند نبود افزونه ای برای حسابداری و گزارش گیری ووکامرس بود که به راحتی بتوانند سود و زیان فروشگاه خودشان را محاسبه کنند و از طرف دیگر بتوانند انبار و وضعیت سفارشات و مشتریان را مدیریت کنند.

از آنجایی که گزارش گیری پیش فرض افزونه ووکامرس از تاریخ شمسی پشتیبانی نمی کند و کارکردن باهاش پیچیده است ما در گروه نیکان وردپرس تصمیم گرفتیم که یک افزونه گزارش گیری ووکامرس برای حسابداری ووکامرس طراحی کنیم.

این افزونه، در حقیقت افزونه گزارش گیری برای ووکامرس هست که می تواند هر نوع گزارشی که مد نظرتان باشد را از فروشگاه خود خروجی بگیرید.

تعدادی از فروشگاه های اینترنتی که در حال استفاده از این افزونه هستند، یا نرم افزارحسابداری خود را کنار گذاشتند و یا به جای خرید نرم افزارحسابداری با هزینه بسیار پایین تر در حال استفاده از این افزونه هستند.

پس اگر فروشگاه اینترنتی هستید که الزامی به استفاده از نرم افزارحسابداری ندارید و می خواهید که همه گزارشات و سود و زیان فروشگاه را در همان پنل فروشگاه ببینید، پیشنهاد من به شما استفاده از افزونه حسابرس ووکامرس است.

نرم افزار حسابداری ووکامرس ابرستان

در همه کسب و کارها و تجارت های آنلاین، ارتباط بین فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و نرم افزار حسابداری یکی از دغدغه های مهم و اساسی می باشد. انتقال اطلاعات کاربران فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) و سفارشات و رخدادهای مالی به نرم افزار حسابداری، کاربر را در انجام هر چه بهتر فعالیت اقتصادی یاری می رساند. افزونه ووکامرس ابرستان این امکان را به کاربر میدهد تا نرم افزار حسابداری خود را به فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) متصل نماید.

شما به راحتی با این امکان می توانید یک نرم افزار حسابداری فروشگاه آنلاین(فروشگاه اینترنتی) داشته باشید.

ووکامرس (WooCommerce) یک سیستم ، بسیار پیشرفته است که به کمک آن می توانید یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. چه کسب و کار شما کوچک باشد چه بزرگ می توانید از ووکامرس به راحتی برای راه اندازی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید. بیش از 33% فروشگاه های اینترنتی موجود در جهان ، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده اند

  • همگام سازی اطلاعات محصولات و خدمات
  • همگام سازی اطلاعات مشتریان یا کاربران فروشگاه آنلاین
  • همگام سازی اطلاعات فاکتور های مشتریان
  • همگام سازی قیمت فروش کالاها و خدمات
  • ثبت سند اتوماتیک همزمان با ثبت فاکتور
  • امکان ارسال لینک دریافت وجه فاکتور به شماره همراه مشتری، از طریق API پس از ایجاد لینک جدید
  • درج همزمان میزان بدهی مشتری در گردش طرف حساب بصورت اتوماتیک
  • انتخاب نوع وضعیت هر سفارش دریافتی از سایت فروشگاهی به نرم افزار حسابداری ابرستان
  • امکان ثبت فاکتورها به صورت تکی و جمعی
  • گزارش گیری کامل فروش های انجام شده
  • گزارش گیری کامل کالا و انبار ها به تفکیک و تجمعی و عدم نیاز به سیستم انبارداری منفرد
  • امکان ثبت عملیات حسابداری تخفیفات فروش به صورت کلی و یا برای هر کالا
  • امکان جداسازی مشتریان از کاربران و گزارش های حساب آنها
    بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
    بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

نرم افزار حسابداری ووکامرس محک

تمامی نرم افزارهای طراحی و تولید شده توسط شرکت محک، دارای ابزارها و امکانات خارق العاده ای می باشند. افزونه ووکامرس برای تمامی مشاغل آنلاین به خصوص فروشگاه های اینرنتی بسیار حائز اهمیت است. نرم افزار حسابداری ووکامرس محک دارای قابلیت اتصال افزونه ووکامرس می باشد و می تواند بهترین خدمات را همراه با بالا ترین کیفیت در اختیار مدیران مالی و حسابداران فروشگاه های اینترنتی قرار دهد. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری ووکامرس محک به شرح موارد ذیل می باشد که عبارت است از:

  • امکان متصل شدن نرم افزار حسابداری محک کاملا سازگار و مطابق با افزونه ووکامرس
  • امکان ثبت نمودن مشخصات فردی مشتریان در نرم افزار حسابداری محک بعد از ثبت سفارشات در نرم افزار
  • در صورت استفاده از نرم افزار حسابداری ووکامرس محک بعد از دریافت نمودن سفارشات، برای هر مشتری پیامک اطلاع رسانی ارسال می گردد
  • امکان تعیین نمودن انبارهای مخصوص برای هر یک از سایت ها جهت نظارت دقیق بر موجودی محصولات سایت در نرم افزار حسابداری ووکامرس محک

نرم افزار حسابداری ووکامرس معین

نرم افزار حسابداری معین یکی از نرم افزارهای مهمی می باشد که دارای قابلیت اضافه نمودن افزونه ووکامرس است، اتصال این افزونه به نرم افزار حسابداری معین یکی از نیازهای ضروری فروشگاه ها و کسب و کارهایی می باشد که به شکل آنلاین محصولات و خدمات خود را در سرتاسر جهان به فروش می رسانند. نرم افزار حسابداری ووکامرس معین توانسته است از پس تمامی نیازهای مشاغل مختلف برآید.

افزونه ووکامرس به عنوان سریع ترین افزونه اتصال سایت به نرم افزار حسابداری می باشد، چرا که این قابلیت را دارد ریزترین تغییرات را در نرم افزار حسابداری شناسایی کند و فقط همان تغییر کوچک را در سایت خود بروزرسانی کند. همچنین این عمل را به صورت برعکس نیز انجام می‌ دهد، بدین معنی که کوچک ترین تغییری که در سایت انجام شود، در نرم افزار حسابداری هم بروز رسانی می‌ گردد. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری ووکامرس معین به شرح موارد ذیل می باشد که عبارت است  از:

  • دارای قابلیت تعریف و انتقال کلیه محصولات سایت در نرم افزار حسابداری به شکل اتومات
  • دارای قابلیت معرفی مشتریان سایت در نرم افزار حسابداری معین پس از ثبت نمودن سفارشات در نرم افزار
  • دارای قابلیت تهیه و تنظیم و صادر نمودن پیش فاکتور یا فاکتور فروش بعد از دریافت هر گونه سفارش در سایت
  • دارای قابلیت بروز رسانی سریع و آنی موجودی محصولات در سایت با درنظر گرفتن جزئیات نرم افزار حسابداری
  • امکان ثبت نمودن پیش فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری دقیقا پس از کامل کردن نهایی سفارشات در سایت
    بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
    بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

نرم افزار حسابداری ووکامرس هلو

با پیشرفت نرم افزار های حسابداری امکاناتی چون سرویس های REST API در آن ها کاملا ایجاد شده است. در بستر وب سرویس های نرم افزار حسابداری ما قابلیت نمایش لیست کالا ها به همراه موجودی در انبار یا قیمت روز هر محصول راخواهیم داشت.
همان طور که می دانید افزونه ووکامرس (WooCommerce) در وردپرس یکی از برترین فروشگاه ساز های اینترنتی محسوب می شود. از این رو اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس می تواند بسیار مفید برای کسب و کارهای اینترنتی باشد.

روزانه تماس ها زیادی به بنده می شود مبنی بر اینکه شرکت ما یک سیستم انبار داری و نرم افزار حسابداری دارد که قیمت و موجودی کالا ها تماما در آن وجود دارد و می خواهند آن را کاملا هماهنگ با افزونه ووکامرس در وردپرس کنند تا از شر داستان تغییر قیمت ها و موجودی ها کاملا خلاص شوند. مخصوصا زمانی که محصولات در افزونه ووکامرس بسیار زیاد باشد و آن وقت ویرایش هر محصول زمان زیادی از وب مستر ها می گیرد.

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

نرم افزار حسابداری ووکامرس لاندا

نرم افزار حسابداری ووکامرس لاندا، یکی از نرم افزارهای بسیار مهم و کاربردی می باشد که این امکان را برای عموم کاربران فراهم نموده است که به آسانی اتصال فروشگاه آنلاین خود را با نرم‌ افزار حسابداری آنلاین لاندا، برقرار کنند. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری ووکامرس لاندا به شرح موارد ذیل می باشد که عبارت است از:

  • امکان ثبت نمودن انواع مختلف اسناد حسابداری و فاکتورهای صادر شده به شکل خودکار
  • در صورت فروش محصولات در سایت، به شکل خودکار موجودی انبار در نرم افزار لاندا به روز می گردد
  • انواع مختلف گزارشات مانند گزارش حساب افراد، با طرف حساب‌ های سایت کسب و کار، به‌‌ روز می گردد

نرم افزار حسابداری ووکامرس استورم

نرم‌ افزارهای حسابداری ووکامرس استورم به تمامی کاربران کمک می‌ کنند تا اطلاعات فروش آفلاین خود را در کمترین زمان ممکن و بدون هر گونه خطا و اشتباه ثبت کنند. هم چنین کاربران می توانند به شکل همزمان اطلاعات مالی فروشگاه اینترنتی خود را به ثبت برسانند و در نتیجه تمامی اطلاعات را به‌ شکل یکجا در اختیار داشته باشند. نرم افزارهای حسابداری ووکامرس استورم از طریق اتصال به وب سایت و ثبت نمودن آنی محاسبات مالی فروشگاه اینترنتی، امکانات لازم را در اختیار همگان قرار می دهند.

بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس
بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس

 

کلام آخر

در این بخش از مقاله به توضیح بهترین نرم افزار حسابداری ووکامرس پرداختیم و تمام تلاش خود را کردیم که اطلاعات جامعی را در خصوص ویژگی ها و مزایای استفاده از افزونه اتصال به وبسایت  قرار دهیم. همچنین تشکر می کنم از همه شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید و خواهشمندم نظریات خود را برایمان کامنت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا